tiigrr
huviline
Registreerunud 05.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Reimo
huviline
Registreerunud 18.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Peugeot 508SW, A4 B5
|
postitati 09.02.07 13:12
|
|
|
Link
Nüüd peaks töötama
Samas hinnas on müüa ka paar quattrot, pigem siis juba ehk nelivedu
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.02.07 13:13
|
|
|
Mis ikka, kui meeldib jne, siis Audi esindusse ostueelne ulevaatus+diagnostika ning tuld.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
tiigrr
huviline
Registreerunud 05.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.07 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reimo
Link
Nüüd peaks töötama
Samas hinnas on müüa ka paar quattrot, pigem siis juba ehk nelivedu |
see oleks ideaalne,kuid siis sedaan,selline ilus beez nahsisu jms juurde 
minu lemmik -neljarõngaline-
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 10.02.07 00:08
|
|
|
Äsja Saksast vihjab muidugi eesootavale hooldusele, kui vastavat paberimajandust kaasas ei ole. Siinkohal kindlasti abiks juba mainitud ostueelne
ülevaatus.
Hakkama saab ka ilma quattrota, kuid sellele mudelile on see juba kena boonus.
Konkreetne isend on muidugi väga kena välimuse ning sisuga.
|
|
|
jass
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525
|
postitati 10.02.07 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Konkreetne isend on muidugi väga kena välimuse ning sisuga. |
No see sisu on muidugi maitse asi. Tume plast ja heledad istmed on minu meelest ikka eriline stiilivääratus.
Hele puit ka veel lisaks. Kirju, nagu oleks kolmest erinevast autost jupid kokku tõstetud.
Maitselageduses tuleb muidugi ennekõike süüdistada seda sakslast, kes sellise auto kunagi tehasest tellinud on. Ilmselt nägi enne tellimist Jaguari,
aga kuna Audi üleni heledat sisu ei pakkunud, siis mõtles, et võtab vähemalt heledad istmedki. 
Aga nagu ütlesin, maitse asi, mõnele ehk meeldib tõesti. Muidu tundub auto piltidel hoolitsetud välimusega küll olevat.
|
|
|
TEH
huviline
Registreerunud 29.07.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: D3
|
postitati 10.02.07 09:15
|
|
|
..ja see tiptronic kast ei sobi kõige paremini kokku selle mootori iseloomuga.
|
|
|
|
tiigrr
huviline
Registreerunud 05.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.07 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TEH
..ja see tiptronic kast ei sobi kõige paremini kokku selle mootori iseloomuga. |
miks?
tänud
minu lemmik -neljarõngaline-
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 10.02.07 17:23
|
|
|
pakun sellepärast, et mootor on suht jõuline ja pöördemoment on kah suur aga sellele kastile ei meeldi suur jõud. võibolla eksin...
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 10.02.07 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
pakun sellepärast, et mootor on suht jõuline ja pöördemoment on kah suur aga sellele kastile ei meeldi suur jõud. võibolla eksin...
|
110 kW ja 210 Nm pöördemomenti ei ole üldse palju Tiptronic kasti jaoks. Tiptronicud peavad päris hästi vastu ka oluliselt suurema pöördemomendiga
diislite peal.
Aastal 2007 autot ostes mina isiklikult isegi ei vaataks enam ühtegi manuaalkastiga autot. Olgu siis turboga või mitte.
Sõidumugavuse vahe on ikkagi nii suur. Olen päevast päeva sõitnud manuaalkastiga ja Multitronic kastiga autodega ja linnas on manuaalkastiga sõitmine
ikka paras piin, kui oled head automaatkasti proovida saanud.
Nii et Tiptronic kasti pärast seda autot ostmata jätta pole küll mõtet, see on ikkagi plussiks autole. 
|
|
|