Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Poolsooja 2.5tdi käivitamis probleemid (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 6885)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 04.04.07 12:43 Tsiteeri


ja mingi 4000 maksab uus pumbapea.aga seda jahutus asja peaks proovima sest mul sõber teeb nii suvel et valab vett peale ja siis paneb käima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allukas
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,5tdi

postitati 04.04.07 18:26 Tsiteeri


tegelt on nii et eelmisel kevadel oli pump remondis ja probleemid hakkasid sügisel siis kui ilmad läksid jahedamaks.auto kukkus käivitamisel puterdama aga põhi probla oli laevas kui pidin palju soome vahet sõitma ja kui auto seisab laevas 3-4 tundi siis nuta või naera-enam käima ei lähe.ma ei usu, et probleem on pumbas sest kui võtan temp. anduri juhtme pealt ja lasen vähe küünlaid taha läheb ilusti käima.järelikult probla kuskil mujal.AGA KUS?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.04.07 18:48 Tsiteeri


Pritse nurgas? st. nagu bensukal süüde hiline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 04.04.07 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline?


See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 04.04.07 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline?


See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.


No akul jõudu küll ketramiseks, ma ei arva et see sellest et aku koolema hakkab. Lihtsalt kui pikemalt käivitada siis sinna -45 tekib. Ja keegi kes väitis et kliima saab sealt andmeid, siis küsiks mis andur siis küünalde tööd reguleerib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 05.04.07 05:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline?


See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.


No akul jõudu küll ketramiseks, ma ei arva et see sellest et aku koolema hakkab. Lihtsalt kui pikemalt käivitada siis sinna -45 tekib. Ja keegi kes väitis et kliima saab sealt andmeid, siis küsiks mis andur siis küünalde tööd reguleerib?
Vaata siit :teine andur selles tabelis http://www.chasti.ru/catalog/index.php?ftype=5127&fgroup=10434


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 05.04.07 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline?


See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.


No akul jõudu küll ketramiseks, ma ei arva et see sellest et aku koolema hakkab. Lihtsalt kui pikemalt käivitada siis sinna -45 tekib. Ja keegi kes väitis et kliima saab sealt andmeid, siis küsiks mis andur siis küünalde tööd reguleerib?


Usu mind, aku on tohl, ta võib sul kedrata, aga temas ei ole piisavalt vurtsu. Lihtsalt osad elektroonika seadmed jäävad kuivale. Vahest võib ka käivitamise ajal piiks kostuda, mis viitab samuti liiga madalale voolu tugevusele.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allukas
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,5tdi

postitati 10.04.07 17:51 Tsiteeri


kas pihustites võib asi olla,äkki oskab keegi Pärnus head kohta soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 10.04.07 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157


Usu mind, aku on tohl, ta võib sul kedrata, aga temas ei ole piisavalt vurtsu. Lihtsalt osad elektroonika seadmed jäävad kuivale. Vahest võib ka käivitamise ajal piiks kostuda, mis viitab samuti liiga madalale voolu tugevusele.:)


Unustasin enne mainimata et aku on äsja ostetud s.t uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uunox
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD

postitati 17.04.07 19:12 Tsiteeri


Mul on küll kogemus veidi teise masinaga - 2,4D, aga pead olen vaevanud sama teemaga. Külmalt hüppab poolest pöördest, aga soojalt ilma küünaldeta jääbki käiama. Põhjus oli lihtne, mille peale lihtsalt niisama mõeldes ei olekski tulnud. Seoses muude jamadega käis starter kapremondis ja pärast seda on igasuguses olekus matsupill. Asi oli lihtsalt selles, et kõrva jaoks käis starter kabedalt, aga mootori jaoks jäi ilma küünaldeta äkilisust lihtsalt väheseks. Kogu lugu. Remondi tegi Tartus Vilja tänaval olev vene härrasmees, kellel terve spets töökoda elektriseadmete jaoks - 2h ootetööd ja vanast alles ainult korpus. Aasta möödas ja siiani pole küll kurtmiseks veel muret olnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 20.04.07 17:56 Tsiteeri


täpselt nii see on - enda katlamajal sai samuti starteri harjad kodus ümber visatud ja masin justkui ümber sündinud - vanad harjad olid viltu kulunud ja ei liikunud enam . 150 raha ja 2 õlut ning asi korras jälle!:D


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allukas
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,5tdi

postitati 04.05.07 08:41 Tsiteeri


minu sada käivitub nüüd paugust,olgu siis soe või külm mootor,tänud Oisu poistele ja soovitan seda kohta soojalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 07.02.09 19:36 Tsiteeri


kaevan vana teema üles, ei hakka uut tegema. autoks on 100 2,5 tdi AAT mootor. kas keegi teab palju sellel süüte nurk olema peaks? kuna hakkas samuti päeva pealt ilmnema selline probleem, et leigena käivitusega probleeme, panin aparaadi külge, mis näitas süüte nurgaks -3,5 kraadi. arvutist vaadates pihustamise nurga näitu, näitab see 0. külmalt ja töötemperatuuril kävitub ilusti, aga leigelt viskab ilge sinise tossu välja ja puperdab, gaasipedaal, midagi ei toimi, nagu üks silinder ei töötaks. läheb mingi 20 sek mööda puperdades hakkab ilusti tööle ja toss kaob ka tagant ära. minek ka suht lahja olnud. teab keegi mis see süüte nurk olla võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 27.02.09 06:35 Tsiteeri


Ise küsin, ise vastan. Süütenurk on 0,25mm +- 0,02. Reguleerimine käib siis vastava kellaga pumba otsast. Soojalt mittekäivitumise probleem ja sinine toss kadus ära kui märgid paika ajasin. Nukk ja vänt olid omavahel paigast ära, ehk siis klapiajastus oli vale, see põhjustaski soojalt mittekäivitumise ja sinise tossu. Nüüd rihmad, rullid ära vahetada igaksjuhuks, mine tea viskab äki jälle üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 27.02.09 19:56 Tsiteeri


Tulge vaadake kuda mu disla käivitub :D seal küll pole õhulugejaid ja muud kremplit, käima ta läheb iga ilmaga aga millise suitsuga :D
Sellise mootori koodiga nagu ABP pole vist klubis kellelgi? Kunagi oli ühel mittemandrimehel- vist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]