Tiiger88
huviline
Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis
|
postitati 15.03.07 11:33
|
|
|
Esisild koliseb all
Uhh, tundub, et esisillapuksid on ära, kui sõidu aeg gaas maha lasta ja natuke järsemalt gaasi vajutada siis käib eest kolks läbi, samas kruusateedel
on pea võimatu sõita, pisemgi auk toob ette paremale poole päris tugeva kolksu?
Küsimus oleks siis, et kui suur on tõenäosus et siiski on esisillapuksid ja palju neid seal kiige küljes on, ning kuidas on lood nende hinnaga ja ise
vahetamisega. Töökoda ja kanal on olemas!
Audi 80 b3 1987
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 15.03.07 11:51
|
|
|
Äkki on pooltelje poldid natuke lahti ja tänu sellele loksub.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
Vincento
huviline
Registreerunud 18.11.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant
|
postitati 15.03.07 13:04
|
|
|
ette: 4x õõtsa puksid
2x2 poolraami puksid
stabikapuksid
2x stabikakont (kui on vaja)
äkki vaja vahetada ka amordi tugilaagrid
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 16.03.07 17:02
|
|
|
mine kuhugi kontrolli, maksa see 100 jaaku ja saa teada, mis tegelikult läbi on mitte ää tee profülaktikat oma rahakotile. pärast on ühel pool
lihtsalt sharniir kulund ja muu kõik korras sis nagu eriti mõttekas pappi raisata...
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 19.03.07 21:34
|
|
|
No nende kohtadega kus kontrolli teha saab ka ikka parajat kino.
1. Kohad mis ise ostaksid ka kindlasti varuosa panevad romondi kalakulatsiooni kindlati sisse ka ilmselt korras asju. Endal kogemus näiteks Pajero
Spordiga, millel on määritavad zharniirid. No need ei saa lihtsalt eriti "läbi kuluda" ju või mis. Ja nii edasi. Kui näiteks ühelt poolt on midagi
läbi siis "kindalasti" peab ka teiselt poolt sama asja ära vahetama kuna "kindlasti läheb ka teiselt poolt kohe sama asi läbi". BS.
2. Lihtsad autoremondi boxid - Sellises kohtades on reeglina saamatud vennad koos. Näiteks tõstetakse auto lae alla ja väänatakse natuke sõraga. Kui
midagi just täitsa lahti ei ole siis jääb viga leidmata ja kõik tunnistatakse terveks. Ilmselt kõike sillakolkse ikka rattad maast lahti olekus ei
avasta...
3. Ülevaatlus punktid - oleneb kohast, mõned loksutavad alt ja pealt ja siis ütlevad et üks asi on läbi, kõik muu korras. Ja kui see üks asi ära
vahetatud siis august läbi sõites pole nagu midagi muutunud. Sild kolksub ikka.
Kevadel sai auto osetud ja tehing sooritatud peale ülevaatluse mehe ütlusi, et kõik 100% korras ja 5+. Kui kodu väravast sisse keerasin, siis kuulsin
mingit kahtlast häält. Läks paar minutit ja see järel eemaldasin murdunud vedru otsa (ca 12cm pikk) vedrutaldrikult.
Mis ma oma jutuga öelda tahan, et alati ei maksa teiste juttu uskuda ja tuleks enne ikka ise ka pilk peale visata kui rahakoti raudasid avama hakata.

|
|
|
f.
huviline
Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.07 21:49
|
|
|
Ei maksaks jah huupi juppe vahetama tormata, ise kahtlustaks sarniiri kolksu, võibolla ka õõtsapuksi. Kui jalaga vastu ratast tonksata ja ratas loksub
edasi-tagasi, peaks õõtsapuks viga olema. Sarniiri loksu saab vaid tõstukil kangutades kontrollida. Kindel on ka see, et kui 1 jupp on läbi ja
kolinaga edasi sõita rikub ka ülejäänud osad ajapikku ära.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.07 16:06
|
|
|
Kui kanal olemas siis pane auto esiosa pakkude peale nii et rattad õhku jäävad. Pakun et sinu juhtumi puhul pole heeblitki vaja et näha kuidas
õõtshoob loksub. Samas kont võib ka olla. Samas kui õõtsa puksid nii läbi on siis kohalt võttes liigub ratas ka ikka nähtavalt tahapoole.
|
|
|
|
Tiiger88
huviline
Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis
|
|
lauri55
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Võru mk
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 2.3 98kw; 80 B2 1980
|
postitati 26.03.07 17:05
|
|
|
aga kuidas amordipuksidega lugu? need kah esisilla kolisema panevad!
|
|
|
Tiiger88
huviline
Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis
|
postitati 27.03.07 12:43
|
|
|
Ei tea, kui midagi kolisema jääb veel siis näpin neid kah, a kus need amordi puksid asuvad üldse?
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 27.03.07 13:04
|
|
|
amordi puksid ehk tugilaagrid asuvad amordiotsas, nende vahetamiseks vaja kogu amordi ja vedrumäng ülevalt poldist lahti lasta, amort käänttelje
küljest ja rooli ots ka lahti. Iseenesest pole seal keerulist midagi. Ise pole vahetanud, aga tuttav mul vahetas need ära 20 minutiga per tükk.
Pooltelje viga saad ju kah kanalil ise kontrollida - seisval autol kõigepealt proovi veovõlli igale poole käega loksutada ja kontrolli ka sisemise
osta poldid üle (sisekant poldid on).
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 27.03.07 14:57
|
|
|
Mul sama aasta audi 80 ja ka jubedalt kolises.
Hakkasin siis vaatama ja stabika puksid olid ära nihkunud vms. vahetasin ära 11.- tk ja ei mingit kolksu
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 25.05.07 09:53
|
|
|
kas stabika puksid saab kodustes tingimustes ka ära vahetada ? Mul ka ühelt poolt natuke ära nihkunud
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 25.05.07 10:14
|
|
|
no stabika pukse saad isegi maantee kraavis vahetada, küünalde vahetus kah keerulisem.
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 25.05.07 21:47
|
|
|
aint päästan mutri lahti ja vahetan ära, kinni keeran tagasi ja kõik jh
Kas stabika puks võib mõjutada ka õõtshoova nihkumist vms, et ratas on veits tagapool ?
|
|
|