ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.07 18:01
|
|
|
Audi S4-l anomaalia süüdet sisse keerates ning ka ei käivitu
Edastan siis sõbra auto jama sest omal tal netti seal pole.
Sõites kodupoole kuulis ta kiirendamisel kapote alt imelikku heli, sarnane õhulekkega, kodus suretas auto välja ning kapote alla viga otsima. Oli siis
lahti tulnud õhulugejast väljuv lõdvik ning rippus seal ebamääraselt. Kinnitas selle ära ja muud kapote all ei puutunud. Nüüd autosse istudes ning
starterit keerates ei juhtunud mitte kui midagi, hakkas siis vaatama, et ka näidud plokis on kuidagi väga valed. Süüdet sisse keerates jookseb täiesti
põhja õlirõhk, hetke pärast viskab autochek põlema punase õlikannu märgi, kompuuter näitab rõhu näiduks 2,6 ning tahhomeeter vahest tõuseb kuskile
1000p kanti, vahest ka üle vahest alla ning vahest kukub lambist ära (suuremosa testimise ajast tõusis tahhomeeter 1000 peale just siis kui proovisid
korra starteri asendit ja lasid tagasi süüte asendisse). Sai kaabel järgi lükatud, ühenust ei saanud. Võtsime aku juhtme mõned korrad maha, mässasime
natuke aju juures olevate kaablitega ning sain lõpuks ühenduse ajuga kätte... vigasid ei olnud. Proovisime ka samal hetkel kohe starterit, ainuksena
plõksis mõned korrad tõmbrelee (ilma starterit ringi ajamata üldse) ja selleg asi lõppes, taastus eelnev olukord kus üldse starterit ligi ei võtnud.
Vaadatud ja liigatud sai kõik releed kapote alt, sama ka rooli all oleva sahti tagant (sealt "mudides" esialgu tundus nagu tahhommetrile midagi see
mõjuks, aga mõne minuti pärast uuesti proovides enam mitte), välja sai tõmmatud kelladeplokk ja liigutatud süüteluku juhtmeid ning kelladeploki omi,
tulemus ikka 0. Sai ka proovitud teist täiesti stock aju, kogu teema täpselt sama.
On kellegil vähegi aimu mille kontrollimisest üldse alustada?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.03.07 18:57
|
|
|
Aku ja kõik massiühendused.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 14.03.07 19:00
|
|
|
Mootori ja kere vaheline mass esmajoones siis !
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.07 19:59
|
|
|
Kuna tuled säravad viimasepeal siis aku massiga peaks olema kõik OK.
Moto massi ots on mootori pool enamvähem näha ja paistis ka nagu kinni olevat ning korrosioonivaba (katsuma siiski ülevalt ei ulatunud niisama), kere
poolne ots jääb juba sinna jubinate alla... eks kontrollib selle esmasena üle.
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 14.03.07 20:06
|
|
|
Võid proovida käivitus kaabliga, paned aku miinusklemmi ja mootori vahele, kui käivitub siis otsi viga kere ja mootori vahelisest massijuhtmest. 
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 14.03.07 21:08
|
|
|
äkki sain ma siit oma auto probleemile lahenduse.
nimelt mul löheb auto käima kuid pöörded kõiguvad päeis hullult (kord põhja kord alla). mingi hitk tuuritab siis jääb ebayhtlaselt tööle kuid
pöördeid põhja ei lase ja tuuritab väga minimaalselt, kuid kui saabub see hetk kui mootor hakkab normaalsemalt tööle. lakkab töötamast tahhokas ja
natuken peale seda hakkab õlikannu lamp kellades põlema. peaks ka proovima seda miinust otse mootorisse.
eks ma hoia kursis selle teemaga teid.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 14.03.07 21:23
|
|
|
Carlos pigem on sinul vast puudulik ühendus armatuuris kelladega või pumba ajuga (kui aju on).
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 14.03.07 23:19
|
|
|
ranz otsi kuskilt vigast ühendust, starteri ja geneka vaheline kaabel lõppeb tavaliselt ära ja põhjustab probleme.
Teine võimalus et aku lõppes ära tulesi põletab küll aga käivitus momendiks ei jätku, proovi täkuga.
Kehva ühendus saad ka otsida nii et uks hoiab võttit starteri asendis teine kuulab kuskil peab hakkama sisisema.
Ei puutu küll audise aga ford escorti leivanumber on see et starter kerib mis hirmus aga käima ei lähe niikui lükad või tõmbad kohe matsust , mingi
ühendus kuskil kehv ja aju ei saa piisavalt voolu.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.03.07 05:58
|
|
|
üks võimalik asi veel,starter lihtsalt ei saa mootori küljest massi.ise vaevlesin mingihetk sama asjaga.Külmalt sain veel käima,soojalt aga mitte
kõssugi,kellad asjad ka lollid.Keeerasin starteri kinnituspoldid vähe koomale ja korras
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 15.03.07 16:21
|
|
|
Asi korras.Aitähh sõbra poolt.Viga oligi kere ja mootori massis,pealt näha pold midagi aga võttis maha puhastas ära ja asi toimib ilusti.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 15.03.07 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
ranz otsi kuskilt vigast ühendust, starteri ja geneka vaheline kaabel lõppeb tavaliselt ära ja põhjustab probleme. | Ja elektrikud
soovitavad et kaabli otsa vask klemmidele ei paneks raud seibe vahele. sama soovitus pikale starteri poldile mis jookseb vindiga starteri korpuse
sisse
|
|
|