Lehekülgi: 1 2 |
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.11.03 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kiireaudi
Niipalju sõltub,et kui vahetult enne lülitamist on auto veidi tagasi vajunud,siis ei pruugi alati sisse lülituda...
Vähemalt minu oma teeb nii. |
Minuarust on nii, et kui roheline tuli põlema läheb, siis on lukus ka, pole vaja auto alla ronida. Vähemalt vanemal on selle rohelise kontrolltule
lülitamine luku pealt, difrist.
Ulvar
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 26.11.03 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Krahv
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
minu masinal (85 aasat quattro) on käsitsi lülitades, nii kesk kui tagalukk. |
..ja mitte esidiffer? |
krt minu arust küll mitte. vähemalt töökojas mees kunagi seletas mulle nii, ja näitas kui auto pukkide peal oli, keerutad ühte ratast eest ja tagant
hakkab risti ratas keerlema jne. (kui kesklukk peal)
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.11.03 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
krt minu arust küll mitte. vähemalt töökojas mees kunagi seletas mulle nii, ja näitas kui auto pukkide peal oli, keerutad ühte ratast eest ja tagant
hakkab risti ratas keerlema jne. (kui kesklukk peal) |
Kõigil vanematel quattrotel (A100 85-87, A80 ?-86) on ees, keskel ja taga tavalised diffrid. Keskmisel ja tagumisel on diffriga paralleelselt jäigad
käsitsi vaakumiga lülitatavad lukud.
Teise "põlvkonna" quattrol (A100 87-95, A80 86-95) on ees ja taga tavaline differ, keskel torsen. Tagumisel diffril on käsitsi elektri-vaakumiga lülitatav jäik lukustus, mis lülitatakse automaatselt välja, kui kiirus
läheb üle 25km/h.
Ulvar
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 26.11.03 09:22
|
|
|
selge, näe jälle targem
|
|
|
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.03 12:31
|
|
|
Selge . Korda sain. Oli selline viga et see pulk mida see vaakum seal liigutama peab, oli kuidagi Kinni jäänud et ta enam ei liikunud edasi tagasi.
Nüüd kui liikuma panin on jälle kõik korras. Thänks Alot..
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.11.03 17:02
|
|
|
Hmm mul autom ja quattro, lisaks veel mingi jabur ABS+EDS, mis auto kontrasse ajades ABSiga esirattaid korrigeerima hakkab. Niipalju olen tähele
pannud, et kohalt minema süstides rool välja keeratult pole ma sellist situatsiooni suutnud saavutada, et diflukk peal poleks. Mingi ~25km/h viskab
difri välja. Samas sellest ABSist rääkides, et kui kaitse välja visata ei lõgistata libedal enam esirattaid vaid auto läbib ilusti kontras kurve.
ABSiga selline understeer tunne kogu aeg libedal, et kohe kohe lendad kurvist nina ees välja
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 27.11.03 21:56
|
|
|
mu eelmine kommentaar kadus siit kusagile...
Aga kas ma saan õieti aru, et Audi 80-l ja 100-l on täpselt ühesugune nelikvedu? Ning sigari viimasel versioonil puudub samuti kesklukustus nagu B3
Audi Quattrol? Sellise sigari quattroga pole õnnestunud sõita ja pole ka tutvusringkonnas ühtki sellist
Kui palju mõjutab see keskdifri tüüp auto vabajooksu? See on ühtviisi kehva nii esiveolisel kui quattro 80-l (st normaalne väikeauto kohta), aga
esiveolisel sigaril on see samas uskumatult hea. On see võrreldav nende erinevate quattrotega?
edit: 100 quattro vabajooks ei erine praktikas esiveolise Audi 100 vabajooksust
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 28.11.03 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kps
Hmm mul autom ja quattro, lisaks veel mingi jabur ABS+EDS, mis auto kontrasse ajades ABSiga esirattaid korrigeerima hakkab. Niipalju olen tähele
pannud, et kohalt minema süstides rool välja keeratult pole ma sellist situatsiooni suutnud saavutada, et diflukk peal poleks. Mingi ~25km/h viskab
difri välja. Samas sellest ABSist rääkides, et kui kaitse välja visata ei lõgistata libedal enam esirattaid vaid auto läbib ilusti kontras kurve.
ABSiga selline understeer tunne kogu aeg libedal, et kohe kohe lendad kurvist nina ees välja |
...tekitab aus olles skepsismi
br,
Krahv
|
|
|
Rixu
huviline
Registreerunud 14.08.04
Asukoht: Tallinn, Pirita
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 avant 3.0tdi QUATTRO
|
postitati 15.08.04 09:03
|
|
|
loomulikult tuleb maha....milles siis tiffri põhimõte??
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |