Lehekülgi: 1 2 |
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 18.02.07 09:07
|
|
|
vvv,
alusta klapisääre tihenditest, ka minu v8 suur õli lembus kadus peale seda ära. Aga nagu ikka olen soovitanud, siis kui juba klapisääre tiehdid
vahetad, kontrolli juhtpuksid üle ja kui neid hakkad vahetama, siis kaaned maha, lihvi klapid ära, uued tihendid jne ehk siis kaante uuenduskuur.
Tulemus saab hea...vähemalt mul sai...
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.07 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
vvv,
alusta klapisääre tihenditest, ka minu v8 suur õli lembus kadus peale seda ära. Aga nagu ikka olen soovitanud, siis kui juba klapisääre tiehdid
vahetad, kontrolli juhtpuksid üle ja kui neid hakkad vahetama, siis kaaned maha, lihvi klapid ära, uued tihendid jne ehk siis kaante uuenduskuur.
Tulemus saab hea...vähemalt mul sai... |
järgmine nädal hakkab liigutama asju
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 18.02.07 12:44
|
|
|
No äkki siis mõni targem seletab ära,miks ikkagi auto poolt antud vahetus välp jookseb ülesse ja alla?Tean ,et see sõltub ka külmkäivituse arvudest
jne. Kui seda usaldada ei saa,siis miks see üldse installitud autodesse on? Mille järgi siis jookseb see kilometraas komus?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.02.07 19:50
|
|
|
Soovitaksin esmalt miskist "teisejärgulisest mootoriõlist" loobuda ning kasutada eelkõige kvaliteet kaubamärke. Paljuski loeb õlikulust õli
omadustest kaasnevad eripärad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.07 05:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Soovitaksin esmalt miskist "teisejärgulisest mootoriõlist" loobuda ning kasutada eelkõige kvaliteet kaubamärke. Paljuski loeb õlikulust õli
omadustest kaasnevad eripärad. |
Oled ehk nii hea ja nimetad midagi kvaliteetsemat kui näiteks statoili lazerway, et tulevikus teaksin kasutada,
Oliver
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.07 06:12
|
|
|
Valvoline MaxLife 5w40 vähendab tunduvalt õlikulu ning takistab tiba ka lekete tekkimist.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 19.02.07 07:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Valvoline MaxLife 5w40 vähendab tunduvalt õlikulu ning takistab tiba ka lekete tekkimist. |
Statoli jurr on küll üks viimaseid, mida kasutada. Lisaks juks11 poolt mainitule veel Mobil1 5W40 ning Castrol GTX 5W40, on veel mootoriõlisid st
brände, mida kasutada, kuid need on ehk peamised. Miskit ülejäänud solki ei julge mina isiklikult kasutada.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.07 07:36
|
|
|
Kas mu Motuli 8100 5w-40 on ka lurr?
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.07 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Kas mu Motuli 8100 5w-40 on ka lurr? |
Ei see on hea õli. Soomes enam levinud jne. Testides hästi skoorinud. Ise kasutan sama õli ja pole midagi halba öelda. Minul kulub seda 0.5 l 1000 tuh
ja kiirel sõidul vahel ka rohkem.
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 09.07.09 18:05
|
|
|
Kui juba siin õlide teemal lobisemiseks läks, siis mida arvata Liquimoly 10w 60 minu v8 mootoris, see oli eelmise omaniku poolt sinna sisse valatud?
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 11.07.09 17:28
|
|
|
Eelmine aasta oli sama mure. Õlikulu oli 5l paagi kohta. Viga ei ole teada saanudki, peamiselt pakuti klapisääre tihendeid. Lõppes mootori vahetusega.
Kui finants ei kannata veel remonti teha, siis võid migit head poolsünti kasutada. Mootorile see midagi head küll ei tee aga õlikulu väheneb tunduvalt
( paksem õli).
Ise kasutan Maxlife- i ( sn. 294 000 km) ja õlivahetus iga 10 000 km. tagant. Vanadel V8- el soovitatakse isegi nats tihedamini.
GULF- st soovitan kaarega mõõda käia. Ise testinud, peale õlivahetust 400 km. ja 3l. õli.
|
|
|
aa8
huviline
Registreerunud 07.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.09 23:39
|
|
|
Soovitage 4,2 V8 mootorile head õli , kui klapisääre tihendid on läbi ja võtab õli
ja kas tasuks lisandit panna et õli kulu vähendada?
Tegu siis A8-ga millel läbisõitu 300k ja 95 aasta masin.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 15.07.09 07:11
|
|
|
Kui kavatsed pikemalt pidada seda autot, siis on odavam säärekad ära vahetada. Mis sellest õlist sinna ikka uhada koguaeg. Ja kõige odavama õliga pole
kah päris õige ju sõita.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 15.07.09 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aa8
Soovitage 4,2 V8 mootorile head õli , kui klapisääre tihendid on läbi ja võtab õli
ja kas tasuks lisandit panna et õli kulu vähendada?
Tegu siis A8-ga millel läbisõitu 300k ja 95 aasta masin. | Või kui ei viitsi lapata mootorit siis võid ka terve mootori minukäest
saada...
|
|
|
rida5
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 12.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8
|
postitati 15.07.09 23:36
|
|
|
Mul kh pakkuda üks just plokikaane ja klapisäärte jms tehtud mootor pakkuda
raske tallaga
|
|
|
|
--oz--
huviline
Registreerunud 26.12.07
Asukoht: Valgamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi s6 - Bmw 540i
|
postitati 07.02.10 19:55
|
|
|
Palju need mootorid maksavad siis? Mida pakute!
|
|
|
C.K
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.10 19:20
|
|
|
Endal täpselt sama mure nagu teema algatajal.
Auto sööb õli suhteliselt palju.
Olen teadlik ka sellest et V8 mootoril on nö oma kulu 1l 10k km'i peale
Aga see peaks tulenema "peenestamisest" auto saab suht rahuliku sõitu enamus ajast.
Sn on 125000
Aasta 2005
Hooldused on saanud regulaarselt Margi esinduses
Sisse läheb Shell Helix 99 Oktaan arvuga kütus
Õli on Sammuti Shelli oma. (Marki ei mäleta) aga odav ei olnud kindlasti.
Tegu siis S4'jaga
Tänud,
V8
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.10 01:02
|
|
|
Rahuliku sõidu korral valad õli juurde kümne tuhande km kohta 1L või 3L ca 1200km läbimisel? Esimesel juhul võiks ju olla tegelikult igati okei.
Mootoriõlidest longlife tollele mootorile, kuid tasub kontrollida selle väite paikapidavust.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |