Registreerunud 07.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 07.03.07 19:06
s2 -le sobivad käigukastid.
millised kastid sobivad s2 -le ja millised vastu peavad, viimati oli peal 2.8 coupe quattro kast ja läks laiali suht kiirelt.
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
postitati 07.03.07 19:19
Tsitaat:
Algselt postitas: tiiger84
viimati oli peal 2.8 coupe quattro kast ja läks laiali suht kiirelt.
julgen väita, et 2.8 kastis viga pole, pigem kulunud/vanas 2.8 kastis. samuti sõltub kasti eluiga ka kasutaja omapoolsest panusest.
lapsest peale on hobused meeldinud
tiiger84
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 07.03.07 20:05
kast võis kulunud olla küll aga kas näiteks s-i kast on sama ehitusega või tugevam ? ülekanne on veidi teine.
tiiger84
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 07.03.07 20:15
probleem on selles et neid kaste on väikse aja jooksul kokku läinud juba kaks, kastil polnd mingeid kolkse käiguvahetusel ja ka õli oli uus.
loomulikult omaltpoolt aitab kaasa originaalist tunduvalt võimsam mootor, aga mingi nipiga peab need kastid ju pidama saama.
QBA
huviline
Registreerunud 27.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 quattro tdi ja A6 C7 allroad Bitdi
postitati 08.03.07 14:08
kas pole mitte s2-el samuti aeglane kast nagu 20 v mootoritel ja compil? 2.8 on ju tüki maad kiirem kast ehk siis ülekanne päris palju teine aga ei
oska arvata miks see peaks siis kiiremini otsa lõppema aga siiski...
Kui luiskan siis enda teadmata
Neno83
huviline
Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)
postitati 08.03.07 14:20
S2-el peaülekanne 37:9
2,8-l aga 35:9
Seega kui sul oli all 2,8 kast, siis oleks pidanud ka taga sama ülekandega differ olema.
Probleemi üks põhjus ongi peaülekannete erinevus, torsen peab kogu aeg tööd tegema et peaülekannete erinevust kompenseerida, ja õli läheb pikapeale
kuumaks.
Õli määrimisomadused halvenevad ja käigukast kulub kiiremini.
Et kui uut kasti alla otsid, siis pead vaatama et esi-ja tagadifri ülekanded oleks samad.
tiiger84
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 20.03.07 19:21
teab äkki keegi kust torsenit saab ja palju maksab?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]