Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas tohib täkku anda? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2264)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 30.11.03 09:30 Tsiteeri
Kas tohib täkku anda?



Vabandan, kui asjatundmatu küsimus, aga siit ja sealt olen kuulnud, et uuemate autodega ei ole soovitav täkku anda. Kas see on nii? Ja veel oleks küsimus, kas tuled ja soojenduslülitid peavad olema väljalülitatud asendis käivitamise momendil või ei? Tarkpead võiksid asja kommenteerida natuke. Ja loomulikult tahaks ka teada, miks see nii on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.03 12:19 Tsiteeri


ei ole tarkpea, aga 2002 aasta Peugeot 406 suutis kord minu masinale küll piisavalt "särtsu" anda, ilma et tema endaga midagi juhtunud oleks... Räägitakse tõesti, et ei pidavat uuemate autode elektroonikale, ajudele jne hästi mõjuma.. Samas... pole ka kuulnud, et keegi konkreetselt midagi "maha/läbi põletanud oleks" niimoodi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.11.03 20:17 Tsiteeri


Ei juhtu selle täku andmisega miskit kui just akuklemme segi ei aja.Muidugi on alati soovitatav akuga ühendada ainult pluss ja massikaabel panna niiöelda mootori küljest mootori külge.
uuematel autodel on olemas ka spetsiaalne klemm kapoti all,mida kasutatakse abikäivituseks.
Käivitamise jaoks on kasulik alati kõik seadmed välja lülitada,esiteks juba sellepärast et generaator saaks kohe kätte kõik 12V ergutuseks,et hakata normaalselt laadima,samuti peaks teoreetiliselt pikenema generaatoririhma eluiga.Ja kõigelõpuks,kui seadmed väljas,siis ei saa mitte mingi valemiga tekkida nn.kaarleeki seadme lülituskontaktides,mis põhjustaks omakorda lüliti mahapõlemise vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
daqqer
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal

Auto: minu masinad

postitati 30.11.03 21:04 Tsiteeri


nuhh, kui täkku andmisega midagi juhtub autoga, siis järelikult pold just suurem asi auto.
mudu nagu mootorrattaga, siis on ka autoga vist parem enne nö sisse sõita kui peenestama hakata.
''kas tuled ja soojenduslülitid peavad olema väljalülitatud asendis käivitamise momendil või ei''
nohh, parem oleks. ja kui sidur kaa sees, siis ju lihtsam käima minna.


d | ehitustehnika, suruõhk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 02.12.03 16:10 Tsiteeri


Ei ole ka kuulnud, et uutele "täkku" andes miskit halba oleks juhtunud. Quattrol õigus - käivitamise momendiks kõik suured tarbijad (soojendused, meeletud võimud) välja, läheb kergemini ning tuleb odavam ka ajapikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]