Lehekülgi: 1 2 |
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 07.01.04 19:44
|
|
|
Tänx sileem11 nüüd siis tean kus se asub ja milline on.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 08.01.04 14:16
|
|
|
mõistust andmas
jah see tühikäik võib olla veits kallis teema, kuna üks tark on mulle selgeks teinud, et kui autol on olemas aju ja lamta ning muu sinna juurde käiv
siis tühikäik just nendest asjadest sõltubki. Lamta on see, mis kütuse põlemisel tekkinud gaaside keskkonnas püüab leida vahekorra, mis on sobilik
lubatud normides CO2 sisalduse tekkimisel. Kui nüüd aga see sama lamda on hingusele minemas, hakkavad tühikäigu pöörded ujuma kuna asi ei leia üles
sobivat tsüklit. Muidugi enne kui tõttad seda lamdat ostma, tasub minna ja masinale korra kompuuter järgi panna, siis asi kidlam. Mingi B varuosana
peaks selle vidina hinne jääma 1000-2000.- piiresse. Ise olen kuulnud, et lamda lõpetab töö peamiselt s-ta kütuse pärast. Kuidas lamdat kodus testida,
ei oska kahjuks öelda. Omal sellist jama audiga pole olnud, oli aga mondeoga ja ühe tuttava audil. 
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 08.01.04 14:42
|
|
|
Tsitaat: |
Aga kui seal shitta on siis ta ei pruugi ikkagi hermeetiliselt sulguda, seega leota benas ja pa'rast lase suru6huga yle ning tsekka et ei laseks
suletud asendis 6hku la'bi.
|
Misasi peab hermeetiliselt sulguma? Kas see küljepealt tuleva toru ette keerav klapp? Mul seal selline asi, et tal jääb alati mingi 2mm vahe sisse.
Kas äkki see ongi see viga?
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 08.01.04 14:51
|
|
|
Tee see puhtaks ja testi puhumise teel.
|
|
|
endel
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100.2,3
|
postitati 18.01.04 14:47
|
|
|
mul ka seal vahe sees. aga see jubin ei tööta ka pesin ja loputasin aga ei midagi.kas keegi ültse teab ka kuidas see süsteem seal töötab ja kas see
mootor peab siis juba tööle hakkama kui süüde sees? minul on pöörded pea normis kui selle juhtme sealt tagant ära võtan,kas sedasi sõites võib veel
mõni jubin pe....se minna?
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 18.01.04 19:50
|
|
|
külmkäivitus
probleem selline, et kui auto käima paned (täiesti külm mootor), siis tühikäigu pöörded praktiliselt puuduvad ja kui mootor natuke soojemaks läheb,
siis kõigub mingi 400-600 pöörde juures. töösoojal mootoril tühikäik normaalne. tavaliselt peaks külmalt olema ju mingi 1500 rpm-i. tegemist 2.2
motoga.
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 21.01.04 22:17
|
|
|
Täna sai siis juba päris mitmes pesu tehtud.
Kui klappi kinnises asendis hoida, siis laseb see õhku läbi (kui klapp algasendisse lasta siis liiguks ta nagu natuke yle kinnise asendi niiet umbes
2mm vahe jääb sisse).
Seega asi õhtul vist omadega?
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
rax21
klubiliige
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: 2,5 4wd
|
postitati 30.05.04 17:46
|
|
|
Kas said probleemile lahenduse, siis tean kas hakkan sama asjaga tegelema?
rax
13.014 @ 170,17
|
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 30.05.04 19:29
|
|
|
Mul on mure selles, et kohati sõites jätab pöörded paeale nii umbes 2-3 tuhande peale, vahest aitab see pöördeid maha saada kui hästi korraks gaasile
vajutada, aga mitte alati. Muidu pöörete kõikumisega probleeme pole, tühikäigu pöörded on 800-900. Milles probleem, kas õhulugejas? Ette tänades
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 31.05.04 07:20
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rax21
Kas said probleemile lahenduse, siis tean kas hakkan sama asjaga tegelema?
rax |
Mul oli see viga, et see suur kummikate seal sisselaske ja õhuklapi vahel oli katkine. Sai sealt lisaõhku. Selles oligi viga. Diagnostikas igatahes ei
leitud midagi tühikäigumootoril viga olevat.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 31.05.04 08:40
|
|
|
Jagan siis ka oma kogemusi ehkki tegemist on mehhaanilise pritsega.
See tühikäigu stabiliseerimise klapp kipub tõesti jubedalt kõntsa koguma ja siis ebasobivates asendites kinni jääma. Proovisin ka asja pesta kuid
sellest ei olnud eriti tolku. Harutasin siis vidina pulkadeks (tuleb olla ettevaatlik, et mitte seal olevat klappi või membraani lõhkuda) ja
puhastasin kõik detailid hoolikalt. Lisaks klapi enda nõekorra tõttu mittetäielikule sulgumisele oli aja jooksul liikuma hakanud ka elektromagneti ja
klapi enda vahel olev plaat millest käib läbi võll mis seda klappi liigutab. See plaat jäi siis aegajalt vales asendis kinni ja ei lasknud klapil
sulguda, seetõttu jäid ka pöörded peale. Kinnitasin selle plaadi ohtra moment liimiga. Praegu igaljuhul töötab klapp ilma probleemideta.
Lisaks sellele tühikäiguklapile on ilmselt probleemne ka klappi juhtiv elektroonikaplokk. Paikneb see juhi pool armatuuri all.
Minu masinal on probleemiks praegu veel see, et külma mootoriga ei tõsta ta pöördeid rohkem kui tavalise 850'ni. Ilmselt on siis nässus veel
temperatuuriandur või ei tööta see tühikäigu stabiliseerimissüsteemi juhtplokk ikka õieti. Või kas külmal mootoril peavad kõrgemad pöörded olema?
Sooja mootoriga käivitamisel tõstab pöörded paariks sekundiks natuke üle tuhande.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 31.05.04 14:26
|
|
|
Külmal mootoril on pöörded u. 1200 peal. Ja see juhtplokk, mida sa vigane kahtlusta olema, on vist üks keeruline teema... Räägitakse, et ei saa teda
õieti kontrollida ja mõõta. Otsi teine ja proovi seda. Kui sümptomid samad, siis usun, et viga on mujal. Pole nagu eriti kuulda olnud, et need
juhtplokid kehvad oleksid.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
rax21
klubiliige
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: 2,5 4wd
|
postitati 31.05.04 15:34
|
|
|
Et mul siis aitab pöörete ( umbes 1200)vastu see kui korrax süüde välja keerata(nii kiiresti et auto jääb käima), kuni järgmise pedaali vajutuseni aga
mitte igakord ei jää peale(pöörded siis). Hakkas jebima kui vahetasin lamda anduri välja. Kas viga siis õhulugejas?
ja nüüd hakkab juba välja ka surema - mix just minuga -mis järgmisex ära kukkub?
13.014 @ 170,17
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |