rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 10.02.07 16:28
|
|
|
A6 99a 2,5 TDI 110kW ei käi enam... KORRAS!!
Jama algas siis niimoodi et autoga juba pool päeva sõitnud ja kõik igati ok. Käis siis koha peal umbes 10 minti ja järsku lõi pöörded maha umbes
6-700-le ja tuli ka siuke tärisev hääl sisse ilmselt liigmadalast pöördest. Üritasin gaasi vajutada aga ei mõikand miskit. Jätsin kiirelt auto seisma
ja proovisin mingi aja pärast käivitada. Ei käivitunud enam.
Järgmisel päeval valasin igaks juhuks kütet juurde ja proovisin käivitada. Läks kohe ilusti käima!!! Käis mitu minutit kohapeal. Mõtlesin juba et
jumal tänatud miskit hullu pole aga peale 4-5 minutilist käimist algas sama jama. Pööre maas ja gaasivajutamisest mingit tolku. Õhtul sai arvuti taha
pandud. Näitas mingit pumbaajuga seotud viga mis aga ära kustus ja tagasi ei tulnud. Aga auto käima enam ei läinud Käivitamise ajal sai üks pihusti lahti keeratud. sealt vaid immitses kütet.
Sai lükatud auto sooja garaa˛i ja täielikut üles soendatud. Vahetatud sai ka küttefilter. Aga ei käivitunud kuidagi. Pihusti lahtikeeramisel immitses
kütust aga tuli ka õhku. Siis panime paela otsa ja vedama. Peale paarimeetrist vedamist kargas auto käima!!! ja käis jälle mõned minutid ilusti ning
siis jälle pööre maas ja sama jama. Seekord ma autot seisma ei jätnud. Käis kaua aega niimoodi ja mida soojemaks mootor läks seda paremini hakkas
käima. Lõpuks käis juba ilusti 800 pöördega ja puhta häälega aga kui gaasi vajutasin siis tõusid pöörded vaid u 900-ni ja mootor tõmbles nagu
külmaltki. Täpselt nii nagu ei saaks kütet kätte. Siis sai veel kanistriga küte kapoti alla pandud ilma filtrita otse pumpa aga ikka sama jama. Ja ise
enam ei käivitu.
Nüüd mõistus otsas ja meel nukker.... Kas tõesti pump või pumbaaju omadega õhtul??? Auto tõin ise äsja Saksast. Oskab keegi mingit nõu anda mida
teha ja kuhu ta kõige targem viia oleks remonti.
Tänud ette!
|
|
|
ince1
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 10.02.07 17:38
|
|
|
Turbot ei ole soovitav käima tõmmata!
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.07 16:18
|
|
|
väga tõenäoline et pump õhtal. üks asi veel, peaks hammasrihmad ja ajastused üle vaatama. kui rihmad pole värsked võibolla juhtus selline asi et
viskas pumbarihma hambajagu üle. kui selle koha peal on kõik korras, jääb ainult üks variant - pump. tavaliselt kui pumbaaju on tuksis ei tee auto
enam mingit häält. sinu omal paistab et pumbas on kas see kaval magnettklapp mis jagab kütust või ennakukolb kinni jooksnud võibolla ka aju, lihtsalt pole täpselt sellise juhtumiga kokkupuutunud...
|
|
|
|
rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 12.02.07 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
üks asi veel, peaks hammasrihmad ja ajastused üle vaatama. kui rihmad pole värsked võibolla juhtus selline asi et viskas pumbarihma hambajagu üle.
|
Tänud Scottimees. Seda rihma üleviskumist aga vist loota pole kuna paar korda on auto peale seda jama juhtumist ilusti töötanud mõned minutid
|
|
|
mambo666
huviline
Registreerunud 07.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.5TDi
|
postitati 12.02.07 21:10
|
|
|
mul oli äsja sama jama. vahetasin paagis pumba ära ja auto käib kui kell. kontrolli paagipumba survet, vöin eksida, aga see peaks olema 1,5 kanti
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 13.02.07 05:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ince1
Turbot ei ole soovitav käima tõmmata! |
Äkki põhjendad ka.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 13.02.07 08:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mambo666
mul oli äsja sama jama. vahetasin paagis pumba ära ja auto käib kui kell. kontrolli paagipumba survet, vöin eksida, aga see peaks olema 1,5 kanti
|
Aitäh! Lähimal võimalusel tegelen kohe asjaga. Oleks aint selle
viga!!!
|
|
|
leits
huviline
Registreerunud 12.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5TDI V6 Avant
|
postitati 15.02.07 05:24
|
|
|
Loodame et jah saad odavalt hakkama, pumba vahetus on tõsiselt kirves, samas äkki saab ka remontida? Ühel tuttaval läks 8k remont, samas teine tuttav
ei saand remontida ning pauh miski 25k läks uus pump koos tegemisega. Kõike head sulle.
Huvitatud paintballist? Kontakteeru minuga: leits@ozkpaintball.ee
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.07 19:28
|
|
|
pump paagis mõjub ainult käivitusele, kui inimene väidab et masin käib ja gaasile ei reageeri siis on miskit muud viga kuna käiva mootoriga tõmbab
kõrgsurvepumba see olev etteandepump küttet peale niipalju kui vaja on. võiks veel vaadata et õhku ei tuleks peale... 
|
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 26.02.07 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
pump paagis mõjub ainult käivitusele, kui inimene väidab et masin käib ja gaasile ei reageeri siis on miskit muud viga kuna käiva mootoriga tõmbab
kõrgsurvepumba see olev etteandepump küttet peale niipalju kui vaja on. võiks veel vaadata et õhku ei tuleks peale... |
kas ma saan õieti aru et kõrgsurve pump imeb ise kütet peale?
mul see viga et paagis olev pump terve enne filtrit on voolik lahti võetud ja andsin otse paagisolevale pumbale vooli küte ikka ei jõua filtrini kas
peab olema siis kuidagi ühendatud ikka et mingi vaakum vms. tekiks???
|
|
|
rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 22.03.07 08:16
|
|
|
Nüüd siis sai auto korda. Pumbaaju oli omadega õhtal. Tegi korda Tartus üks tubli hakkaja elektroonik. Maksma läks mul see nali + veel natuke
nipet-näpet 5500 eeku. Jumal tänatud! Kartsin ka juba 15-25kilost laksu. Kena kevadet! 
|
|
|
rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 22.03.07 08:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mambo666
mul oli äsja sama jama. vahetasin paagis pumba ära ja auto käib kui kell. kontrolli paagipumba survet, vöin eksida, aga see peaks olema 1,5 kanti
|
Paagipump ei anna ettepoole mingisugust survet. Ta pumpab lihtsalt paagipõhjast kütust paagis olevasse "anumasse," kust siis kõrgsurvepump ise kütet
omale tõmbab. Mõeldud siis selleks, et välistada õhu sattumise võimalust kütusetorustikku. Nii olen mina asjast aru saanud. (võtsin ka lahti selle
asja)
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 03.04.07 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rene162
Nüüd siis sai auto korda. Pumbaaju oli omadega õhtal. Tegi korda Tartus üks tubli hakkaja elektroonik. Maksma läks mul see nali + veel natuke
nipet-näpet 5500 eeku. Jumal tänatud! Kartsin ka juba 15-25kilost laksu. Kena kevadet! |
Äkki oleksid nii kena ja annaksid mulle ka selle hakkaja elektoonimu nr.Mul käis auto diaknosts ja öeldi et kõrgsurve pump jamab.Et mõtekas uus
osta,aga sellist raha pole küll kuskilt võtta.selle pärast põõrded kõiguvad ja võtab palju kütet.Kui päris teenindusse see remonti viia läheb ka see
liiga kirveks.Kui saaks keegi pilgugi peale visata,et kas tõesti muu ei aita kui uue paigaldamine
Tänud
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 04.04.07 08:47
|
|
|
Pöörete kõigutamisest oli siin juttu ka kunagi, pidi kaanealuse ära puhastama siis enam ei kõiguta. Mul vahest ka kõigutab, kui ilmad soojemaks
lähevad siis vaatan järgi mis seal kaane all on. Hea kui saaks piltide peal esmase mulje kätte mis seal kaane all üldse asub.
|
|
|
|
Sjoodor
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.07 09:02
|
|
|
Kas keegi annaks mulle selle tubli mehe nr kes pumba ajusid remondib.Kiire!
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 14.11.07 14:27
|
|
|
Kallid kaasmaalased. kui kord teil juba pump maha kistud siis laske ka pumba sees olevad kuluvosad ää vahetada, see tõstab küll oluliselt hinda, kuid
kytted millega eesti tanklaid varustatakse pistavad sõna otseses mõttes pumbal kuluvad osad pe***e. niiet kui pump maas siis kõik ikka korda. läbi
elatud etapp.
kokku läks remont pea 15 kilo. seal sees uued jupid ja uus aju.
|
|
|