Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: AAN jätab vahele (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 4968)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.04.07 05:52 Tsiteeri


Vaata veakoode ning ikkagi küünlad, osta revalist uued originaalid ja ongi korras.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.07 05:56 Tsiteeri


Kui uued küünlad Ranz'il on?

20V-l on küünlad ja nende seisukord JUBE oluline.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26835


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 26.04.07 06:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Vaata veakoode ning ikkagi küünlad, osta revalist uued originaalid ja ongi korras.


Veakoode pole. Läppar ja kaabel endal olemas ja see ikka olnud esmane vea otsimise viis. Küünlad kindlasti uued ostan ja revalist, kuid kuna eile nad teise ennem korralikult töödanud auto pealt prooviks võtta sain, siis seda ka tegin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 27.04.07 06:07 Tsiteeri


Eile sai siis Revalist kiirelt uued küünlad sebitud ja ka ära vahetatud. Alguses tundus, et ongi probleem kadunud, kuid kus sa sellega. Õhtul sai testidud ka 400m paigalt... kõik ideaalne (ei purista, ei kaku). Kui aga vaikse hoo pealt kolmandaga gaas põhja suruda tekib ikkagi 3-4 tuhandel pöördel tühi koht sisse...:(

Eile sai jälgitud ka pingsalt rõhukella ja see näitab 1,8 bar-i ülerõhku :)

Veakoode endiselt pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.04.07 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_T
Eile sai siis Revalist kiirelt uued küünlad sebitud ja ka ära vahetatud. Alguses tundus, et ongi probleem kadunud, kuid kus sa sellega. Õhtul sai testidud ka 400m paigalt... kõik ideaalne (ei purista, ei kaku). Kui aga vaikse hoo pealt kolmandaga gaas põhja suruda tekib ikkagi 3-4 tuhandel pöördel tühi koht sisse...:(

Eile sai jälgitud ka pingsalt rõhukella ja see näitab 1,8 bar-i ülerõhku :)

Veakoode endiselt pole



Siis piibud, juhtmed, jagajakaas, rootor, ei saa muud olla, osta uued eelpool mainitud jubinad peale ning ka viga on kadunud, see pisivigagi kaob.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 27.04.07 08:56 Tsiteeri


Piibud, juhtmed, küünlad vahetatud. Jagaja kaas tundus ok, käisin peene liivakaga igaks juhuks ka kõik kontakti pinnad üle. Rootorit kahjuks sellel nii lihtne vahetada pole. Ise arvan sama, et viga ikkagi kuskil süüte süsteemis ja ehk ikka ka selle põhjuse teada saan. Teine variant on veel pihustid. Kuid mis mul muud ikka üle jääb, kui järjest katsetada.

Tänud aga kõigile, kes siiani on viitsind kaasa elada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kre
huviline



Registreerunud 26.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.07 22:38 Tsiteeri


Nii sama teema kummitab, s6-l sai talvel küünlad vahetatud, koos kommukatega kuna vanad küünlad tegid kommutaatoritega 1/0, kuna poepidaja sai minust valesti aru siis tellis denso iridiumid, nüüd peab ikka ngk-d ära ostma, annan teada kas miskit muutus ka või sama surnud seis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kre
huviline



Registreerunud 26.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.07 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kre
Nii sama teema kummitab, s6-l sai talvel küünlad vahetatud, koos kommukatega kuna vanad küünlad tegid kommutaatoritega 1/0, kuna poepidaja sai minust valesti aru siis tellis denso iridiumid, nüüd peab ikka ngk-d ära ostma, annan teada kas miskit muutus ka või sama surnud seis!


Nii igatahes on nüüd küünlad vahetatud ja asi on hoopis teine, nende denso küünaldega on see lugu et neil on kohe alguses vahe 1,1 vms ngk mis on originaal küünal on vahe mingi 0,6 nii, et kui densod natuke kokku klopsida siis on ok, ise ostsin ngk-d ja loodan et peab mingi aja ikka vastu ka:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]