Lehekülgi: 1 2 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 04.04.07 12:43
|
|
|
ja mingi 4000 maksab uus pumbapea.aga seda jahutus asja peaks proovima sest mul sõber teeb nii suvel et valab vett peale ja siis paneb käima
|
|
|
allukas
huviline
Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,5tdi
|
postitati 04.04.07 18:26
|
|
|
tegelt on nii et eelmisel kevadel oli pump remondis ja probleemid hakkasid sügisel siis kui ilmad läksid jahedamaks.auto kukkus käivitamisel puterdama
aga põhi probla oli laevas kui pidin palju soome vahet sõitma ja kui auto seisab laevas 3-4 tundi siis nuta või naera-enam käima ei lähe.ma ei usu, et
probleem on pumbas sest kui võtan temp. anduri juhtme pealt ja lasen vähe küünlaid taha läheb ilusti käima.järelikult probla kuskil mujal.AGA KUS?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 04.04.07 18:48
|
|
|
Pritse nurgas? st. nagu bensukal süüde hiline?
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 04.04.07 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu
temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline? |
See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.
|
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 04.04.07 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu
temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline? |
See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.
|
No akul jõudu küll ketramiseks, ma ei arva et see sellest et aku koolema hakkab. Lihtsalt kui pikemalt käivitada siis sinna -45 tekib. Ja keegi kes
väitis et kliima saab sealt andmeid, siis küsiks mis andur siis küünalde tööd reguleerib?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 05.04.07 05:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu
temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline? |
See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.
|
No akul jõudu küll ketramiseks, ma ei arva et see sellest et aku koolema hakkab. Lihtsalt kui pikemalt käivitada siis sinna -45 tekib. Ja keegi kes
väitis et kliima saab sealt andmeid, siis küsiks mis andur siis küünalde tööd reguleerib? | Vaata siit :teine andur selles tabelis http://www.chasti.ru/catalog/index.php?ftype=5127&fgroup=10434
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.04.07 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu
temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline? |
See näitab selle pärast -45c, et käiad pikalt ja aku hakkab varsti saba andma. Lihtsalt voolu jääb väheks ja näitab sulle lambi numbreid.
|
No akul jõudu küll ketramiseks, ma ei arva et see sellest et aku koolema hakkab. Lihtsalt kui pikemalt käivitada siis sinna -45 tekib. Ja keegi kes
väitis et kliima saab sealt andmeid, siis küsiks mis andur siis küünalde tööd reguleerib? |
Usu mind, aku on tohl, ta võib sul kedrata, aga temas ei ole piisavalt vurtsu. Lihtsalt osad elektroonika seadmed jäävad kuivale. Vahest võib ka
käivitamise ajal piiks kostuda, mis viitab samuti liiga madalale voolu tugevusele.
|
|
|
|
allukas
huviline
Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,5tdi
|
postitati 10.04.07 17:51
|
|
|
kas pihustites võib asi olla,äkki oskab keegi Pärnus head kohta soovitada.
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 10.04.07 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Usu mind, aku on tohl, ta võib sul kedrata, aga temas ei ole piisavalt vurtsu. Lihtsalt osad elektroonika seadmed jäävad kuivale. Vahest võib ka
käivitamise ajal piiks kostuda, mis viitab samuti liiga madalale voolu tugevusele. |
Unustasin enne mainimata et aku on äsja ostetud s.t uus.
|
|
|
uunox
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD
|
postitati 17.04.07 19:12
|
|
|
Mul on küll kogemus veidi teise masinaga - 2,4D, aga pead olen vaevanud sama teemaga. Külmalt hüppab poolest pöördest, aga soojalt ilma küünaldeta
jääbki käiama. Põhjus oli lihtne, mille peale lihtsalt niisama mõeldes ei olekski tulnud. Seoses muude jamadega käis starter kapremondis ja pärast
seda on igasuguses olekus matsupill. Asi oli lihtsalt selles, et kõrva jaoks käis starter kabedalt, aga mootori jaoks jäi ilma küünaldeta äkilisust
lihtsalt väheseks. Kogu lugu. Remondi tegi Tartus Vilja tänaval olev vene härrasmees, kellel terve spets töökoda elektriseadmete jaoks - 2h ootetööd
ja vanast alles ainult korpus. Aasta möödas ja siiani pole küll kurtmiseks veel muret olnud.
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 20.04.07 17:56
|
|
|
täpselt nii see on - enda katlamajal sai samuti starteri harjad kodus ümber visatud ja masin justkui ümber sündinud - vanad harjad olid viltu kulunud
ja ei liikunud enam . 150 raha ja 2 õlut ning asi korras jälle!
Mülkad mulle meeldivad raisk ....
|
|
|
|
allukas
huviline
Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,5tdi
|
postitati 04.05.07 08:41
|
|
|
minu sada käivitub nüüd paugust,olgu siis soe või külm mootor,tänud Oisu poistele ja soovitan seda kohta soojalt
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 07.02.09 19:36
|
|
|
kaevan vana teema üles, ei hakka uut tegema. autoks on 100 2,5 tdi AAT mootor. kas keegi teab palju sellel süüte nurk olema peaks? kuna hakkas samuti
päeva pealt ilmnema selline probleem, et leigena käivitusega probleeme, panin aparaadi külge, mis näitas süüte nurgaks -3,5 kraadi. arvutist vaadates
pihustamise nurga näitu, näitab see 0. külmalt ja töötemperatuuril kävitub ilusti, aga leigelt viskab ilge sinise tossu välja ja puperdab,
gaasipedaal, midagi ei toimi, nagu üks silinder ei töötaks. läheb mingi 20 sek mööda puperdades hakkab ilusti tööle ja toss kaob ka tagant ära. minek
ka suht lahja olnud. teab keegi mis see süüte nurk olla võiks?
|
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 27.02.09 06:35
|
|
|
Ise küsin, ise vastan. Süütenurk on 0,25mm +- 0,02. Reguleerimine käib siis vastava kellaga pumba otsast. Soojalt mittekäivitumise probleem ja sinine
toss kadus ära kui märgid paika ajasin. Nukk ja vänt olid omavahel paigast ära, ehk siis klapiajastus oli vale, see põhjustaski soojalt
mittekäivitumise ja sinise tossu. Nüüd rihmad, rullid ära vahetada igaksjuhuks, mine tea viskab äki jälle üle.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
|
Lehekülgi: 1 2 |