keitz20
huviline
Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4/C4
|
postitati 02.12.03 10:25
|
|
|
kas audi coupe 2.2i mootor on töökindlam lahjematest,ja kas ta õigusstab end ära(LÕPETETUD)VÕIB LUKKU PANNA
nimelt ei tea ma kas osta 2.2i või lahjema mootoriga couped,aasta olex siis 86-87 väljalase.vb oskab keegi soovitada või vigu loetleda.ise kaldun
muidu 2,2i poole.ette tänades
|
|
|
keitz20
huviline
Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4/C4
|
postitati 02.12.03 17:18
|
|
|
kas tõesti keegi ei oma typ 85 2,2i mootoriga couped,kirjeldage kas mootor on töökindel või on mõni lahjem kindlam
BMW- Big Mexican Woman
|
|
|
|
keitz20
huviline
Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4/C4
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 02.12.03 17:25
|
|
|
Mul on coupe 2,2 ja tõõkindlust on kyllaga... niikaua kui mina olen selle roolis olnud ei ole kordagi alt vedanud ja kütuse kulu ei ole ka suur.
Kylmadel aegadel läks ka tõõle esimesest laksust ja auto läheb soojaks vägagi kiiresti. Igati soovitan ennem 2,2 kui mingit lahjemat mootorit aga
maitse asi
Endale tundub juba 2,2 lahja
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.03 09:53
|
|
|
N6ustun John`iga. See vana coupe 2,2 mootor on hea kyll, palju terevam kui uuema 2,3. Alla selle ei tasux kyll osta.
|
|
|
|
Kopu
huviline
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,5TDi, 2004
|
postitati 05.12.03 16:31
|
|
|
Nõustun eelpool rääkinutega 2,2i on väga töökindel olen seda ise pidanud.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.03 16:51
|
|
|
Eks nende mootoritega ole ka nii, et mida suurem, seda parem. Ja seda mitte ainult sõidumugavuselt, vaid ka vastupidavuselt. Tavaliselt.
Asi selles, et väiksema mootoriga pead sa rohkem lappi andma, et ta liiguks ja see koormab teda rohkem kui suurema mootori puhul samal autol.
See küll ainult teooria.
|
|
|
|
mulds
huviline
Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
postitati 05.12.03 19:48
|
|
|
endal 2.2 ja alla selle ei soovita. Muidugi on v6imalik ka v2iksema kubatuuriga iseneid kenasti liikuma saada aga seda hipodroomi eluea ja k6hut2ite
arvelt.
Aga muidu linnavahel tallates otseselt kellegile jalgu ei j22 ja kerge
jala puhul pole ka keerist paagis.
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 05.12.03 21:51
|
|
|
Mul 1,8 gt 82 kw ja rahul, põhimõtteliselt on 1,8 sama asi mis 2,2 selle vahega , et üks silinder vähem, kolvimõõdud, klapid, nukad jne. peaks samad
olema, pakun, et ega seal suurt vastupidavuse vahet ka olla ei saa, enamus jubinaid ju samad. Autol nina tänu väiksele motole tublisti kergem ja
juhitavus hää, esisilla jupid ka vähem vatti saavad. Minu kuubik kaalub tühjalt 980kg. Kui õieti mäletan siis 2,2 kaalus julgelt rohkem, oli vist pea
1200kg (pole kindel, keegi 2,2 omanikest võiks oma komentari lisada) ja see kõik nina arvelt. Kaaluvahe tuleb sellest, et moto ise on mul kergem
+roolivõimu ja muud sellist pole ja tundub , et pole vaja ka, vähemalt mul ilma võimuta rool piisavalt mõnus. Kui nüüd kiirendust võrrelda siis tehase
andmete järgi 2,2 100kw mingi 0,4 seki võrra kangem oli (need muidugi internetist mingi audi fänni lehelt leitud andmed). Ainus mis 1,8-l puudu om,
on viiepotise hääl, aga sellepärast ma nüüd ka põdeda ei viitsi, sumpsu ehitus pooleli ja eks varsti kuule mis hääle 4 potisest kätte saab. Väiksel
arvatavasti bensukulu ka mõõdukam, kui omaga rahulikult 90-100 pikka otsa last siis mingi 6-7 läheb, kui linnavahel asja korralikult peedistada siis
pole 15+ ka mingi probla läbi torude ajada, see viimane sõltub muidugi oma vabast tahtes, keegi ei käsi energiat kummi sulatamisse ja piduriklotside,
ketaste kuumutamisse raisata!
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.03 11:21
|
|
|
Coupe 2,2 GT 85 FW aasta kaalus 1100 kg.
Sama quattro kaalus vist 1200 kg
|
|
|
|
keitz20
huviline
Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4/C4
|
|