Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 200 20vt mootori remont (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 6924)
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 12.04.07 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Mina ei soovita masinat kokku panna nii nagu ta on, kui sa ei tea, miks ta sul kepsu ära kõverdas. Küsin igaks juhuk üle, mis rauda ja softi sa täpselt kasutad? Maini ära ka ülerõhk.


raud muidu 100% orig,aga peale remonti sai pandu RS saaled ja uued rõngad.

cipi ja ülerõhu kohta oskab ehk midagi tarka öelda kasutaja nimega tarts,sest peale teda pole neid asju näppinud keegi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.07 17:58 Tsiteeri


mina kasutasin seda autot enam kui 2 aastat tagasi, kindlasti pole seal seni kõik muutumatuna olnud. küll aga ei õnnestunud eelmisel omanikul kepse kõveraks sõita, samas üsna tema omanikuks olemise aja lõpul oli tal jama jagajaga. ehk ka sealt põhjus, miks keps kõverdus? süüteprobleemi tõttu igaljuhul, sest orig k24 ei suuda küll toorest jõudu niipalju toota, et keps vastu ei peaks.
eelmine omanik otsustas osta kiireaudilt tema S2 softi. ma soovitaks omaltpoolt ka üleminna elektronsüütele kui soov üle 300hj saada, kui kuni 300hj on ok, siis pane mingi tagasihoidlikum chip ja vaata jagaja, nukarattad jms süütelülid üle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 12.04.07 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
eelmine omanik otsustas osta kiireaudilt tema S2 softi.

Minu arust on vastus siin kirjas.
sest RS-2 tehnikale chippid nõuavad 10 vända kraadi hilisemat halli auku.
Kui oli probleem jagajaga ?? oletan et liimiti natuke valesti rootor peale ??? ei tea ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 12.04.07 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Kui oli probleem jagajaga ?? oletan et liimiti natuke valesti rootor peale ??? ei tea ?


kas rootor liimitakse peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 13.04.07 04:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
kas rootor liimitakse peale?

Jah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 08.05.07 21:50 Tsiteeri


ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siis siin.
nüüdseks on siis soetatud uus plokk koos SPM tugevamate kepsudega ja uute rs kepsusaaledega.
ladusin mootori ilusti kokku ja tõstsin vahele.kõik peaks olema nii nagu peab,aga käima pannes ohh üllatust.lödises ja plödises.lähemal uurimisel selgus,et 3silinder ei tööta.keerasin küünla maha ja säde olems(vahetasin isegi küünlaid)silinder tööle ei hakanud.
võtad küünlajuhtme maha hääl ei muutu,aga kui võtta 3 silindri pihusti juhe korraks ära siis tõmbab kohe pöörded maha.

ei oska nagu viga kuskilt rohkem otsid....nõuandeid?

reimo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.05.07 03:40 Tsiteeri


Mõõda alustuseks surve silindris ära.
Seletust pihustipistiku mahavõttes tekkiva muutuse kohta ... aju peaks nägema, et üks pihusti ei tööta, kuid küünlajuhtme emaldamist aju ei näe, hetkel paremat seletust ei oska välja mõelda :D


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.07 06:31 Tsiteeri


süütejärjekord sai ikka õige?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.05.07 06:56 Tsiteeri


Veakoodi näitab?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 09.05.07 07:18 Tsiteeri


järelikult peab auto kellegi targema kätte viima,kuna süütejärjekord peaks õige olema ja survet mul võimalik mõõta pole;( veakoode ka ei oska lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 11.05.07 19:44 Tsiteeri


no nii.sai siis "ajaviiteks" uus kaan peale visatud ja asi ok.vanal kaanel siis klapp kõver.
tahtsin küsida veel sellist asja,et kui töösooja mootoriga(pöörded 800-900) autot käivitada ja kinni võtab,kas siis on süüde vähe varane või hiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]