Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 näidikuplokk (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2967)
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 08.02.07 18:30 Tsiteeri
C4 näidikuplokk



Kas oleks väga palju tööd kui vahetaksin omal näidikuploki välja. Sooviksin nimelt seda kolme lisakellaga ja välistemperatuuri näidikuga varianti.
Lisakellad tahavad andureid juurde saada seda ma tean. Kuid kas voltmeeter peaks kohe tööle hakkama?
Ja välistemperatuuri näidik tahab samuti arvatavasti omale andurit saada aga kus see nagu originaalis käima peaks.
Tänud vastajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 08.02.07 18:36 Tsiteeri


Ja millest see volmeeter tööle hakkab, kui teised andureid tahavad? Õhust ja armastusest? :)
Välistemperatuuri andur käib esistange siseküljel ühel pool nurgas.
Kõik andurid on üldiselt kallis lõbu.

Kogu selle jamaga tasub tegeleda ainult suure isu korral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 08.02.07 18:46 Tsiteeri


Vot voltmeeter on tõesti ainuke asi mis kohe tööle hakkab. Saab impulis otse kellade plokist ,aga teisetele jah vaja lisa andureid moto külge. Keerulist kui veidigi asja jagad, seal küll midagi pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.02.07 18:49 Tsiteeri


Ütleme nii et nagu ma aru saan tahad sa aretada omale A6-e kellaplokki sest audi 100 pikkade kellade komplektis originaalselt ju Voltmeetrit ei leidu kahjuks ju 100 kellanäidikutes .... igatahes juhtmeühendustest ei oska ma midagi kommenteerida aga ntz õli temp andur maksis forss-is 65 eek ... õli rõhk on ikke kallim aga mitte konti murdev ... ja selle välis temp anduri peaks saama romulast kah ehk mõne vana audi pealt .... ei pea olema just c kerega masin sest B kerel samad andurid .... Soovitan siinset huvilist pöörduda meie klubiliikme [tom55] poole - temal on kindlasti midagi kui jänni jääd ... aga lisakellade paigaldus seleks mõeldud masinale on parem kui minu mõte paigaldada S-i kellad endale koos kompuutrga :) Ja veel . Voltmeeter on see kõige lihtsam teema ... selle toide tuleb vedada kohast mis süüte välja keeramisel vooluahelast väljas on. Ise ühendasin ta süüteluku põhja külge lisajuhtmena ... saab otseinfo kui süüte sisse keerad ....


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 08.02.07 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Vot voltmeeter on tõesti ainuke asi mis kohe tööle hakkab. Saab impulis otse kellade plokist ...


Või nii. Aga kas seal mingeid kadusid siis pole? Nojah, tegelt, kellel meist voltmeetri juures sellist täpsust vaja on :)


Aga teema kohta veel, et ma mõtlesin ise juba natuke liiga ette :)
Et, kui sa näiteks tahad lihtsalt selles suhtes vahetada, et oleks ainult pikad kellad (mitte näiteks s omad), siis otsi ainult vastavalt oma mootorile (et tahhomeeter huupi ei näitaks) ning edasi tõesti ainult plug'n'play. Andurite ühendamises pole eriti helget pead vaja. Suhteliselt käkitegu. Juhtmeid natuke nõme ainult kellade taha tirida.

Forsis andur 65 krooni? Mis ajast? Mina omale otsisin, siis pakuti ligemale tuhande alla hinda. Välistemp. andur oli samamoodi kallis.

Romulatest eriti leida pole, kuna asukoht on tal kehv, ning enamike paukude korral on ka andur rikutud. Olemas ka kogemus selle koha pealt. Väliselt oli muidu täiesti ok, kuid ühes kohas oli mõra/pragu, millest piisas, et andur ei toimiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 08.02.07 19:07 Tsiteeri


Mina ostsin lammarist andurid 2 tk. 100 eest. Vaja leida ainult masin mille pikad kellad peal olnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.02.07 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Vot voltmeeter on tõesti ainuke asi mis kohe tööle hakkab. Saab impulis otse kellade plokist ...


Või nii. Aga kas seal mingeid kadusid siis pole? Nojah, tegelt, kellel meist voltmeetri juures sellist täpsust vaja on :)

Forsis andur 65 krooni? Mis ajast? Mina omale otsisin, siis pakuti ligemale tuhande alla hinda. Välistemp. andur oli samamoodi kallis.



Huvitav jah .... mind hirmutati ka jubeda hinnaga ... siis läksin FORSSI ja see pisikene andurijublakas mis sinna õlifiltri lähedale keeratakse (meenutab veidi imepisikest süüteküünalt millel on klemmi kinnituskoht peal ) maksis tõesti alla 70 eek ... ise ka imestasin .... keerasin külge ja siiani toimib ... augule oli pime ette keeratud ... juhtme valmidus oli olemas ja ootas ainult andurit :D


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.02.07 19:10 Tsiteeri


Ja ikka veel siia teema juurde võiks liada oma kodukootud paigaldusena tehtud Voltmeetrist pildi :D
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/voltmeeter_vaike.jpg

Lisaks olgu veel öeldud et muude kelladega sama tooni taustavärvue saavutasin sliconmütsikese abil (oranz) mida paremates autopoodides pakutakse et taustavärvust muuta kelladel- tõmmates see taustavalgust pakkuvale pirnile otsa ... kui rooli all oleva laeka maha keerab siis pääseb tagant ka pirni vahetama ... igatahes lõpptulemus jäi viisakas ja ma ütlen veelkord ... Voltmeeter kulub marjaks ära sest see säästab nii mõnstki jamast kui seda vahel jälgida .... kui juhtub et laadimisega probleeme tekib ... paljud mu sõbrad on hakanud peale laadimisega seotud jama selle asja järgi huvi tundma ... igatahes asjalikum näit kui hetkeaega näitav kell :P Lisaks veel öeldud et Voltmeeter hangitud BEN Autotarve-st Järvelt :D


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 08.02.07 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Huvitav jah .... mind hirmutati ka jubeda hinnaga ... siis läksin FORSSI ja see pisikene andurijublakas mis sinna õlifiltri lähedale keeratakse (meenutab veidi imepisikest süüteküünalt millel on klemmi kinnituskoht peal ) maksis tõesti alla 70 eek ... ise ka imestasin .... keerasin külge ja siiani toimib ... augule oli pime ette keeratud ... juhtme valmidus oli olemas ja ootas ainult andurit :D


Homne päev lähen ja küsin. Mida sa küsisid konkreetselt? Enda mootorile või lihtsalt mingit üldist?
Ma tean jah et pime on seal ees muidu. Mul endal on hetkel ka üks 2-in-1 andur kasutusel aga kahjuks mõlemad signaalid vist õlirõhule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.02.07 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Huvitav jah .... mind hirmutati ka jubeda hinnaga ... siis läksin FORSSI ja see pisikene andurijublakas mis sinna õlifiltri lähedale keeratakse (meenutab veidi imepisikest süüteküünalt millel on klemmi kinnituskoht peal ) maksis tõesti alla 70 eek ... ise ka imestasin .... keerasin külge ja siiani toimib ... augule oli pime ette keeratud ... juhtme valmidus oli olemas ja ootas ainult andurit :D


Homne päev lähen ja küsin. Mida sa küsisid konkreetselt? Enda mootorile või lihtsalt mingit üldist?
Ma tean jah et pime on seal ees muidu. Mul endal on hetkel ka üks 2-in-1 andur kasutusel aga kahjuks mõlemad signaalid vist õlirõhule.


Üks peaks minu teada andma infot õlirõhu andurile ja teine signaal läheb märgutulele (õlikann) ise aga küsisin C4 kerega Audi 100 1992 a 2,0 85 kw mootorile õli temperatuuri andurit ... võimalik et mootorite erinevustest võivad olla tingtud ntz keerme suurus jne ... aga ma ytlen et alati tasub ikke küsida otse enda mootorile vaja minevat osa ... samamoodi nagu oma kerele vajaminevat osa ... sest originaal istub alati ... aretistest ei tule teine kord midagi välja :D


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 01.03.07 11:59 Tsiteeri


Külastasin Forssi täna üle mõne aja ning õli temp. Anduri hind oli meeldivalt odav. 54 eeku :D.

ultra2005'le veel küsimuseks, et ega sul juhuslikult pilti pole sellest orikas pistikust, mis sinna otsa läheb? Valmidust mul ei ole ja päris niisama juhet otsa mässida ka ei taha.

Edit: sain juba lahenduse. Läheb sinna ikkagi kõige tavalisem lamepistik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.04.21 15:40 Tsiteeri
A6 c4 kellaplokk tumm.



Tere.
Jutt järgmine...sai söidetud pikka sirget püsikaga, kui hopsti....kiirus langes.
Pilk põhinäidikutele, kus mootori temp 0, tahho 0, spidomeeter 0, küttenäit 0, kompuuter pime ja autocheck samuti pime. Töötavad vaid valgustus kogu ulatuses, välistemp näidik, kell, õlitemp ja ampermeeter.
Kaitsed korras.
Milles kühvel ja kas on remonditav? Sai lastud pögusalt vaadata...õeldi, et ei leita nagu miskit. Pakuti, et äkki miski diood, kuid kontroll vajavat täpsemaid aparaatusi vms.

Lisaks veel juurde seda, kus sai korraks külge pensuka plokk ja sellega tahho ja kütsinäit toimisid...mootori temp oli 0, kuna auto jahtunud ja kiirust ei käinud katsetamas. Pensukal komput ja autotsekki pole.

Äkki kellelgi ideid, mida veel kontrollida vöi kuhu plokk saata, et ka toimivana tagasi saaks.
Kui kellelgi äkki müüa nimetatud plokki 2.5 diisel A6 c4-jale, siis kiri koos hinnaga U2U
Pikk näidikuplokk, kompuutri ja autocheckiga on igati oodatud, koodid - 4A1919881 X, 4A1 919 033 HP, 4A1 919 033 HH

Tänan, kes viitsis lugeda ja natuke kaasa möelda ning päikest hinge :P


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]