Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Klaasipesuvedeliku paak lõhki (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3402)
drizzle
huviline



Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5 TDI

postitati 16.02.07 21:27 Tsiteeri
Klaasipesuvedeliku paak lõhki



Kuidas see kätte saada sealt, et näha kuskohast ja kui palju katki?
Millega ise parandada, kui see üldse võimalik on?
Mis uus maksab?

Katki ilmselt kuskilt põhjast, sest jookseb pm hetkega tilgatumaks.

96.a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.02.07 23:21 Tsiteeri


Tõstad roolivõimu õlipaagi oma alusest välja ja kõrvale, keerad roolivõimu paaki hoidva aluse kolm polti lahti, keerad kojamehevedeliku paagi 1 poldi ja allpool kaks mutrit lahti. Tõstad paagi välja ja ühendad pumba elektripistiku ja vooliku lahti - tehtud :)
Jalutad Aavesse, Forssi või Revalisse. Uus paak plönnib mingi ~alla 500 eegu ja juurde osta kindlasti kaks tihendit, mis paagi ja pumba vahele käivad. Paigata pole seda asja mõtet, suht kasutu tegevus sellise uue asja hinna juures. Ise ostsin ka uue pumba, sest ei viitsinud sinna tulevikus rohkem kaevuda. Kokku paak tihendid ja pump alla 700 eegu. Kui pumbaga ok, siis suva, aga kui pump kah, siis on neid kahte sorti. Üks lihtsalt uhab, teine saab ka aru, et vedelik otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drizzle
huviline



Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5 TDI

postitati 16.02.07 23:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tõstad roolivõimu õlipaagi oma alusest välja ja kõrvale, keerad roolivõimu paaki hoidva aluse kolm polti lahti, keerad kojamehevedeliku paagi 1 poldi ja allpool kaks mutrit lahti. Tõstad paagi välja ja ühendad pumba elektripistiku ja vooliku lahti - tehtud :)
Jalutad Aavesse, Forssi või Revalisse. Uus paak plönnib mingi ~alla 500 eegu ja juurde osta kindlasti kaks tihendit, mis paagi ja pumba vahele käivad. Paigata pole seda asja mõtet, suht kasutu tegevus sellise uue asja hinna juures. Ise ostsin ka uue pumba, sest ei viitsinud sinna tulevikus rohkem kaevuda. Kokku paak tihendid ja pump alla 700 eegu. Kui pumbaga ok, siis suva, aga kui pump kah, siis on neid kahte sorti. Üks lihtsalt uhab, teine saab ka aru, et vedelik otsas.


Eks proovin homme õpetussõnad järgi, tänud.

Aga isegi kui asi õnnetub, siis keskerakonna poolt ikkagi ei hääleta :P tehtud või mitte :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 19.02.07 13:23 Tsiteeri


Minul oli C4-ga peaaegu sama jama, aga mul ei läinud paak päris tilgatuks vaid jäi ikka põhja klaasi peale laskmiseks ka midagi.
Mõtlesin ka et paak katki, kuid viga oli hoopis pumbas, mis lekkis igast võimalikust kohast ja hiljem enam ei töödanud ka.
Uus pump, koos tihenditega ja asi toimis jälle korralikult.

Tsitaat:
Algselt postitas: drizzle

Eks proovin homme õpetussõnad järgi, tänud.

Aga isegi kui asi õnnetub, siis keskerakonna poolt ikkagi ei hääleta :P tehtud või mitte :)



Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
drizzle
huviline



Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5 TDI

postitati 19.02.07 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Minul oli C4-ga peaaegu sama jama, aga mul ei läinud paak päris tilgatuks vaid jäi ikka põhja klaasi peale laskmiseks ka midagi.
Mõtlesin ka et paak katki, kuid viga oli hoopis pumbas, mis lekkis igast võimalikust kohast ja hiljem enam ei töödanud ka.
Uus pump, koos tihenditega ja asi toimis jälle korralikult.

Tsitaat:


Ma laisk ja pole veel asja urinud aga paar tilka siiski põhja jääb, kuigi komp. kisab.
Palju sul asi kokku maksma läks?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.02.07 21:23 Tsiteeri


Kui sa minu posti natuke tähelepanelikumalt oleks lugenud, siis loeksid sealt välja palju maksavad pump ja kaks tihendit :D

Tsitaat:
Algselt postitas: drizzle
Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Minul oli C4-ga peaaegu sama jama, aga mul ei läinud paak päris tilgatuks vaid jäi ikka põhja klaasi peale laskmiseks ka midagi.
Mõtlesin ka et paak katki, kuid viga oli hoopis pumbas, mis lekkis igast võimalikust kohast ja hiljem enam ei töödanud ka.
Uus pump, koos tihenditega ja asi toimis jälle korralikult.

Tsitaat:


Ma laisk ja pole veel asja urinud aga paar tilka siiski põhja jääb, kuigi komp. kisab.
Palju sul asi kokku maksma läks?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drizzle
huviline



Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5 TDI

postitati 19.02.07 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kui sa minu posti natuke tähelepanelikumalt oleks lugenud, siis loeksid sealt välja palju maksavad pump ja kaks tihendit :D

Tsitaat:
Tsitaat:




Just, viimane aeg puhkust võtta- juhe täitsa koos :D



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.02.07 23:05 Tsiteeri


See paistab ka sellest välja kuidas sa oma postituses neid quoetesid kasutad ja kuhu oma teksti topid :D

Tsitaat:
Algselt postitas: drizzle
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kui sa minu posti natuke tähelepanelikumalt oleks lugenud, siis loeksid sealt välja palju maksavad pump ja kaks tihendit :D

Tsitaat:
Tsitaat:




Just, viimane aeg puhkust võtta- juhe täitsa koos :D



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 20.02.07 06:37 Tsiteeri


Minul hakkas ka n.ö "lambist" ühel hetkel suvel paak tühjaks jooksma.. suhteliselt kiiresti ja nii, et imeväike loik jäi põhja. Põhjuseks siis see, et pumba korpuse vahelt lekkis isukalt välja. Et ka selline asi võib teoreetiliselt viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
regi
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1,9 TDI Automaat

postitati 20.02.07 08:47 Tsiteeri


Pumba korpus saab lihtsalt kannatada siis kui külm tuleb ootamatult sest suvine pesuvesi külmub ju ära ja paisutab selle pumba korpuse lõhki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 20.02.07 17:22 Tsiteeri


Mina tõmbasin näpuotstega saniaarset silikooni peale ja jäi ka pidama.Lihtsalt ei viitsinud hakata paaki ära kiskuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 20.02.07 20:19 Tsiteeri


See paagi lammutamine ootab ka mind ees. Kuna avastasin täna, et kõik mis sisse kallad ...see alt välja jookseb :(


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.02.07 20:22 Tsiteeri


No enda isendil oli külmaga nii paak kui pump pekki läinud justnimelt kontsentraadi kihistumisele, mida sai suvisele peale kallatud kui külmad tulid (~2.a. tagasi). Oleks pidanud suvise s*ta välja ajama. Paagi lõhkine osa sai kinni sulatatud, aga see hakkas mingi poole aasta pärast jälle immitsema ja pump sai kah lahti võetud ja uuesti hermeetiliseks muudetud, aga seda mitte kauaks :( Seega ka kõik uus ja rahu majas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
narkokoer
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 Avant

postitati 20.02.07 21:53 Tsiteeri


küsin siia vahele et seal klaasipesuvedeliku paagi ja roolivõimu paagi juures all on üks siuke must kobakas mu masinal kus on ka väike kork peal mis see endast kujutab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 21.02.07 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priitpoiss
See paagi lammutamine ootab ka mind ees. Kuna avastasin täna, et kõik mis sisse kallad ...see alt välja jookseb :(


Ei maksa meeleheitel olla. Paagi vahetus on maksimaalselt 10 minuti töö.
Reeglina hakkab paak läbi laskma kahe poole kokkusulatuskohast.
Sulatusega seda parandada ei maksa. Nagu kps juba mainis, hakkab see taas läbi ajama. Enda omal sulatasin pms uue põhja alla ja seda korduvalt, kuid pidama ei saanud.
"Uue" ostmisel tasub jälgida ka seda, kas paak on mõelud ka tuledepesu jaoks või mitte. Eelnevalt mainitud paagil on üks lisaauk, millega pole midagi peale hakata, kui endal tuledepesu pole (silikooniga kinni, kui muud üle ei jää).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]