kaupc
huviline
Registreerunud 09.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.07 19:27
|
|
|
Audi V8 õlirõhu kõikumine?lukku.
tere.mure selles et õlirõhk kõigub.kui panen auto käima on rõhk 5bar .kui mootor soe ,langeb 2bar vahest ka alla natuke.tühikaigul.Gaasi andes tõuseb
rõhk 5barile.kas se on normaalne.Võibolla oskab keegi seletada laht selle rõhu asja.aityma.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 02.03.07 19:29
|
|
|
See on normaalne...
Minu 2,3 R5 mootoril nii,,,
tühikäik:
Peale käiviamist ja külmalt 5bari
veidi soojenedes 4 barri
päris soojalt 2bari
väga kuumade ilmade jms puhul vahest ka alla 2 bari
sõites:
Külmalt endiselt 5bar
soojalt/kuumalt 3-4 vahest põhjagaasiga ka 5
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.07 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupc
tere.mure selles et õlirõhk kõigub.kui panen auto käima on rõhk 5bar .kui mootor soe ,langeb 2bar vahest ka alla natuke.tühikaigul.Gaasi andes tõuseb
rõhk 5barile.kas se on normaalne.Võibolla oskab keegi seletada laht selle rõhu asja.aityma. |
külma mootori käivitamisel mul sama et 5bar ja kui soe siis 2.
aga ei usu et mingi jama pigem norm
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 02.03.07 21:19
|
|
|
irvvvvvvvvv
kui seda mitte normaalseks lugeda sis peaks sul olema väga jõhker õli, midagi sellist, mida nasa kasutab, et selle viskoossus temp muutudes ei muutu.
kui moto läheb soojaks sis ka õli ja see hakkab paremini voolama ja tänu sellele on ka rõhk madalam. kui tahetakse kuuma motoga tõsta rõhku sis
pannasse miskit sellist õli nagu ralliauto mootorites 10W60 vms mis kuumalt ka suht normaalse visk- mitte nagu tavalised õlid =kassipiss.
aga kuuma mootoriga selline vana auto tühikäigul 2bar on väga hea.
|
|
|
kaupc
huviline
Registreerunud 09.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.07 19:36
|
|
|
TRE
aityma.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.07 07:51
|
|
|
See on täitsa normaalne. Ja 2-5 ni on hea näitaja. Kui langeb juba 1.0-1,5 siis tasub muretsema hakkata.
|
|
|
kaupc
huviline
Registreerunud 09.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.07 15:33
|
|
|
tre
aga kui langeb 1.0-1.5 mis siis viga voiks olla või mida kontrollida .kui õlitase langeb min naiteks kas see ei või mõiuda rõhu langust alla 2bar.voi
on se mõiutatav nait tühikaigu pööretest.ja küsimus veel autocekis on üks märk suur rõngas kollast varvi ja sisse kirjutatud tahed h/km mis see ka
tahendab hakkas teine vahel vilkuma.aityma üritan saada selgust audi v8-st.
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 04.03.07 15:49
|
|
|
Paljudel audidel on ette nähtud et õlirõhk peab olema vähemalt 2 bari 2000rpm juures, sooja mootoriga.
Ma ei leidnud v8 kohta andmeid kohe, aga kindlasti kuskil internetis on sellest juttu.
Kui õlirõhk langeb aga õlitase on normis, siis tavaliselt on õli vana ja vedel ning vajab vahetamist.
|
|
|
kaupc
huviline
Registreerunud 09.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.07 20:30
|
|
|
TRE
vahetasin just õli .läks teine makma 1600eeki teenenduses.
|
|
|
av8q
huviline
Registreerunud 27.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8 3.6q 95a.
|
postitati 06.03.07 11:00
|
|
|
pole hullu
külmast pärast normaalne kui 5 ja soojast pärast 2 juures mul samuti nii
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.07 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupc
vahetasin just õli .läks teine makma 1600eeki teenenduses. |
Siis said küll odavalt hakkama, ise arvestan tavaliselt vähemalt 2 tuhandega.
|
|
|