olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 09.03.07 00:18
|
|
|
Korras! Kojameestele vee pritsimise surve
tuli siit alles lause .. ei leidnud otsingust sellist asja või lihtsalt
ei oska veel otsida..
aga probleem selles, et kui tahan pesta esiklaasi siis surve on nii väike, et nii õeldes venib ainult klaasile.. kui sõidan mingi 80-90 km/h siis ei
jõuagi vedelik üldse üle kojamehe.. ainult siis tuleb klaasile, kui kojamehed on tööreziimi läinud ja kui alla tagasi tulevad siis lükkavad kõik
vedeliku alla tagasi.. st: ei pritsi üle kojamehe.. olen vahetanud juba 4 klaasipesuri pumpa (forssist) aga kõik toimub ikka samamoodi.. olen ka läbi
puhunud suruõhuga kõik voolikud ja pesurid mõlemat pidi..
selline tunne, et voolikud on liiga suured või pumba jõud liiga väike või on kusagil voolikut jätkatud peenema toruga (mida pole veel tähele küll
pannud)..
tagasivoolu klapp oli ka vahel aga see oli laiali seest ja võtsin selle vahelt ära ja panin ise torujupi vahele aga paremaks ikka ei läinud..
mõistus otsas.. ehk keegi oskab aidata.. see ei ole kahjuks esimene auto mul selline, mis ei taha eriti pritsida.. neljas järjestikune auto juba..

|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.07 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olberttagasivoolu klapp oli ka vahel aga see oli laiali seest ja võtsin selle vahelt ära ja panin
ise torujupi vahele aga paremaks ikka ei läinud.. |
Tagasivoolu klapp? ja nüüd otsetoru? mille jaoks selline asi veel vajalik? Minuteada ei tohiks selles süsteemis mitte miskit tagasivoolu klappi ega
üldse miskit tagasivoolu ringlustki olla. Asi saab alguse paagist millest pump lükkab klaasipesuvedeliku torusse mis jõuab düüsideni luugil ning läbi
düüside kõik klaasile... ei miskit tagasivoolu, selline asi pole kuidagi mõistlik asi seal. Sulge see tagasivoolu osa täiesti ära ja proovi uuesti.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.03.07 06:33
|
|
|
Ma arvan, et peeti silmas tagasivoolu takistavat klappi, mitte nn. tagasivoolu, e. tsirkulatsiooni ? 
No igatahes, teema autorile soovitaks kontrollida tyyside kylge tulevaid voolikuid, nende vahelt kaob surve ja pesuvesi ysna kergelt, jättes ka
"vihmarennile" kapotiall ilusa loigu.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
ML
huviline
Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI
|
postitati 09.03.07 07:30
|
|
|
endal oli sama jama,siis avastasin,et kapoti all jooksvate voolikute üks ühendus oli pool lahti,sai ilusti kinni surutud ja nüüd laseb ilusti
tark ei torma
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.07 12:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ML
endal oli sama jama,siis avastasin,et kapoti all jooksvate voolikute üks ühendus oli pool lahti,sai ilusti kinni surutud ja nüüd laseb ilusti
| Viienda pumbaga peaks õnnestuma.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 10.03.07 14:02
|
|
|
Ise olen kokku puutunud sellise jamaga, et kapoti sulgedes vajutas kapott vee vooliku kokku ja vesi ei pääsenud piisava survega läbi. Kord jäi
kogemata kapott irvakile ja oh imet, vett purskub nii et vähe pole!
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 10.03.07 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roy
Tsitaat: | Algselt postitas: ML
endal oli sama jama,siis avastasin,et kapoti all jooksvate voolikute üks ühendus oli pool lahti,sai ilusti kinni surutud ja nüüd laseb ilusti
| Viienda pumbaga peaks õnnestuma. |
mida sa sellega silmas pead ?
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 10.03.07 15:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Ise olen kokku puutunud sellise jamaga, et kapoti sulgedes vajutas kapott vee vooliku kokku ja vesi ei pääsenud piisava survega läbi. Kord jäi
kogemata kapott irvakile ja oh imet, vett purskub nii et vähe pole! |
krt selle peale ma pole tulnudki.. proovin järgi ja siis ütlen, kas läks paremaks või mitte..
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 11.03.07 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ML
endal oli sama jama,siis avastasin,et kapoti all jooksvate voolikute üks ühendus oli pool lahti,sai ilusti kinni surutud ja nüüd laseb ilusti
|
Bingo ... endal oli samasugune jama ... mingi aja tagant lülkkas vooliku kolmiku otsast survega lihtsalt lahti ja kõik... nii et tasub kontrollida,
ise panin sinna väikese pingutusvitsa lisaks juurde et seisaks kolmiku otsas korralikult. Aga muideks ... Enda tööbusil on (vedeliku klaasile
kandmisest rääkides) suht asjalikult asi lahendatud tegelikult et voolikud jooksevad kojameeste külge ja vesi pihustatakse klaasile koos kojameeste
liikumisega .... isegi olen täheldanud et suure kiiruse juures puhub enda audil tuul vedeliku sinna kuhu vaja pole ... suur kapott ja pesuvedeliku
pihustid nati kaugel klaasist ... klaas ise ju ka sellise nurga all et vesi kaob suure kiiruse juures oma teed 
XZN M16
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 22.03.07 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Ise olen kokku puutunud sellise jamaga, et kapoti sulgedes vajutas kapott vee vooliku kokku ja vesi ei pääsenud piisava survega läbi. Kord jäi
kogemata kapott irvakile ja oh imet, vett purskub nii et vähe pole! |
oli jah vooliku kokku surunud ja ei suutnud vett läbi suruda sealt korraliku survega.. kahju, et ise pole selle peale varem tulnud.. ainult aasta-aega
sai sõidetud sellise vee nirisemisega 
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 23.03.07 17:14
|
|
|
Hea, et korda said!
Ma ise lähenen tavaliselt Audi puhul probleemile just sellest vaatevinklist, et viga võib olla justnimelt lihtne ja mõnes tühiasjas. Alles siis tuleb
päevakorda suurema jama võimalikkus.
Enamasti laheneb probleem ikkagi lihtsalt... 
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 23.03.07 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Hea, et korda said!
Ma ise lähenen tavaliselt Audi puhul probleemile just sellest vaatevinklist, et viga võib olla justnimelt lihtne ja mõnes tühiasjas. Alles siis tuleb
päevakorda suurema jama võimalikkus.
Enamasti laheneb probleem ikkagi lihtsalt... |
asi oli selles,et see pump, mis oli ostes peal, oli lõhki külmunud ja järgmised kaks ei saanud arvutiga ühendust ja piiksus koguaeg, et tühi on.. aga
surve oli koguaeg sama..
et võib siis lukku panna või mis moodi see asi käib..
|
|
|