Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Veakood (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2118)
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.07 11:42 Tsiteeri
Veakood



autoks a4 tdi 1996 81kw
annab veakoodi: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent


Milles viga? Kas õhulugejas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.03.07 11:55 Tsiteeri


Sisselasketraktis asuv rõhuandur. Mäletamist mööda oli letihind 1.2 või 1.7Keeki, revalis.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.07 15:48 Tsiteeri


Tänan!
Põhimõtteliselt siis nn. õhulugeja mis asub a4jal õhufiltri küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.07 13:01 Tsiteeri


Oskab keegi äkki õelda kas tegu ikka õhulugejaga või hoopis mõne muu anduriga sisselaskes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.07 13:24 Tsiteeri


Ei, asi ei ole õhulugejas vaid jah ühes anduris sisselaske süsteemis.
Manifold Absolute Pressure Sensor (G71) signal too low / signal too high / no signal / controle difference

Vea tekitajaks sellele koodile pakub ta samas paljusid asju mida kontrollida... sellestsamast G71 anduri kontrollimisest tulekski alustada, hooga uut osta ei ole mõtet (alles sõbra A4jal oli sama veateade ning õnneks tuli enne uue anduri ostmist signa paigaldus ning paigaldaja leidis puntra vigaseid juhtmeid, peale selle parandust oli asi korras).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.03.07 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Ei, asi ei ole õhulugejas vaid jah ühes anduris sisselaske süsteemis.
Manifold Absolute Pressure Sensor (G71) signal too low / signal too high / no signal / controle difference

Vea tekitajaks sellele koodile pakub ta samas paljusid asju mida kontrollida... sellestsamast G71 anduri kontrollimisest tulekski alustada, hooga uut osta ei ole mõtet (alles sõbra A4jal oli sama veateade ning õnneks tuli enne uue anduri ostmist signa paigaldus ning paigaldaja leidis puntra vigaseid juhtmeid, peale selle parandust oli asi korras).



Reeglina, kui masin on laitmatult toiminud ning lihtsalt mingil x põhjusel konkreetne viga tekkinud, siis on põhjustaja ikkagi antud andur 100%.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.07 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Ei, asi ei ole õhulugejas vaid jah ühes anduris sisselaske süsteemis.
Manifold Absolute Pressure Sensor (G71) signal too low / signal too high / no signal / controle difference

Vea tekitajaks sellele koodile pakub ta samas paljusid asju mida kontrollida... sellestsamast G71 anduri kontrollimisest tulekski alustada, hooga uut osta ei ole mõtet (alles sõbra A4jal oli sama veateade ning õnneks tuli enne uue anduri ostmist signa paigaldus ning paigaldaja leidis puntra vigaseid juhtmeid, peale selle parandust oli asi korras).



Reeglina, kui masin on laitmatult toiminud ning lihtsalt mingil x põhjusel konkreetne viga tekkinud, siis on põhjustaja ikkagi antud andur 100%.

Jah täiesti võimalik, sest tuttav oma masina ostis oli kohe see viga sees ja eelnevat ajalugu ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.07 12:21 Tsiteeri


Tänanud kõigile vastajatele!
Nüüd aga hoopis uus ja huvitav probleem, ei hakka selle pärast uut teemat tegema, kui keegi näeb ja oskab kommenteerida siis oleks tore.

Probleem: sai natuke lolli peaga vag-com programmi näpitud ja sellega kaasnevalt muudetud coding riba 00000 ks.

Veakood: 1 DTC's Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-10 - - - Intermittent

Kas aju kuidagi restartida saab, või kuidagi se tagasi muuta, ei tea algset koodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.03.07 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simmmmmm
Tänanud kõigile vastajatele!
Nüüd aga hoopis uus ja huvitav probleem, ei hakka selle pärast uut teemat tegema, kui keegi näeb ja oskab kommenteerida siis oleks tore.

Probleem: sai natuke lolli peaga vag-com programmi näpitud ja sellega kaasnevalt muudetud coding riba 00000 ks.

Veakood: 1 DTC's Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-10 - - - Intermittent

Kas aju kuidagi restartida saab, või kuidagi se tagasi muuta, ei tea algset koodi.



Reval Auto siinjuures abiks.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.07 11:52 Tsiteeri


Nii, tekkis veel paar küsimust mille jaoks ei pea otstarbekaks uut teemat teha.
Kuidas Vag- Com iga vaadata süütenurka ja õhulugeja korrasolekut.
Diagnostikas õeldi et süütenurk 7kraadi peab aga olema 4- 5 kraadi, sooviks last süütenurga õigeks panna aga tahaks ise kontrollida muutust.
Autoks a4 1,9 tdi 81kw 1996a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]