Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5 Tdi süüde vale (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2324)
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.07 18:08 Tsiteeri
Audi 100 2.5 Tdi süüde vale



Tere.Mure siis selline.
Masinaks audi 100 2.5 tdi 93 aasta,85kw..

Rihmapinguti otsustas varred anda ja masin viskas hommikul soojenedes rihma maha...käis nii ca pool tundi...Jutt siis ülekanderihmast mitte hammasrihmast.Peale seda käis masin väga valesti:S

Täna pandi uus pinguti koos rihmaga peale ja ikka ei tööta masin korralikult...Mootor käib valjusti ja j6udu pole:S
Remondimees rääkis et asi v6ib süütes olla-ülekanderihm läks kuidagi hammasrihma vahele ja t6mbas süüte valeks...on see v6imalik??
V6i on mootoril saale läbi?:S:S:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 30.01.07 18:38 Tsiteeri


Noo, kui käib valjusti ja jõudu ei ole. Ning ise väidad et rihma jupid käisid hammasrihma vahelt läbi. Siis on hoopis nukk võll paigast ära ja ühtlasi ka tänu sellele on pihustus nurk ära. Ja ilmselt on ka klapid kõverad. Et nagu ei käi kõikide silindritega. Tasub nukk võll asend üle vaadata, et kas kõik on õige ja siis surved ära mõõta. Saalesid ma ei kahtlustaks veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 30.01.07 20:07 Tsiteeri


Hammasrihm on väga katete alla topitud, ei tahaks hästi uskuda et tühikäigul sellist pahandust tegi, vaadates mootori marki, kui jutt käib ikka R5 mootorist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.07 19:00 Tsiteeri


Jah jutt käib r5 mootorist
.

Sain täna siis masina remondist kätte...Nukv6lli oli t6epoolest paigast ära löönud ühe hamba v6rra.
Tegin proovis6itu ja auto liikus ilusti.

Aga...masina hääl on ikkagi natuke valjem :S...Nn diisli spetsiifilist häält on rohkem kuulda kui varem :S

Remondimees ütles et keeras ka pumpa...mida see tähendab??Keeras et mootor rohkem v vähem kütust saaks??Oli kiire ja ma ei j6udnud täpsemalt uurida ka...Saab seda üldse sellel mootoril keerata??

Olen kuulnud et osadel autodel saab aga lähemalt ei tea sellest teemast midagi:S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.02.07 10:27 Tsiteeri


Saab keerata. Ja keeras vast nurka varajasemaks, käivitus parem,minek ka parem ja mootori hääl ka tugevam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]