Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 4,2 V8 õlikulu 3 liitrit kuu ajaga väheke palju mu meelest (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 9480)
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 18.02.07 10:07 Tsiteeri


vvv,
alusta klapisääre tihenditest, ka minu v8 suur õli lembus kadus peale seda ära. Aga nagu ikka olen soovitanud, siis kui juba klapisääre tiehdid vahetad, kontrolli juhtpuksid üle ja kui neid hakkad vahetama, siis kaaned maha, lihvi klapid ära, uued tihendid jne ehk siis kaante uuenduskuur.
Tulemus saab hea...vähemalt mul sai...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.07 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
vvv,
alusta klapisääre tihenditest, ka minu v8 suur õli lembus kadus peale seda ära. Aga nagu ikka olen soovitanud, siis kui juba klapisääre tiehdid vahetad, kontrolli juhtpuksid üle ja kui neid hakkad vahetama, siis kaaned maha, lihvi klapid ära, uued tihendid jne ehk siis kaante uuenduskuur.
Tulemus saab hea...vähemalt mul sai...


järgmine nädal hakkab liigutama asju


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 18.02.07 13:44 Tsiteeri


No äkki siis mõni targem seletab ära,miks ikkagi auto poolt antud vahetus välp jookseb ülesse ja alla?Tean ,et see sõltub ka külmkäivituse arvudest jne. Kui seda usaldada ei saa,siis miks see üldse installitud autodesse on? Mille järgi siis jookseb see kilometraas komus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.02.07 20:50 Tsiteeri


Soovitaksin esmalt miskist "teisejärgulisest mootoriõlist" loobuda ning kasutada eelkõige kvaliteet kaubamärke. Paljuski loeb õlikulust õli omadustest kaasnevad eripärad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.07 06:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Soovitaksin esmalt miskist "teisejärgulisest mootoriõlist" loobuda ning kasutada eelkõige kvaliteet kaubamärke. Paljuski loeb õlikulust õli omadustest kaasnevad eripärad.


Oled ehk nii hea ja nimetad midagi kvaliteetsemat kui näiteks statoili lazerway, et tulevikus teaksin kasutada,

Oliver


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.07 07:12 Tsiteeri


Valvoline MaxLife 5w40 vähendab tunduvalt õlikulu ning takistab tiba ka lekete tekkimist.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.02.07 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Valvoline MaxLife 5w40 vähendab tunduvalt õlikulu ning takistab tiba ka lekete tekkimist.


Statoli jurr on küll üks viimaseid, mida kasutada. Lisaks juks11 poolt mainitule veel Mobil1 5W40 ning Castrol GTX 5W40, on veel mootoriõlisid st brände, mida kasutada, kuid need on ehk peamised. Miskit ülejäänud solki ei julge mina isiklikult kasutada.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.07 08:36 Tsiteeri


Kas mu Motuli 8100 5w-40 on ka lurr?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.07 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Kas mu Motuli 8100 5w-40 on ka lurr?

Ei see on hea õli. Soomes enam levinud jne. Testides hästi skoorinud. Ise kasutan sama õli ja pole midagi halba öelda. Minul kulub seda 0.5 l 1000 tuh ja kiirel sõidul vahel ka rohkem.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 09.07.09 19:05 Tsiteeri


Kui juba siin õlide teemal lobisemiseks läks, siis mida arvata Liquimoly 10w 60 minu v8 mootoris, see oli eelmise omaniku poolt sinna sisse valatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 11.07.09 18:28 Tsiteeri


Eelmine aasta oli sama mure. Õlikulu oli 5l paagi kohta. Viga ei ole teada saanudki, peamiselt pakuti klapisääre tihendeid. Lõppes mootori vahetusega.
Kui finants ei kannata veel remonti teha, siis võid migit head poolsünti kasutada. Mootorile see midagi head küll ei tee aga õlikulu väheneb tunduvalt ( paksem õli).
Ise kasutan Maxlife- i ( sn. 294 000 km) ja õlivahetus iga 10 000 km. tagant. Vanadel V8- el soovitatakse isegi nats tihedamini.
GULF- st soovitan kaarega mõõda käia. Ise testinud, peale õlivahetust 400 km. ja 3l. õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aa8
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.09 00:39 Tsiteeri


Soovitage 4,2 V8 mootorile head õli , kui klapisääre tihendid on läbi ja võtab õli
ja kas tasuks lisandit panna et õli kulu vähendada?
Tegu siis A8-ga millel läbisõitu 300k ja 95 aasta masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 15.07.09 08:11 Tsiteeri


Kui kavatsed pikemalt pidada seda autot, siis on odavam säärekad ära vahetada. Mis sellest õlist sinna ikka uhada koguaeg. Ja kõige odavama õliga pole kah päris õige ju sõita.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 15.07.09 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aa8
Soovitage 4,2 V8 mootorile head õli , kui klapisääre tihendid on läbi ja võtab õli
ja kas tasuks lisandit panna et õli kulu vähendada?
Tegu siis A8-ga millel läbisõitu 300k ja 95 aasta masin.
Või kui ei viitsi lapata mootorit siis võid ka terve mootori minukäest saada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rida5
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 16.07.09 00:36 Tsiteeri


Mul kh pakkuda üks just plokikaane ja klapisäärte jms tehtud mootor pakkuda:)


raske tallaga
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
--oz--
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.07
Asukoht: Valgamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s6 - Bmw 540i

postitati 07.02.10 20:55 Tsiteeri


Palju need mootorid maksavad siis? Mida pakute!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C.K
huviline



Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.10 20:20 Tsiteeri


Endal täpselt sama mure nagu teema algatajal.
Auto sööb õli suhteliselt palju.
Olen teadlik ka sellest et V8 mootoril on nö oma kulu 1l 10k km'i peale
Aga see peaks tulenema "peenestamisest" auto saab suht rahuliku sõitu enamus ajast.
Sn on 125000
Aasta 2005
Hooldused on saanud regulaarselt Margi esinduses
Sisse läheb Shell Helix 99 Oktaan arvuga kütus
Õli on Sammuti Shelli oma. (Marki ei mäleta) aga odav ei olnud kindlasti.
Tegu siis S4'jaga
Tänud,


V8
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.10 02:02 Tsiteeri


Rahuliku sõidu korral valad õli juurde kümne tuhande km kohta 1L või 3L ca 1200km läbimisel? Esimesel juhul võiks ju olla tegelikult igati okei.
Mootoriõlidest longlife tollele mootorile, kuid tasub kontrollida selle väite paikapidavust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 66.3% - SQL: 33.7%]