allroadi õhkvedrustuse probleemid Korras!
Täpselt ei kujuta ette kas foorumikülastajatel on kogemusi antud teemal, kuid proovin siiski.
Tõenäoliselt hakkas pull pihta vist peale esimeste piduriketaste vahetust. Nimelt läks nivooreguleerimine manuaali peale. Põleb tuluke "man."
Allroadil nivooreguleerimine automaatne ning manuaalsesse regullimisse peaks minema ainult siis kui haagisepistik pessa toppida ja seal asuv väike
läliti lükkab nivooreguleerimise manuaalseks. Nüüd aga on kõik manuaalse reguleerimise peal. Haagisepistiku pesa sai üle vaadatud.
Tõsiselt põnev on see, et kui pumbata auto 3-ndasse ehk parkimisasendisse, siis seisab ilusti kõrgena hommikuni välja, aga kui tuled maanteesõidust
(nivoo 2), siis on hommikuks üks tagumine padi tühjavõitu. Kui käima panna, siis muidugi pumpab end üles.
Kuna mingit erilist infot ju pole siis uurisin veidi ka audiworld.com-ist. Selgus, et paljudel allroadi omanikel on peeti läinud kompressor või
"control module"- plokk, mis asja juhib. Samas teeb kompressor ka külmaga väga kurja häält, ehk siis suisa müriseb.
Oskab keegi miskit tarka kommenteerida või näiteks seda öelda kas vag-com näitab ka selliseid hädasid. Mingeid andureid eraldi vms. Ise kardan, et
äkki keerati seoses ketaste vahetusega mõni andur äkki peeti. Kuidagi kahtlaselt sinna ajavahemikku on see manuaali peale minemine sattunud. Samas
tundub et padi pole katki ja süsteemis lekkeid pole, vastasel juhul ei seisaks ta ju parkimisasendis ilusti kõrgel.
Eitea kas Tartus üldse kuhugi oma murega pöörduda kannatab 
|
|