UM
huviline
Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6
|
postitati 19.03.07 18:50
|
|
|
A6 kellad versus S6? (Lahendus leitud)
Sai pandud S6Q (manuaal) kellad oma A6Q -le (automaat) ja nüüd on tekkinud mõningad probleemid. Bensiininäidik näitab veerand paaki, aga kompuutri
järgi jagub kütust 90 km läbimiseks, tahomeeter näitab sooja mootoriga tühikäigul 1100 p. kuigi enne (vanade kelladega) oli kõik ok (750 p)! Ära on
kadunud pöörete piiraja kui surud pedaali vastu põrandat (sai korra Piibe mnt. kiirendatud), läheb tahokas üle 9000 pöörde kuigi numbreid jagub ainult
7000 pöördeni. Milles viga, kas need kellad ei sobi omavahel või tuleb mingi plokk vahetada? Akuots sai korra maha võetud, aga midagi ei muutunud.
Ette tänades!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 19.03.07 19:00
|
|
|
Üks mootor on V6, teine on V8. Seal see vahe ongi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 19.03.07 20:20
|
|
|
sry for OT:
Põhimõtteliselt sama teema on ka siis kui panna S4'ja kellad A100'le 2,8
Tühikäik oli u. 1500 rpm/min ...ja kui ma tavaliselt teen käiguvahetuse linnas 2500 - 3000rpm/min, siis S4 tahho näitas mulle 4500 - 5300 rpm/min.
Ja spido ei näidanud ka õigesti ...näitas vähem tegelikusest.
to PO: Tean jah S4 on ju R5 ...aga 2,8 on V6
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 19.03.07 21:24
|
|
|
Sama teema triip et kellad pärinevad vähe teise mootoriga auto pealt.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 20.03.07 15:57
|
|
|
ja tööle on võimalik saada küll, tuleb lihtsalt genereerida.
lihtsaim oli vist, et ühe elemendid teise sisse tõsta ja sis nagu jubinaid omavahel ringi lapata, muidu on seal taga vähestel ka ümberlülimis nupp,
erinevate mootorite vahel, et endal sai V6le pandud competitioni kellad ja need nagu ka kala näitasid aga sis sai sealt tagast nuppu lükatud mingi
orgiga ja oligi pantavv.
|
|
|
UM
huviline
Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6
|
postitati 21.03.07 06:18
|
|
|
Ok, proovin vahetada näidikute plokke kui muidugi õnnestub. Jääb õhku veel üks küsimus, pöörded! Kas piiraja on siis seotud kelladega?? Mootor kiunus
käes päris kõvasti, seda ei ole varem juhtunud (originaal kelladega). Ise ei taha seda asja uskuda, aga kaduväike varjant võib olla mingi vale
impulssi näol.
Samas ootaks kommentaare A6 omenikelt, kes on oma masinale paigaldanud S6 kellad.
|
|
|
|
UM
huviline
Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6
|
postitati 26.03.07 17:55
|
|
|
Sain asja korda ja nüüd toimib ilusti.
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 26.03.07 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: UM
Sain asja korda ja nüüd toimib ilusti. |
Milles see probleem oli siis või kuidas sa selle lahendasid, oleks hea siis järgmine ei peaks äkki sama probleemi pärast teemat tegema siis enam ja
leiaks äkki endale sobiva vastuse siis kohe.
|
|
|
UM
huviline
Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.03.07 05:14
|
|
|
Aga MIKS panna A6 le S6 e kellad kui A6 pole S6
|
|
|
UM
huviline
Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6
|
postitati 27.03.07 06:32
|
|
|
Palju ei puudunud, et oleks siin sama küsimuse esitanud. Mõned paigaldavad arvatavasti edevuse pärast ja on rahul kui kellad näitavad tont teab mida.
Ise vaatasin praktilise külje pealt (taustad heledad, paremini jälgitav). Mõte oli juba A6 kellad tagasi panna, aga sain õnneks toimima. S6 kellade
eest raha ei maksnud ja tasus natuke katsetamist. Raha sellise asja eest välja käija küll ei raatsi, suht mõtetu!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.03.07 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: UM
Ise vaatasin praktilise külje pealt (taustad heledad, paremini jälgitav) |
Ei ole tegelikult paremini jälgitavad. Ebamäärases poolhämaruses on hele taust ja põlev number palju halvemini näha kui must taust ja igas olukorras
hele number. Hõbedaste klahvidega mobladega on sama jama.
Nii et räägime asjadest õigete nimedega - puhas edevus.
Ma ise lootsin muidu, et leidsid mingi intelligentsema sobitusviisi kui robustne ümber lappimine...
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.07 14:22
|
|
|
Tausta näeb jah paremini- numbreid halvemini. Mõne välisvalguse heleduse korral ei näe kelladelt midagi.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 27.03.07 14:33
|
|
|
Kas S6 kelladel nn coding plug abil ei saa selgeks teha, mida ta näitama peaks?
12.301@181km/h
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.03.07 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kas S6 kelladel nn coding plug abil ei saa selgeks teha, mida ta näitama peaks? |
Kui neid mõtled, siis neist ei ole seal kasu.
|
|
|
UM
huviline
Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6
|
postitati 28.03.07 07:12
|
|
|
To Black:
Eks ta ole, kuidas keegi harjunud on . Ega need S6 kellad A6-st veel S6
tee, aga see selleks.
Seal ümberpaigutamisel midagi robustset ei ole, kõik käib viisakalt ning aega kulub max 45 min. Peab olema natuke viitsimist ja soovi jännata. Endale
see nokitsemine ja katsetamine isegi meeldis.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 30.01.16 09:40
|
|
|
Teema päris tükk aega "sesinud". Kuidas siis täpsemalt vag-commiga selgeks teha?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|