Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Q: Miks tühikäigul pöörded ujuvad? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3284)
Oll
huviline



Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 05.12.02 22:47 Tsiteeri
Q: Miks tühikäigul pöörded ujuvad?



Probleem järgmine: On audi80 92 a 1,9 tdi, tühikäigul pöörded ujuvad ja seda nii soojalt kui külmalt, milles võib viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 06.12.02 10:04 Tsiteeri


Arvatavasti lambda andur jamab. Vaata kas juhtmed on terved. Tõmba mootori käimise ajal lambda pistik lahti, vaata, kas mõikab midagi, kui läheb veel hullemaks on lambda korras, kui jääb samaks on kas juhe katki, või vidin ise tagumikus. Vaata ka seda, et kõik kummilõdvikud oleksid terved, et mootor kusagilt lisaõhku juurde ei saa.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Oll
huviline



Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 07.12.02 22:16 Tsiteeri


Vaatasin estakaadi peal -polegi mu masinal lamda andurit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 07.12.02 22:46 Tsiteeri


kusjuures mul kah sama jama vahepeal. ise arvan et mingi tyhikäigu andur või toru on vigane. aga kui keegi asjast rohkem jagab, siis tarka nõu tahaks kyll kuulda.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ross
huviline



Registreerunud 09.11.02
Asukoht: Crawley (UK)
Kasutaja on eemal

Auto: Vauxhall Astra 1.7 CDTi

postitati 08.12.02 04:31 Tsiteeri


ka mul sama probleem
kus see lamda andur ja selle juhtme pistik asub (A100 iA V6 -91)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 08.12.02 10:50 Tsiteeri


seal kollektori tagumise osapeal on minul lambda andur. minuteada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oll
huviline



Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 08.12.02 15:00 Tsiteeri


Ma arvasin et lamda andur on peale katalüsaatorit?
Sinna kuradi kollektori juurde pilke ei küüni kah hästi - tdi'l ju neid turbo torusid kõik täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 09.01.03 03:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
kusjuures mul kah sama jama vahepeal. ise arvan et mingi tyhikäigu andur või toru on vigane. aga kui keegi asjast rohkem jagab, siis tarka nõu tahaks kyll kuulda.:D

Mul oli 87 100 2.3 sarnane jama. Yhendust ei andnud pritse potensiokas. Mònikord aitab pistikute jms lahti vòtmine - kokkupanemine ja ka el. yhenduste puhastusspray ei tee paha...
Oleneb, mis aasta autoga tegu on, kui on peal OBD, siis sellest vea leidmisel abi. Kaitse 4 sek. benapumba releesse, siis armatuuris CHECK ENGINE plingib veakoode. Syydet mitte valja lylitada! Veakoodid ja nende kasut. inf sjmautotechnik.com


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 09.01.03 03:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Oll
Ma arvasin et lamda andur on peale katalüsaatorit?
Sinna kuradi kollektori juurde pilke ei küüni kah hästi - tdi'l ju neid turbo torusid kõik täis.

lambda on enne kat. Kui kaks lambdat, siis yks enne ja teine peale kat. Oleneb mudelist. Turbodel lambda kohe peale turbot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 09.01.03 20:11 Tsiteeri


kuskohas seep pritse potentsiokas asub?
ja kas sain õieti aru et need lambda anduri pistikud on syytebooli kõrval plekist kanduri kyljes? kui nii siis lambdas viga pole.
ja yks asi veel: ei õnnestu mul leida seda kruvi kus saab co-d reguleerida. äkki oskab keegi aidata?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.01.03 20:59 Tsiteeri


kui on k- või k-jetronic pritse siis käi sealt co kruvist ise kauge kaarega mööda kui sul juhuslikult gaasianalüsaator kuskil garaazinurgas ei vedele.
võid asja puhta peese keerata-.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 09.01.03 22:29 Tsiteeri


ma ei tea mis pritse ta on NF mootor on igatahes.
asi selles et seal kus "peaks" raamatu järgi see kruvi olema, sealt august nagu imeb õhku sisse. vajutasin siis peenikese kruvikaga sinna kruviauku (ja ei pööranud grammigi) ja kohe mootori pöörded langesid. pärast seda see tyhikäigu pöörete ujumise jant kah nagu läks hullemaks....:( mul sihuke tunne et vist juba keerasingi miskit peesse...:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 11.01.03 18:35 Tsiteeri


Hurraa!!! sain oma mootori tyhikäigu korralikult tööle:cool::cool:
Viga oli tegelt väga lihtne: kyynlad olid vanad ja tegid haltuurat. ja et siis asja parandada oli tyhikäigu pöördeid keeratud peale niipalju et enamvähem tööle hakkaks. ja siis vist tekkiski mingi vastuolu seguklapi asendi ja tyhikäigu anduri vahel-yks pyydis pöördeid norm. hoida, teine aga just pöördeid tõsta.
uute kyynaldega sai seguklapi piirdekruvi mingi peaaegu 2mm tagasi keerata ja asi töötab nagu kell!!! :)
Siit soovitus teistelegi et kui olete toda piirdekruvi peale kruttinud siis on päris tõenäoline et sellepärast ka pöörded ujuvad. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oll
huviline



Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 11.01.03 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
Hurraa!!! sain oma mootori tyhikäigu korralikult tööle:cool::cool:
Viga oli tegelt väga lihtne: kyynlad olid vanad ja tegid haltuurat. ja et siis asja parandada oli tyhikäigu pöördeid keeratud peale niipalju et enamvähem tööle hakkaks. ja siis vist tekkiski mingi vastuolu seguklapi asendi ja tyhikäigu anduri vahel-yks pyydis pöördeid norm. hoida, teine aga just pöördeid tõsta.
uute kyynaldega sai seguklapi piirdekruvi mingi peaaegu 2mm tagasi keerata ja asi töötab nagu kell!!! :)
Siit soovitus teistelegi et kui olete toda piirdekruvi peale kruttinud siis on päris tõenäoline et sellepärast ka pöörded ujuvad. :)


Krt aga mull on see diisel mootor - ega ma neid pöördeid mudu korda saa vist kui pean kusagile diagnosti minema. Oskab keegi öelda kus selle tdi mootorist jagu saadakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 12.01.03 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Krt aga mull on see diisel mootor - ega ma neid pöördeid mudu korda saa vist kui pean kusagile diagnosti minema. Oskab keegi öelda kus selle tdi mootorist jagu saadakse?


diislist ei oska tõesti suurt midagi arvata.
tean vaid seda et kunagi maal traktor niimoodi tyhikäigul jamas. pärast tuli välja et imes lisaõhku vahele. minumeelest kuskile sinna pihustite kanti oli õhutamise ajal midagi jamasti kokku pandud ja oligi jama käes. käi kõik pihustite ja muud torud võtmega yle, äkki aitab..,.:):P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.01.03 05:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
ma ei tea mis pritse ta on NF mootor on igatahes.
Kui NF mootor, siis peaks olema KE3 jetronik. Pritse potensiokas asub iseenesest pritse jagaja tiivapoolsel kyljel.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.2% - SQL: 37.8%]