Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 audi 100 käsipiduri pingutamine (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2472)
sulps
Bännitud



Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 31.01.07 10:48 Tsiteeri
C4 audi 100 käsipiduri pingutamine



Tervist!
Kas keegi oskab õelda kuskohast saab 100-l käsipidurit pingutada.
Põhja all tundus natuke liiga palju lammutamist, et käsipiduritrossini jõuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.07 11:02 Tsiteeri


Ega teda nüüd ülemäära ka pingutada ei tohi. Käsipiduri hoova käik peab jääma paika (õigeks). Aga ligi pääseb ikkagi sealt põhja alt. Ideaalis peaks saama seda teha pika padruniga, kuna aga asi on kindlasti kinni roostetanud siis praktikas on jebimist rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sulps
Bännitud



Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 31.01.07 15:58 Tsiteeri


ei tahagi ülearu pingutada, lihtsalt ei võta sealt kust peab vaid päris lõpust (viimased 2 klõpsu) ja siis ka nii, et eriti kasu pole...
Aga tänud, üritan siis uuesti alt vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 31.01.07 17:46 Tsiteeri


Võibolla on viga hoopis suportites. Lähevad hoova ilusti oma lõpp asendissse. Kui suportid mustad või hoovad kinni jäänud, siis ei võtagi enam õeti. Võid selle kangi kas või küljest ära rebida, aga kasu ei midagi. Kontrolli ära hoobade asend ja vaata kuda need trossid seal all on. Aga trossi pingutamine käib põhja alt, kardaani pealt ja ilmselt väga pika padruniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sulps
Bännitud



Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 31.01.07 18:13 Tsiteeri


Aga kui suportil hoovad kinni on, kuidas nad lahti saab:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ivoonu
huviline



Registreerunud 25.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Shadow vt750c

postitati 31.01.07 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sulps
Aga kui suportil hoovad kinni on, kuidas nad lahti saab:(


Tuttav teema. Lahti saad väga pika loksutamise, õliga sulatamise ja minu mäletamist mööda 15mm silmusvõtmega. Mul kippusid nad ka stabiilselt kinni jääma ja nüüd ei ole muud kui korra aastas suportid lahti, puhtaks ja määritult kokku tagasi. (Ühe tagumise rattaga ongi see nädalavahetus sama operatsioon ees, kisaks läheb uus pidurikolb kuna vanal roostetäpid peal ja omadega õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.07 18:37 Tsiteeri


Audi 100 jal ei ole vaja trossidega jebida. Tuleb üle vaadata kas supardite peal hoovad liiguvad vabalt nii et vedru tagasi lükkab. Kui ei siis on 2 võimalust 1 lihtsam osta vahtus fondiga uued hind peaks olema umbes 1500 kandis tükk. (Vähemalt oli siis kui viimati vahetasi). Ja peale seda on karanderitud mureta korras käsar mitmeks aastaks. Muidugi seda annab pikendada kui supardi peal olevate hoobade võllid korra päraselt enne talve aerosool tõrvaga kokku thea siis ei lähe niiskus nii lihtsalt ligi.
Ja 2. võimalus on jah see et tuleb rooste sulatada ja puhastada ja siluda. muidugi see ei anna eriti kindlat tulemust heal juhul jah aastke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sulps
Bännitud



Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 31.01.07 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Audi 100 jal ei ole vaja trossidega jebida. Tuleb üle vaadata kas supardite peal hoovad liiguvad vabalt nii et vedru tagasi lükkab. Kui ei siis on 2 võimalust 1 lihtsam osta vahtus fondiga uued hind peaks olema umbes 1500 kandis tükk. (Vähemalt oli siis kui viimati vahetasi). Ja peale seda on karanderitud mureta korras käsar mitmeks aastaks. Muidugi seda annab pikendada kui supardi peal olevate hoobade võllid korra päraselt enne talve aerosool tõrvaga kokku thea siis ei lähe niiskus nii lihtsalt ligi.
Ja 2. võimalus on jah see et tuleb rooste sulatada ja puhastada ja siluda. muidugi see ei anna eriti kindlat tulemust heal juhul jah aastke.
aitähh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 31.01.07 20:17 Tsiteeri


Kolmas võimalus on ikka ka - võtad suportid lahti, puhastad, vahetad tihendid ära. Tihendikomplekt maksab 100 kr. Suporti sees vedru tagasipanekuga head vaeva nägemist:D Muideks, hiljuti võtsin tagasuporti lahti A6-l, seal ei ole vaeva vedruga, asi käib ühe kobakana välja ja pärast tagasi ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.07 23:04 Tsiteeri


Sai kah selle A6 supardi remondil abiks oldud. :D Asi siis tunduvalt lihtsamaks tehtud, vähemalt hoolduse suhtes. Ka väitis üks tuttav juba varem, et vahetas 100 supardid a6 omade vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]