Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 08.02.07 18:30
|
|
|
C4 näidikuplokk
Kas oleks väga palju tööd kui vahetaksin omal näidikuploki välja. Sooviksin nimelt seda kolme lisakellaga ja välistemperatuuri näidikuga varianti.
Lisakellad tahavad andureid juurde saada seda ma tean. Kuid kas voltmeeter peaks kohe tööle hakkama?
Ja välistemperatuuri näidik tahab samuti arvatavasti omale andurit saada aga kus see nagu originaalis käima peaks.
Tänud vastajatele.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 08.02.07 18:36
|
|
|
Ja millest see volmeeter tööle hakkab, kui teised andureid tahavad? Õhust ja armastusest?
Välistemperatuuri andur käib esistange siseküljel ühel pool nurgas.
Kõik andurid on üldiselt kallis lõbu.
Kogu selle jamaga tasub tegeleda ainult suure isu korral.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 08.02.07 18:46
|
|
|
Vot voltmeeter on tõesti ainuke asi mis kohe tööle hakkab. Saab impulis otse kellade plokist ,aga teisetele jah vaja lisa andureid moto külge.
Keerulist kui veidigi asja jagad, seal küll midagi pole
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 08.02.07 18:49
|
|
|
Ütleme nii et nagu ma aru saan tahad sa aretada omale A6-e kellaplokki sest audi 100 pikkade kellade komplektis originaalselt ju Voltmeetrit ei leidu
kahjuks ju 100 kellanäidikutes .... igatahes juhtmeühendustest ei oska ma midagi kommenteerida aga ntz õli temp andur maksis forss-is 65 eek ... õli
rõhk on ikke kallim aga mitte konti murdev ... ja selle välis temp anduri peaks saama romulast kah ehk mõne vana audi pealt .... ei pea olema just c
kerega masin sest B kerel samad andurid .... Soovitan siinset huvilist pöörduda meie klubiliikme [tom55] poole - temal on kindlasti midagi kui jänni
jääd ... aga lisakellade paigaldus seleks mõeldud masinale on parem kui minu mõte paigaldada S-i kellad endale koos kompuutrga Ja veel . Voltmeeter on see kõige lihtsam teema ... selle toide tuleb vedada
kohast mis süüte välja keeramisel vooluahelast väljas on. Ise ühendasin ta süüteluku põhja külge lisajuhtmena ... saab otseinfo kui süüte sisse keerad
....
XZN M16
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 08.02.07 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Vot voltmeeter on tõesti ainuke asi mis kohe tööle hakkab. Saab impulis otse kellade plokist ... |
Või nii. Aga kas seal mingeid kadusid siis pole? Nojah, tegelt, kellel meist voltmeetri juures sellist täpsust vaja on
Aga teema kohta veel, et ma mõtlesin ise juba natuke liiga ette
Et, kui sa näiteks tahad lihtsalt selles suhtes vahetada, et oleks ainult pikad kellad (mitte näiteks s omad), siis otsi ainult vastavalt oma
mootorile (et tahhomeeter huupi ei näitaks) ning edasi tõesti ainult plug'n'play. Andurite ühendamises pole eriti helget pead vaja. Suhteliselt
käkitegu. Juhtmeid natuke nõme ainult kellade taha tirida.
Forsis andur 65 krooni? Mis ajast? Mina omale otsisin, siis pakuti ligemale tuhande alla hinda. Välistemp. andur oli samamoodi kallis.
Romulatest eriti leida pole, kuna asukoht on tal kehv, ning enamike paukude korral on ka andur rikutud. Olemas ka kogemus selle koha pealt. Väliselt
oli muidu täiesti ok, kuid ühes kohas oli mõra/pragu, millest piisas, et andur ei toimiks.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 08.02.07 19:07
|
|
|
Mina ostsin lammarist andurid 2 tk. 100 eest. Vaja leida ainult masin mille pikad kellad peal olnud
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 08.02.07 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Huvitav jah .... mind hirmutati ka jubeda hinnaga ... siis läksin FORSSI ja see pisikene andurijublakas mis sinna õlifiltri lähedale keeratakse
(meenutab veidi imepisikest süüteküünalt millel on klemmi kinnituskoht peal ) maksis tõesti alla 70 eek ... ise ka imestasin .... keerasin külge ja
siiani toimib ... augule oli pime ette keeratud ... juhtme valmidus oli olemas ja ootas ainult andurit |
Homne päev lähen ja küsin. Mida sa küsisid konkreetselt? Enda mootorile või lihtsalt mingit üldist?
Ma tean jah et pime on seal ees muidu. Mul endal on hetkel ka üks 2-in-1 andur kasutusel aga kahjuks mõlemad signaalid vist õlirõhule.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 01.03.07 11:59
|
|
|
Külastasin Forssi täna üle mõne aja ning õli temp. Anduri hind oli meeldivalt odav. 54 eeku .
ultra2005'le veel küsimuseks, et ega sul juhuslikult pilti pole sellest orikas pistikust, mis sinna otsa läheb? Valmidust mul ei ole ja päris niisama
juhet otsa mässida ka ei taha.
Edit: sain juba lahenduse. Läheb sinna ikkagi kõige tavalisem lamepistik.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.04.21 15:40
|
|
|
A6 c4 kellaplokk tumm.
Tere.
Jutt järgmine...sai söidetud pikka sirget püsikaga, kui hopsti....kiirus langes.
Pilk põhinäidikutele, kus mootori temp 0, tahho 0, spidomeeter 0, küttenäit 0, kompuuter pime ja autocheck samuti pime. Töötavad vaid valgustus kogu
ulatuses, välistemp näidik, kell, õlitemp ja ampermeeter.
Kaitsed korras.
Milles kühvel ja kas on remonditav? Sai lastud pögusalt vaadata...õeldi, et ei leita nagu miskit. Pakuti, et äkki miski diood, kuid kontroll vajavat
täpsemaid aparaatusi vms.
Lisaks veel juurde seda, kus sai korraks külge pensuka plokk ja sellega tahho ja kütsinäit toimisid...mootori temp oli 0, kuna auto jahtunud ja
kiirust ei käinud katsetamas. Pensukal komput ja autotsekki pole.
Äkki kellelgi ideid, mida veel kontrollida vöi kuhu plokk saata, et ka toimivana tagasi saaks.
Kui kellelgi äkki müüa nimetatud plokki 2.5 diisel A6 c4-jale, siis kiri koos hinnaga U2U
Pikk näidikuplokk, kompuutri ja autocheckiga on igati oodatud, koodid - 4A1919881 X, 4A1 919 033 HP, 4A1 919 033 HH
Tänan, kes viitsis lugeda ja natuke kaasa möelda ning päikest hinge
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|