NoControl
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.07 09:53
|
|
|
Audi coupe???
Tekkis soov endale soetada audi coupe. Kuna tegemist on esimese autoga sooviksin spetsialistidelt nõu. Nimelt probleem järgmin:
1.Soov teada ,mis erinevus on tavalisel esisilaveolisel cupel ja quattrol? Kas quattrol on pidurikettad suuremad või sama läbimõõduga, mis coupel?
Kõik info on teretulnud!!
2.MIs mootoriga tuleks auto soetada, et ta kiirendamisega hätta ei jääks? Ning mis võiks erinevate mootorite kiirendused olla 0-100km
3. Mitte, et ma ohiks bensiini pärast aga sooviks ka teada kui palju erinevad mootorid bensiini võtavad?? Olen lugenud erinevatest kohtadest
kütusekulu kohta ja pole leidnud seda ühtset vastust. Kuna kõik annavad nii erinevaid andmeid selle kohta, seepärast oleks tore kui sellist autot
pidanud või pidavad isikud kirjutaksid siia realsed andmed, mis pärinevad maantee ja linnasõidul??
4. Kindlasti mida tuleks vaadata, kui sellist isendit vaatama minna, mis on peamised probleemsemad kohad ,millele tuleks eriti suurt tähelepanu
pöörata ??
5. Vastab see tõele et quattro jääb kiirendusel alla esiveolisele coupele?? Ning miks on quattro nii kiidetud?? MIs erinevusega on remondikulud?Kui
vastupidav iseenesest on coupe ja coupe quattro??
Kõik kriitika ja kiitus sellise isendi kohta on teretulnud.
Ette tänades !!
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.07 10:01
|
|
|
1. erinevus on, et üks on esivedu, teine nelivedu, piduriketaste mõõt oleneb täiesti autost/mootorist, aga suurt vahet neil otseselt ei ole.
2. mis on hätta mittejäämine?
3. küttekulu sõltub jala raskusest ja mootori korrasolekust, maanteel on see olenemata mootorist 7-10, linnas 10-15.
janusemad on r5 20v ja v6 mootorid, r5 10v nii janune ei ole, aga samas ei ole ükski neist teab mis ökonoomne.
4. mootori töötamist, uste seisukorda (kas ja kui palju vajunud on) veermikku, quattro puhul pöörata erilist tähelepanu kardaanile, reg-varrastele ja
stabikakontidele. ka tagaluugi tihedusele/kolisemisele, muidu kontrollida nagu igat teist autot.
5. vastab küll, aga see on pigem 120-> kiirendusel, paigaltvõtuga, mõtle ise loogiliselt, kas on kaks või neli vedavat ratast kiidetud on sellepärast, et autol on nelivedu, kui ühe talve sõitnud oled, siis
naljalt enam ühe silla veoga autot ei taha. remondikulud ei erine muus osas, kui ainult et on ka lisaks veel tagasild, mida remontida. aga see ei ole
teab mis kallis erinevalt mitteaudiomanike seas levinud müütidele. tegu on nii esi kui neliveduse puhul suhteliselt lollikindla ja vastupidava autoga.
|
|
|
|
tann83
huviline
Registreerunud 16.12.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: coupe 90a
|
postitati 24.02.07 10:08
|
|
|
Kui võimalik siis osta kindlasti quattro!! Olen omanud ise kahte quattrot ennem, nüüd ostsin esiveolise coupe ja ainus mida kõvasti kahetsen on see,
et ei ole nelivedu!!!!
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 25.02.07 20:27
|
|
|
1. erinevus ongi selles, kas veab 2 või 4 ratast, coupel pidurikettad suuruselt kõik suht ühte auku. 2.8 V6 q ja S2 on pidurid paremad, suportid kahe
kolviga siis.
2. kiirendused coupe typ89:
2,0 83/85 kW 113/115 PS 10,9 sec
2,0 16V 103 kW 140 PS 9,4 sec
2,3 98/100 kW 133/136 PS 9,2 sec
2,3 DOCH 20V 123/125 kW 167/170 PS 8,6 sec
2,6 110 kW 150 PS 9,3 sec
2,8 128 kW 174 PS 8,4 sec
2,2 20V TURBO 162 kW / 220 PS 6,1 sec
2,2 20V TURBO 169 kW / 230 PS 5,9 sec
3. maanteel 7-10 enam vähem kõigil, linnas 2,0 10L, 2,3 11-12L, V6-ed 2,6 ja 2,8 12-14L seda siis suvel ja suht tavaliselt sõites, kui vajutad natuke
juurde on kohe suurem. Talvel väga külma ilmaga ja lühikesed otsad linnas võttis minu kunagine coupe 2,3 17L/100km. Keskmine jääb ikka sinna
10-14L/100km.
4. kontrollida mootori tööd, vaadata ega ei ole õline kuskilt, sildasid, ega pole kolinaid, amorte, uksi, tagaluuk (mille krigin on siiski tüüpviga),
kindlasti vaadata ka kapoti, tiibade, uste vahesid -ega pole tõsisemat laksu saanud kuhugi ja nagu ikka kontrollid autot -proovid, katsud, vaatad,
kuulad, näpid igalt poolt 
5. quattro kiirendus igal juhul parem. Kiidetud on ta selle pärast, et on pidev nelivedu. Kurvis pidamine on juba hoopis teine jutt, esivedu tahab
ikka otse minna. Nagu juba öeldud on quattrol tagasild ka lisaks mida hooldada, aga ei midagi müstilist. Kui võimalik, siis ikka Q.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.02.07 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NoControl
1.Soov teada ,mis erinevus on tavalisel esisilaveolisel cupel ja quattrol? |
Quattrol on korralik sõltumatu vedrustusega tagasild, esiveolisel on vanaaegne sõltuv aseaine.
|
|
|
|