Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: Allroad ei tõstnud hommikul enam üles?Keegi oskab äkki vag-comi diagnoosi lahti rääkida? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3759)
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 07.03.07 17:48 Tsiteeri
K: Allroad ei tõstnud hommikul enam üles?Keegi oskab äkki vag-comi diagnoosi lahti rääkida?



Kas kohe diagnostikasse või ise enne ka kuskilt midaigi turkida? Armatuuris ka viskas mingi padja tule põlema?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.07 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kas kohe diagnostikasse või ise enne ka kuskilt midaigi turkida? Armatuuris ka viskas mingi padja tule põlema?


Kui tuli põleb, siis diagnosti...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 13.03.07 17:13 Tsiteeri


Nii kuna pärnus audi esindust ei ole siis käisin suveautos vw ,tulemuseks rõhuanduri ebaselge signaal ja muud ei midagi. Suve autos neil mõistus otsas Tahtsin uue anduri osta kuid nemad selle asukohta ega seda ennast tuvastada ei suutnud.

Sai siis uuesti täna juhtmed sappa panna, tulemus järgmine:
Control module part number:4Z7 907 389A
Component and/or version: ABS/ESP allrad D55
Software coding: 06457

1 Fault found:
01119 - Gear recognition signal
35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Kas se viga põhjustab seda et ta ennas enam üles ei tõsta ja mis tal siis õieti viga on. Rohkem sellel autol ühtki anomaaliat ei ole.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 14.03.07 07:26 Tsiteeri


Selle vea ta annab ju ABS´i kontrollides, mis ei tohiks küll tõstmisega seotud olla.

Andurid ja värgid:


http://www.hot.ee/alkoryhm/level_control.jpg

Pneumatic level control (allroad)
Component locations

1 - Right front air strut
2 - Operating unit
3 - Right rear air strut
4 - Right rear level control system sensor -G77-
5 - Control module
6 - Pressure reservoir
7 - Left rear level control system sensor -G76-
8 - Left rear air strut
9 - Air supply unit with:
Compressor
Vent valve
Lateral check-valves
Temperature sensor
Pressure sensor
Auxiliary noise insulation
10 - Electric/pneumatic lines
11 - Left front air strut
12 - Left front level control system sensor -G78-
13 - Right front level control system sensor -G289-

Ega vist mujalt abi ei saa kui reval või siis tuhnida erinevates foorumites. Klubiliige juks11 (http://www.audihooldus.ee) ehk oskab ka aidata. Kui ise hädas olin, siis selgus, et ma pole maailmas üldsegi üksi oma auto hädaga, õnneks oli minu allroadil oli vist lihtsalt kompressor ära külmunud vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 14.03.07 16:34 Tsiteeri


Tänud vastajale, ma ei sa ainult sellest aru et miks ta seda viga enam ei näita mis esimesel korral kui suveautos käisin näitas? Kas see käib siis nii et juhul kui seal see esimene kood ära kustutati siis ta seda enam ei korda?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.07 10:14 Tsiteeri
Üht teist õhk vedrustususest



Kui VAG-COM käepärast siis vali Select/Chassis/34-Level Control
Vaata mis vigu näitab, kui tuli armatuuris põleb ja auto on vastu maad siis mingi veateate ta ikka annab.
Võimalus on ka teha nn Output test kus siis süsteemile antakse läbi arvuti tõsta ja langetada autot et kontrollida kas süsteem ültse töötab.
Õhk vedrustuse levinuim viga on ühe õhkpadja leke, lekkida võib ka suruõhu toru ja ühendused.
Kui auto õhkvedrustus ikkagist on võimeline autot tõstma langetama aga vajub mingi aja pärast vastu maad siis tuleks süsteemi iga Leveli astme eraldi valida ja käia iga ratta juures eraldi kuulamas et kas susiseb.
Võib olla nii et IIastme peal on surmvaikus ja III astme peal susiseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 01.04.07 15:05 Tsiteeri


Tööle saime kompressori mootorisse oli vesi sisse pugend :o
Rataste küljes olevaid andureid annab ka koduselt kontrollida.
Raha jäi ka päris palju alles ca 25000.-


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 01.04.07 18:16 Tsiteeri


äkki räägid nende andurite kontrollimisest ja sellest kompressorist lähemalt. Mu omal vist ka kompressoriga mingi jama.
Kas vahetasid kopressori mootori ära?
Kas pidi ka auto enne toestama kui kompressori küljest võtsid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 01.04.07 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
äkki räägid nende andurite kontrollimisest ja sellest kompressorist lähemalt. Mu omal vist ka kompressoriga mingi jama.
Kas vahetasid kopressori mootori ära?
Kas pidi ka auto enne toestama kui kompressori küljest võtsid?


Ei toestand kuna oli kanali peal ja oli nagunii täiesti tühi, Kompresori mootorit ka ei vahetand. Lihtsalt puhastasime ära ja asi mutt. Kollektori ja harjade vahelt oli roheline. Kompressori pistik oli ka seest roheline kuid seal sees on korralikud tugevad klemmid mitte nagu anduritel peeniksed nõelad. Kompressoripistik oli ka ainuke kus oli niiskus sisse pugend, ilmselt on tegemist kondendsiga kuna ta on sumbutajale hästi ligidal.
Andurit saad nii kontrollida et võtad hoova lahti ja liigutad hooba ühest äärest teise kuuled kui relee klõpsub ja armatuuris hakkab vedrustuse tuli põlema ja kustub ära. Mina sain sellest vähemalt piisavalt infot. Iga anduri kontrollimise eel keera süüde sisse kuna kui süüde on pikkalt jutti sees siis see relee enam ei reageeri.
Meil üks andur ka üle eelmine nädal revalist ostetud.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 01.04.07 18:46 Tsiteeri


Kahjuks ei olnd fotokat käepärast :(


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 21.04.07 18:47 Tsiteeri


Peale seda kui arvasime et asi jonksus kestis täpselt kaks päeva :(
Nüüdseks siis on see kompressori mootor uuesti mähitud ja üle nädala toimind ka juba.
eks hoian kursis kauaks jätkub.

Eks kerge hirmuga hakkab läbisõit sinna 250 kanti kiskuma, sai täiesti juhuslikult ühe diisli omanikuga räägitud nukvõllidest temal lõppesid enne 250 ära jubinad maksid sinna 30+ kilo kanti


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 17.10.07 06:03 Tsiteeri


Nonii, nüüd siis on selline häda ka minuni jõudnud.

Seis selline, et vahel seisab auto tagaosa või 2 päeva ilusti üleval parkimisasendis või kõige kõrgemal, teinekord vajub jälle mõne minutiga tühjaks. Teises asendis ei seisa üldse ilma käiva mootorita (ehk siis ilma kompressori abita) samuti ei kannata tagumine ots üldse koormust. Mingi 2-3 inimest taga ja enam üles lükata ei jõua, teepeal sõites hakkab juba vilgutama. Vahel jääb tuli põlema ja abi on korraks süüte sisse ja väljakeeramisest. Sama asi haagisega, ei kannata koormust tagapatjadele.

Ees vist kunagi Revalis eelmise omaniku poolt 1 padi vahetatud, seisab väga ilusti.

Tundub variantidest kas padi või mõni andur. Ise kahlustan patja, kuigi susisemist pole kuulda. Kompressor nagu peaks töötama, kuna esiotsaga probleeme pole.

Täna läheb siis tauf-autosse diagnosti. Loodame, et nad on seal enne midagi sellist ka teinud. Tartus ju allroade vähevõitu.

Edaspidi õhkvedruga autot enam ei taha. Talvel hakkab kindlasti jälle pull pihta kui kompressor ära külmub. Kompressor teeb töötades sellist lärmi, et endalgi hakkab valus. Aga jah, hea kohapeale on audiinsenerid selle kompressori pannud. Temperatuurivahemik kus see kompressor elutsema peab on ikka karm. Mõlemal pool sumbutajad.

Eks siis kirjutan siia mis sai, ehk on tulevastel allroadiomanikel abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.07 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Nonii, nüüd siis on selline häda ka minuni jõudnud.

Seis selline, et vahel seisab auto tagaosa või 2 päeva ilusti üleval parkimisasendis või kõige kõrgemal, teinekord vajub jälle mõne minutiga tühjaks. Teises asendis ei seisa üldse ilma käiva mootorita (ehk siis ilma kompressori abita) samuti ei kannata tagumine ots üldse koormust. Mingi 2-3 inimest taga ja enam üles lükata ei jõua, teepeal sõites hakkab juba vilgutama. Vahel jääb tuli põlema ja abi on korraks süüte sisse ja väljakeeramisest. Sama asi haagisega, ei kannata koormust tagapatjadele.

Ees vist kunagi Revalis eelmise omaniku poolt 1 padi vahetatud, seisab väga ilusti.

Tundub variantidest kas padi või mõni andur. Ise kahlustan patja, kuigi susisemist pole kuulda. Kompressor nagu peaks töötama, kuna esiotsaga probleeme pole.

Täna läheb siis tauf-autosse diagnosti. Loodame, et nad on seal enne midagi sellist ka teinud. Tartus ju allroade vähevõitu.

Edaspidi õhkvedruga autot enam ei taha. Talvel hakkab kindlasti jälle pull pihta kui kompressor ära külmub. Kompressor teeb töötades sellist lärmi, et endalgi hakkab valus. Aga jah, hea kohapeale on audiinsenerid selle kompressori pannud. Temperatuurivahemik kus see kompressor elutsema peab on ikka karm. Mõlemal pool sumbutajad.

Eks siis kirjutan siia mis sai, ehk on tulevastel allroadiomanikel abi.


Jäta auto kohe seisma, muidu hakkad kompressorit vahetama...

Patjadega ongi nii, et mõnes asendis laseb läbi ja mõnes mitte, pead erinevatel astemetel kuulama või siis mõõtma, padja viga diagnost ei näita...

Ma homme muidu Tartus, võin korra uurida...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 17.10.07 11:11 Tsiteeri
Seiklustest Tauf-Autos



Nojah, mida siit Tartu küla velskripunktist muud oleks oodanudki. Kell 13 oli aeg kinni pandud. Kuna ma eelnevalt olen kuulnud kui ausalt Lõuna-Eesti Audi esindus Tauf-Auto auto teeninduse aegasid mõõdab, siis veetsin aega kasutatud autode uudistamisega kõrval hallis.

Kui kell sai 13:47 katkes kannatus ja läksin küsisin oma kalli allroadi võtmed tagasi. Enne lubati kontrollimise ajaks tund kuni poolteist ja lubati helistada. Kui aga 45 minuti jooksul ei aetud autot isegi garaa˛i, ei tundunud mõistlik seal rohkem passida.

Väga kahju. Huvitav oleks aga lihtsalt teada, kas nad oleksid mu käest kivinäoga pooleteise tunni raha küsinud. Niisiis olge ettevaatlikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 17.10.07 11:40 Tsiteeri


Off topic küll, aga ilmselt oleks küsitud niipalju kui kannatab, sest kui ma sillastendis käisin ja aega samamoodi surnuks lõin seisis masin omajagu aega juba Taufi väljasõidu parklas ja kõne tuli siis kui tund oli täpselt täis tiksunud.

Vähe sellest, regull ei andnud ka tulemust. -1 klient.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]