Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Velgede vaheflantsid (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 10281)
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.04.12 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
No siis olid need tehtud terasest, mis on suht jama sest mass muutub pööreldes kordades.
Alumiiniumist tehes peavad olema teraspesad aga seda tavaline treial valmis ei tee.


No siinkohal vaidleks natuke vastu, et see massi erinevus pole oluline. Kui alumiinium flants kaalub 1kg ja terasest mingi 3kg, siis on erinevus 2kg ja arvestades seda, kui tsentri lähedal see on, siis näiteks 16 tollise ratta asendamine 17tollisega toob tavaliselt kaasa kordades suurema vedrustamata pöörleva massi muutuse, kui sellise flantsi kasutamine, seda enam, et massi kaugus teljest on ratta puhul suurem. Ma ei väida, et kergem ei ole parem, aga asja mõju on tühine!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 03.04.12 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Jah, FK täitsa teeb, kahjuks pikemalt juba otsas ja ei tea, kas tulebki.

Mis nende OZ offset on?


Otsi välja ja näita pilti vms :). Minu teada, ei ole Audi 16mm poltide puhul võimalik sellist üleminekut teha. Poldiaugud kattuvad igal juhul.
Olen lugenud, et 12mm poltide puhul mingi variant peaks olema aga pole näinud. Enivei see oleks Audi puhul kasutu.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 03.04.12 14:19 Tsiteeri


Pilti pole aga kirjeldus on:
FK is now offering a 2 plate system which allows for such extreme fitment. By mounting 2 different wheel spacers on top of each other, the result will be that you may install virtually any fitment imaginable.

Ehk siis te kõik üritate sättida 9-10 polti ühele flantsile, samas kui see on võimalik lahendada kahe spetsiaalse üksteise peale käiva flantsiga.

Original PCD New PCD Width per disk
4x108 5x112 30mm

Saada on hetkel näiteks 4x100->5x112, 4x100->5x120.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.04.12 15:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Pilti pole aga kirjeldus on:
FK is now offering a 2 plate system which allows for such extreme fitment. By mounting 2 different wheel spacers on top of each other, the result will be that you may install virtually any fitment imaginable.

Ehk siis te kõik üritate sättida 9-10 polti ühele flantsile, samas kui see on võimalik lahendada kahe spetsiaalse üksteise peale käiva flantsiga.

Original PCD New PCD Width per disk
4x108 5x112 30mm

Saada on hetkel näiteks 4x100->5x112, 4x100->5x120.

Kuidas need kaks ketast omavahel koos püsivad? Kui see 25mm veel pooleks jaotada, jääb välimises kettas seda keerme pidamise jagu ikka üsna väheseks.

Ma vahetaks sel juhul juba ikkagi rummud ja kettad. On omal kuidagi rohkem "mittesanitaarremondi" tunne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 03.04.12 19:53 Tsiteeri


Pilt on liiga väike, et kataloogist välja lugeda aga ju seal midagi kavalat on (paistavad mingid pisemad augud). Lisaks on paksus ju 30mm ehk siis täpselt piisav. Ja karbist leiab ka TÜV paberid, et rahulikult magada saaksid :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 04.04.12 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Pilti pole aga kirjeldus on:
FK is now offering a 2 plate system which allows for such extreme fitment. By mounting 2 different wheel spacers on top of each other, the result will be that you may install virtually any fitment imaginable.

Ehk siis te kõik üritate sättida 9-10 polti ühele flantsile, samas kui see on võimalik lahendada kahe spetsiaalse üksteise peale käiva flantsiga.

Original PCD New PCD Width per disk
4x108 5x112 30mm

Saada on hetkel näiteks 4x100->5x112, 4x100->5x120.


Miks neid hetkel ei tehta? Nõudlust ju peaks olema. Mis hinnaga need muidu on? :) Või jääbki asi hinna taha pidama?


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raizxc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.13 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Pilti pole aga kirjeldus on:
FK is now offering a 2 plate system which allows for such extreme fitment. By mounting 2 different wheel spacers on top of each other, the result will be that you may install virtually any fitment imaginable.

Ehk siis te kõik üritate sättida 9-10 polti ühele flantsile, samas kui see on võimalik lahendada kahe spetsiaalse üksteise peale käiva flantsiga.

Original PCD New PCD Width per disk
4x108 5x112 30mm

Saada on hetkel näiteks 4x100->5x112, 4x100->5x120.


Miks neid hetkel ei tehta? Nõudlust ju peaks olema. Mis hinnaga need muidu on? :) Või jääbki asi hinna taha pidama?



Tehakse ikka, aasta lõpus võtsin ühendust ühe Inglismaa firmaga - sain sellise vastuse:

Thank you for your enquiry the adapters you require are £250 plus £6 shipping the restriction on the width will be dependent on the length of the spigot on your coupe as you are requiring a bore and spigot size of the same diameter. As for larger number we can generally off some discount.

Mina soovisin 4x108 flantse 5x112 peale ja kõige õhemad mis oleks võimalik teha. Jutu järgi 18 mm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 02.10.14 07:17 Tsiteeri


Upitaks vanat teemat uuest, kas on mõni firma, pood või mees kes teeks vaheflantse? Inex.ee juba vaatasin ja Crp on ka mingi aeg kõva tegija olnud kuid viimasel ajal ei vasta kui nende kohta küsin. Ennast huvitaks just 5x112 pealt üle minna 5x120-le, kuna ühed ilusad veljed vedelevad nurgas ja ootavad allapanu autole. Ootan huviga pakkumisi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 02.10.14 08:48 Tsiteeri


Natukene uurimist ja leidsin mehe kes teeb ja müüb vaheflantse, nimi Roman ja tel nr 56232083 äkki kellegil teisel ka soovi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 02.11.14 18:13 Tsiteeri


Küsimus suurele ringile ja targematele, autoks siis 1999 aasta A4-le panen 25mm vaheflantsid siis millise ofsetiga veljed ei hakka vastu koopaääri käima? Panen kitsamad rehvid nagunii peale ja veljemõõduks oleks siis 18". Vedelevad ühed 18 tollised BMW X5 veljed mida soovin flantsidega alla panna aga pole kindel kas mahuvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.11.14 06:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_O
Küsimus suurele ringile ja targematele, autoks siis 1999 aasta A4-le panen 25mm vaheflantsid siis millise ofsetiga veljed ei hakka vastu koopaääri käima? Panen kitsamad rehvid nagunii peale ja veljemõõduks oleks siis 18". Vedelevad ühed 18 tollised BMW X5 veljed mida soovin flantsidega alla panna aga pole kindel kas mahuvad?

18" laiad rehvid jäävad igal juhul vastu A4 koopaid käima. :)

Bemmi orig velgede ET on üldjuhul nii väike (ET20 lähedal), et adapterflants ei mahu. Nii et anna infot nende velgede laiuse ja ET kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 04.11.14 07:42 Tsiteeri


Offset on siis 40 ja laius 8.5. Reaalselt peaks vist mahtuma ju, leidsin netist isegi mõne pildi kui A4-l on X5 veljed all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.11.14 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_O
Offset on siis 40 ja laius 8.5. Reaalselt peaks vist mahtuma ju, leidsin netist isegi mõne pildi kui A4-l on X5 veljed all.

See on üsna täpselt see, mis läheks sellisena, nagu on. 8" laia korral on ET35-40 ok. Aga proovi alla - võta üks ratas alt ja pane velg vastu rummu. Näed ise ära, kuhu ta rooliotsa ja rattakoopa serva suhtes jääb. Ma pakun, et adapteeriv flants tooks ta liialt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 04.11.14 09:33 Tsiteeri


Ega vist jah, pärast ei saa väljakeeratud ratastega enam üldse sõita. Lihtsam vist veljed ära müüa ja osta mingid teised mille ET oleks 30 ja velje laius 8.5 siis oleks vast koopaäärega ilus ja ei lõhuks vast autot kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.11.14 06:39 Tsiteeri


Natuke rohkem tööd, aga võid ju ka ketastesse ja rummudesse lisaks 5x120 poldivalemi puurida (alt ära ja jagamispeaga pinki loomulikult). Siis võib veel lisaks 5-10mm flantsi vahele vaja olla. Eks ise vaata, kas see asi väärib küünlaid. Mina laiusega üle 8" ei läheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bam
huviline



Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.

postitati 15.11.15 17:08 Tsiteeri


Oskab keegi õelda kuidas jääb D2 A8 alla 20" 9 laid ja ET30 veljed?
Kas peab vaheflantsid panema kui praegusel 19" 8,5 laial veljel on ET45?


Selliseid 20" pea silmas.

http://www.auto24.ee/products/veljed/217-audi/804495/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kelluke
huviline



Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.9 , 5000 C2

postitati 15.11.15 17:48 Tsiteeri


Uus komplekt tuleb ju niigi üle 20mm väljapoole, seega flantse pole kindlasti vaja.
Mida suurem number ET on ,seda sissepoole velg läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bam
huviline



Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.

postitati 15.11.15 17:54 Tsiteeri


Selge. 255/35/20 rehvidega peaks jääma siis ok ja kuskile vastu ei tohiks käia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kelluke
huviline



Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.9 , 5000 C2

postitati 15.11.15 17:59 Tsiteeri


Ainus oht, et tuleb liiga välja ja käib koopa ääre vastu.Ei oska A8 kohta kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 16.11.15 00:46 Tsiteeri


DimensioonideKalkulaator vajuta-link


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Vapsik
huviline



Registreerunud 14.02.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant 2.0TFSI Quattro S-tronic

postitati 02.12.15 12:04 Tsiteeri


Kas A4 B8-le on keegi flantse pannud ja proovinud? Praegu velg 8" lai ja ET42, mõte oli vähemalt taha 10mm või rohkem panna. Kui rohkem, siis peaks juba ette ka panema.
Kas keegi oskab öelda miks algseades tagumised rattad rohkem koopas on? Minu loogika ei võta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.15 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vapsik
Kas A4 B8-le on keegi flantse pannud ja proovinud? Praegu velg 8" lai ja ET42, mõte oli vähemalt taha 10mm või rohkem panna. Kui rohkem, siis peaks juba ette ka panema.
Kas keegi oskab öelda miks algseades tagumised rattad rohkem koopas on? Minu loogika ei võta.


Pilt talverehvidega 18" ees 15" taga 20".

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=125719&page=3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]