Registreerunud 16.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 16.03.07 09:31
S4 Biturbo õhukulumõõtjatest
Kas oskaks keegi kommenteerida Audi S4 2,7 Biturbo Boschi ja Hitachi õhukulumõõtjate vahetatavust-sobivust? Kas Hitachi õhukulumõõtja sobib üks-ühele
Boschi oma asemele (eeldusel, et ka pistik vahetada)? Boschi omade igaaastane vahetamine hakkab ära tüütama. Auto on 1998. lõpu S4 MTM chipiga, ja
pakutav MAF Hitachi USA 2001. a S4-lt.
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
postitati 16.03.07 10:08
Vaheta õhufiltrit, mitte õhumõõdikut ja kui võtad uue mõõdiku, võta uus originaal revalist, mitte taastatud. Kasuta korralikku õhufiltrit.
Sobivuse kohta ei oska öelda, kardan, et ei sobi, eriti, kui MTM-i poolt näpitud, kuid võid proovida.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
postitati 17.03.07 08:44
98a ehk pre-facelift S4'le vist niisama lihtsalt Hitachi MAFi panna ei saa. Paar tsitaati
Tsitaat:
To confirm the question - yes, to upgrade to a Hitachi MAF you need to modify the wiring AND get a new ECU.
Remapping the ECU should be all that is needed, Hitachi and Bosch outputs are different.
The voltage transfer functions for the two sensors is completely different. You absolutely need different software. For US spec, it's A box to M box
conversion.
l4uri
huviline
Registreerunud 03.10.06
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.7 Bi-Turbo
postitati 29.03.07 18:48
revalist annavad uue MAFi poole hinnaga kui vana (originaali) tagasi viid.
Enda omal aitas üldiselt MAFi pesemine ka, päris sellist tulemust ei saavutanud nagu uue puhul aga segu enam lahjaks ei jäänud. Kuna uus oli juba
tellitud, siis vahetasin ikkagi välja.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]