Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Torsen puruks (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6705)
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.03.07 20:09 Tsiteeri


Kinnikeevitatud või lukus keskdiffer ei taga pidevat 50:50.

Pidev 50:50 saadakse lahtise tavadifriga keskel, nagu vanematel autodel on (kui üks pool ei pea, siis ei vea teinegi).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.07 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Kinnikeevitatud või lukus keskdiffer ei taga pidevat 50:50.

Pidev 50:50 saadakse lahtise tavadifriga keskel, nagu vanematel autodel on (kui üks pool ei pea, siis ei vea teinegi).

Hmm... vaba diffriga on asi vaba... jaotus 0-100 100-0, lukus keskdiffriga 50:50 olenemata rattast kumb just silla peal veab, jõud on jaotatud võrdselt nii esisillale kui tagasillale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 21.03.07 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hmm... vaba diffriga on asi vaba... jaotus 0-100 100-0, lukus keskdiffriga 50:50 olenemata rattast kumb just silla peal veab, jõud on jaotatud võrdselt nii esisillale kui tagasillale.


Ära aja segi jõudusid ja pöörlemiskiirusi.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.07 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hmm... vaba diffriga on asi vaba... jaotus 0-100 100-0, lukus keskdiffriga 50:50 olenemata rattast kumb just silla peal veab, jõud on jaotatud võrdselt nii esisillale kui tagasillale.


Ära aja segi jõudusid ja pöörlemiskiirusi.


Ulvar

Hetkel küll ei jaga lahti mida sellega mõtled?
Kui me autol külje õhtku nt tõstame ja keskdiffri lukku paneme siis pöörleb üks esimene ratas ja üks tagumine ratas täpselt sama kiirusega ning ka jõud peaks neil võrdne olema kuna keskel on differ ju jäik? miskit libisemist jms ei toimu... sama on ka risti tõstes või teist külge õhku tõstes...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 21.03.07 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hetkel küll ei jaga lahti mida sellega mõtled?
Kui me autol külje õhtku nt tõstame ja keskdiffri lukku paneme siis pöörleb üks esimene ratas ja üks tagumine ratas täpselt sama kiirusega ning ka jõud peaks neil võrdne olema kuna keskel on differ ju jäik? miskit libisemist jms ei toimu... sama on ka risti tõstes või teist külge õhku tõstes...


Kas vastu maad oleva ja õhku tõstetud ratta sama kiirusega ringi ajamiseks on vaja täpselt sama palju jõudu rakendada?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.03.07 13:51 Tsiteeri


Selles see uba ongi, et ei ole jõud võrdsed lukus keskdifriga, kui näiteks 1 silla rattad on õhus - selles ju lukustuse mõte ongi, et saab momendi suunata sinna kus pidamine on.

Kui aga samas olukorras on keskel differ lahti, on jõud täpselt võrdsed - kuna õhusolevatel ratastel puudub pidamine, siis ei ole maas olevatel ratastel ka moment mitte suurem, vaid samuti praktiliselt null (õhusolevate rataste poolele minevate jõuülekande kadudega võrreldav).

Ja torsen kui selline jääb nende 2 variandi vahepeale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiire-lauri
huviline



Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 3,0 Q

postitati 09.07.07 18:42 Tsiteeri


kui mul on 86a audi 100q Siis kui suur võimalus on ,et ma ta katki teen?Noh jäärajal ja siis kruusal ja vahel ka vihmaga peab ju proovima libisemist :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]