Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 või A6 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2929)
DenLuke
huviline



Registreerunud 26.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.07 13:12 Tsiteeri
A4 või A6



Tere

Igapäevaseks sõiduks sooviks soetada A4 või A6, sedaan, 2001-2003 a. hea varastusega, mille all mõtlen automaat käigukast, nahksisu, püsikiirusehoidja, CD mängija jne. Mootor võiks olla 2,0 või 2,4, kindlasti bensumootor. Uurisin auto24 paar-kolm nädalat jõudsin järeldusel, et valikut peaaegu ei ole.. Kuulsin, et Prantsusmaalt autod on kehvad - nõrk heliisolatsioon ja üldse nagu teise kliima jaoks loodud mudelid, saksaautodesse tuleb raha investeerida ja lisaks must hobune jne..

Oskab keegi soovitada kust saaks sellise autot soetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.03.07 15:08 Tsiteeri


Hea varustus kaasneb enamasti suurema mootoriga, nii et vaata pigem 2.8 poole. Kes on uut ostes mootoriga koonerdanud, on seda enamasti teinud ka varustuse arvelt. Erandeid muidugi leiab, aga harva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DenLuke
huviline



Registreerunud 26.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.07 12:17 Tsiteeri


Kas 96-kilovattiline 2.0 mootor ei ole problemaatiline? Või kindlasti tuleb muretseda V6 mootorit? Kas 96 kw A6 jaoks ei ole liiga vähe, eriti automaadiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.03.07 12:40 Tsiteeri


Ei ole problemaatiline ja ei ole ka liiga vähe, kui eesmärgiks ei ole 400m alla 10s läbimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DenLuke
huviline



Registreerunud 26.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.07 07:54 Tsiteeri


Kas see mootor (2.0) ei söö õli suure isuga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 02.04.07 08:35 Tsiteeri


Minumeelest söövad V mootorid tunduvalt rohkem õli. Kuid sellegipoolest soovitaksin ma 2.4 mootorit. Võimsust on täiesti piisavalt ja minu teada üsna probleemivaba mootor kah. Vähemalt minul ei ole 6 aasta jooksul selle mootoriga midagi juhtunud. Ainuke asi jah et õli sööb. Aga käib ilusti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 02.04.07 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Minumeelest söövad V mootorid tunduvalt rohkem õli. Kuid sellegipoolest soovitaksin ma 2.4 mootorit. Võimsust on täiesti piisavalt ja minu teada üsna probleemivaba mootor kah. Vähemalt minul ei ole 6 aasta jooksul selle mootoriga midagi juhtunud. Ainuke asi jah et õli sööb. Aga käib ilusti.


Siis juba 2.8 kui v6 silmapiiril. Kütusekulu vahe on väga väike aga 2.8 liigub tunduvalt paremini edasi.
2.0 96kw hoolduskulud ja kütusekulu on tunduvalt väiksemad v6`st.
2.0 96kw õlikulu on põhimõtteliselt olematu, st sõidad õlivahetusest õlivahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 02.04.07 09:08 Tsiteeri


Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad katki minna rohkem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.07 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad katki minna rohkem.

Mõlemad on 30-klapilised mootorid, nii et keerukuses pole mingit vahet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
XraunoX
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q

postitati 02.04.07 10:15 Tsiteeri


arvate et 2,0 bensikas on marulahja ise sõidan A6-ga 1,9 tdi 96 kw aastast 2004 ei saa nagu millegi üle nuriseda 110 kmh pealt teeb möödasõitu imehästi ja multitronicuga kütusekulu imeline keskmine komp järgi 6,8
aga edu valimisel


Probleemide lahendaja rehvi ja velje maailmas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.07 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: XraunoX
arvate et 2,0 bensikas on marulahja ise sõidan A6-ga 1,9 tdi 96 kw aastast 2004 ei saa nagu millegi üle nuriseda 110 kmh pealt teeb möödasõitu imehästi ja multitronicuga kütusekulu imeline keskmine komp järgi 6,8
aga edu valimisel

Audi A6 2.0 5V
96 kW @ 5700 rpm
195 Nm @ 3300 rpm

Audi A6 1.9 TDI
96 kW @ 4000 rpm
285 Nm @ 1750 rpm

Näed erinevust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 02.04.07 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Nujah, vanematel st siis 98-01 ei olnud üldse kutusekulu vahet. Aga 2.8 peaks vähe keerulisem mootor olema kui 2.4. Või ma eksin? St juppe mis võivad katki minna rohkem.

Mõlemad on 30-klapilised mootorid, nii et keerukuses pole mingit vahet.


Ok siis küll. Ainult, et siis ma ei saa aru miks mõni inimene 2.8'le 2.4 eelistab. Kütusekulu vahet nagu pole.

Ja 2.0 jääb küll lahjaks sellise suure kere jaoks. Kütusekulu läheb ka kõrgeks sellise asja peale, sest edasi ta ei lähe ja peab tallama koguaeg. Muidugi on see sõidustiilis ka kinni. 1.9TDI eelis on jah see, et diiselmootor ja turboga. Diisli kw ei ole päris sama mis bensiini mootori oma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 02.04.07 19:24 Tsiteeri


Kusjuures 2.0 ei jää lahjaks, täiesti piisav normaalselt kulgemiseks ja möödasõidud saab ka tehtud ilma erilise hoo võtuta(9.9sek. sajani on päris hea tulemus pereauto kohta. 2.0 võib veel ökoks nimetada võrreldes 2.4 ja 2.8 v6`ga.
Seda ka, et 2.0 pandi ainult A4`le, A6`le mitte.

Vähe andmeid:

V6 2.8: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=14090&cache=no

V6 2.4: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=14086&cache=no

2.0 R4: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=22832&cache=no


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 02.04.07 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Seda ka, et 2.0 pandi ainult A4`le, A6`le mitte.



Pandi ikka nende aastakäikude autodele, mille vastu teema algataja huvi tunneb. C5 kere algusaastatel (1997-2000) tõesti ei pandud, aga facelifti läbinud kerel on 2,0 mootor juba saadaval.

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=22856&cache=no


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.2% - SQL: 38.8%]