outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 12.02.07 13:01
|
|
|
3b-l segu lahja - prooviks kellegilt õhukulumõõtajat, õhulugejat? Ehk ka müügiks?
Ühtlase gaasiga sõites kustub segukell ära? Äkki on selle viga, muu kõik tundub ok... Samas kiirendades nagu kõik ok vb on minek veits lahjem...
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 23.02.07 19:43
|
|
|
mmm.... mis mõtes segukell kustub ära? lahja?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.02.07 19:54
|
|
|
See on osadesse softidesse sisse kirjutatud. Mul ei põle ka ühtlasel gaasil segukellal ükski tuli. Mingi öko koht vms on sees.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.07 07:08
|
|
|
Ei - tal ikka enne ei kustunud sama softiga ära.
Pigem tuleks ikka viga otsida lambdaandurist - kell saab ikka sealt signaali mitte MAF-ist.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.07 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
See on osadesse softidesse sisse kirjutatud. Mul ei põle ka ühtlasel gaasil segukellal ükski tuli. Mingi öko koht vms on sees. | Oled
sa kindel? Minu teada see tühikäigu "taidlemine" on sõltuv siiski kellast endast. Näiteks Vennase lairiba ei taidle cruisimisel aga vana Autogauge
taidles.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.02.07 07:24
|
|
|
Mul tühikäigul ka mõllab kell iganes. Aga mingil kiirusel kustub ära kui ühtlaselt sõita. Just seal 90-100 kandis.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.07 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Mul tühikäigul ka mõllab kell iganes. Aga mingil kiirusel kustub ära kui ühtlaselt sõita. Just seal 90-100 kandis. | Miks peaks
tühikäigul ja rahulikult cruisides segu erinev olema?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.02.07 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Mul tühikäigul ka mõllab kell iganes. Aga mingil kiirusel kustub ära kui ühtlaselt sõita. Just seal 90-100 kandis. | Miks peaks
tühikäigul ja rahulikult cruisides segu erinev olema? |
Ei oska öelda, kuidas lairiba lambdaga asi on, kuid NB lambda poolt ajule lähetatav signaal k6igub just seet6ttu, et aju reguleerib jätkuvalt
hetkeolukorra jaoks parimat segu. TWO situatsioonis lambdat ei arvestata ja segu rikastatakse?
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 26.02.07 16:35
|
|
|
Sai vähe ümberehitusi tehtud, torukolle paigaldatud, töö käigus korra kukkus õhulugeja maha sellest ka esialgsed kahtlused...
Kustus ära kuna segu lahja jah...
Lambdaandur ok, viga oli madalas bensiinirõhus, reguleeritav regulaator nüüd, 3 bar rõhu asemel 4 bar ja segu kellal endised näidud
Käib ilusti servast serva tühikäigul ja ühtlase gaasiga, kiirendades lööb viimase roheliseni põlema.
Tänud TT-le kes lugejat prooviks andis kuigi viga selles polnud ja teistele arutlejatele!
Järgmiste hädadeni 20vtq need ei lõppe kunagi!
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.02.07 18:32
|
|
|
Bentsu kallatakse kyll m6nuga peale 
Kena, kui pill taas laulab, möödaminnes kysiks, et kas toimus ainult kollektori vahetus ja kui, siis kuidas "persedyno" asja registreeris? 
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.07 07:29
|
|
|
Minuteada pidavat põhiline vahe olema vaakumist väljatuleku kiiruses ja ka selles kui kauaks boosti jätkub.
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 28.02.07 07:57
|
|
|
Mainiks ära, et peal on Olevi väljakolle, Wagneri sissekolle, kaan porditud, suurem cooler by laki, turbo k24.
Proovisin eile siis näitusid jälgida, testisin sõita.
4 käik 1000 pööret gaas põhja, rõhukell kohe nulli peal (nii iga käiguga suva pöördel) 2300 peal max boost mis hetkel 1 bar.
Suvalisel pöördel (üle 2300 siiski) mis tahes käiguga gaas põhja vajutades vaakumist kuni 1 bar rõhuni kulub umbes 300 - 400 pööret 
Rõhu püsimine piirajani ja tavaliselt kastutatava 1,5 bar rõhu teke testimata- vaja linnast välja minna 3-4 käik piirajani linnas lasta ple eriti mõistlik tegevus 
Kui need ka testitud siis kirjutan pikemalt vl teemas ja sl teemas oma tegevusest koos mõne pildiga.
Uute kohtumisteni!
|
|
|