Lehekülgi: 1 2 |
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.07 20:04
|
|
|
Eks ikka. Enamusel signalisatsioonisüsteemide tootjatel on tootevalikus ka immod. Siin juba maitse küsimus, milline valida. Kas libistad immopulgaga
kusagilt andurist mööda, paned pulga vastu andurit või on hoopis tabletike taskus, mis ise ära tunneb.
|
|
|
|
A6S6
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 4.2
|
postitati 03.04.07 13:46
|
|
|
Minu A6 oli tehase alarm ja immo peal ( plaanisin just lisada teise immo ja alarmi, kasko tuleb ka teha). Kellel on infot antud seltskonna kohta, siis
andke teada.
|
|
|
Menthor
klubiliige
Registreerunud 11.08.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audid
|
postitati 03.04.07 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Nojah, ehk oleneb ka küsitud summast, If-i minikasko puhul näiteks vist oli 15% omavastutus varguse korral, näit 80 000 kroonise auto puhul 12 000
kr, kui vargad küsivad vähem, siis paneb vist (vähemalt mõne) mõtlema.
|
Et vargad küsivad 80k auto puhul vähem kui 12 000 kr? vähe usutav...
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 03.04.07 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6S6
Minu A6 oli tehase alarm ja immo peal ( plaanisin just lisada teise immo ja alarmi, kasko tuleb ka teha). Kellel on infot antud seltskonna kohta, siis
andke teada. |
tehasealarm tuleb reeglina võtmega(ka kruvikaga) ukselukust keerates maha, kontrolli üle ja tee vajalikud muudatused. immo pane kindlasti juurde, aga
mitte selline mis ripub võtmete küljes. see suht kasutu.
|
|
|
A6S6
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 4.2
|
postitati 05.04.07 12:49
|
|
|
Peale vargust avastasin jah, et ukselukust läheb alarm maha, suht mõtetu süsteem. Sellest on kasu ainult siis, kui varas lõhub näiteks ukseklaasi.
Tuleb jah selle süsteemiga midagi ette võtta.
Väga hea tähelepanek, õpetuseks ka teistele!
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 18.04.07 20:10
|
|
|
ma tean et vahepeal tehti nii et signa lühistati nii ära löödi suunatuli sisse ja lühistati ära ja oligi valmis asi.Kõige kindlam oleks roolilukk,
mõni tugevam, neldega nad väga auto kallale ei tule kuna neid suht raske maha saada.
|
|
|
taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 18.04.07 20:55
|
|
|
Tehase signa annab ümber teha,et ei lähe ukse ja luugi avamisel maha ja see roolilukk suht mõtetu.. ega roolilukku ei lõhuta rooliga tehakse krõmps ja
lukk eemaldatakse !
|
|
|
Kiro
huviline
Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 (c5) 1.9
|
postitati 19.04.07 00:32
|
|
|
Kui lisaimmot valite siis julgeks soovitada skybrake toodangut Suvel
puutusin kõiksugude signalisatsioonide ja immodega tööalaselt tihedalt kokku ja väike aimdus juba on mida tasub võtta ja mida mitte! Skybrake oli ka
enda masinal peal (selline hea asi ,et ühekorra jäin ka ise teeäärde patarei hangumisel) Selle süsteem seisneb selles ,et auto ja puldi vahel peab
olema pidev ühendus (kaasas peab olema selline plastik kaardike/vidin kus patarei sees) Kui ühendus kaob siis mõnekümne sekundi möödudes sureb masin
välja ja enam ei käivitu.) Patarei tühjenemisel võimalik ka auto spetsiaalse koodiga käivitada(tegu aga suht raske ettevõtmisega kuna see käib läbi
süüteluku ja teatavaid signaale kuulates jne) Tegu küll kalli aga hea
asjaga.(ise omasin seda kõige kangemat varianti mis Eestis pakutakse.)
Samas parim ikkagi mingi sasalüliti kuhugi panna. Käigukangi lukk
valmistab ka kurikaeltele natuke peavalu ! (kuigi tegijad võtavad selle suht kiirelt lahti aga amatöörid jätab hätta)!
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 19.04.07 06:26
|
|
|
Noh mumeelest tuleks nende seadmete valimisel vaadata kolme asja:
- Kui raske on seadet ennast lolliks teha - ilma võtit, koodi, pulti, kaarti, mida iganes omamata panna seadet uskuma, et tegemist on legaalse
omanikuga.
- Kui raske on seadmest mööda minna - kui immobilaiser ei ole integreeritud ajusse, siis on alati teoreetiliselt võimalik taastada algolukord
(ühendada asjad ümber selliselt, nagu nad olid enne immo paigaldamist). Küsimus laiale ringile - kas kalli immo puhul on see
oluliselt raskem?
Samuti kas "tark" kurikael, kes mingil põhjusel omab süütelukku keeravat seadet ja üritab käivitada, saab kohe aru, milline immo on kasutusel ning
millised ahelad selle tõttu ei tööta või peab nuputama hakkama.
- Milline on kasutamismugavus - kui lihtne on legaalsel moel immot maha võtta ning kui kaua läheb aega vajadusel selle protsessi selgitamiseks
abikaasale, sõbrale jne...
See kõhklev möttearendus on nagu ajendatud arvamusest, et kuna autot vargakindlaks teha ei saa, siis on see immobilaiserite värk igal juhul üks paras
Security by obscurity ning erinevate seadmete vahel valimisel tuleks ehk just sellest lähtuda - kas süsteem on piisavalt "obskuurne", et
pätt seda läbi ei näri ning kas kasutusmugavus on sealjuures ikkagi veel rahuldav.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |