Paul
huviline
Registreerunud 22.10.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.07 16:48
|
|
|
suitsusus külmalt
Just käivitushetkel külmalt(kui kõik silindrid veel ei tööta) 2-5 sek on ikka jube suur suitsupilv üleval. Tavaline diisel nii ei tee.kui kõik
silindrid tööle hakkavad, läheb kohe normaalseks. Ise pole arvatavasti midagi teha, kuid teada tahaks ikkagi. Kas pump hakkab minema vmt?
mootoriks 2,5 tdi
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 30.01.07 17:00
|
|
|
minuarust sul osa eelsüüteküünalid on õhtal vähemalt minu auto käitus samuti kui küünal ära oli
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.01.07 20:17
|
|
|
Tule vaata kuidas külmadega miinus 20 minuoma käivitub tõsine katlamaja.
Aga selle eest läheb paugust käima ja imelikult töötab just mõned sekundid siis rahuneb maha ja käib ilusti. Uute autode omanikud ka imestavad kuidas
mu vanur nii hästi käima läheb, tavaliselt täkutan neid ise või vean mõningaid paelaotsas käima.Jälle vist R5 disla omadus.Pumba viga?- ei usu, mingi
elktroonika vidin keerab nurga hästi varajaseks ja pool tarbitavast küttest tuleb sumpsikaudu välja.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 31.01.07 09:45
|
|
|
Suure tõenäosusega on tegemist hoopis talvetingimustes mitte kõige kvaliteetsema kütusega mis külmaga lihtsalt hanguma kipub.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Paul
huviline
Registreerunud 22.10.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.07 19:16
|
|
|
ega mu masin päris nn poolelt pöördelt ei käivitu. vahetan küünlad nädala.vah ära, eks paistab. Aga arendaks teemat edasi selles mõttes, et miks siis
kõik silindrid korraga tööle ei hakka.
mis kütusesse puutub, siis ehk tõesti solk, kuid kust ma võtan paremat.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 31.01.07 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Paul
ega mu masin päris nn poolelt pöördelt ei käivitu. vahetan küünlad nädala.vah ära, eks paistab. Aga arendaks teemat edasi selles mõttes, et miks siis
kõik silindrid korraga tööle ei hakka.
mis kütusesse puutub, siis ehk tõesti solk, kuid kust ma võtan paremat. |
Seepärast ei hakkagi kohe mootor korralikult käima, et osad küünlad läbi. Ühes silindris toimub plahvatamine kiiremini kui teises ju.
|
|
|
Paul
huviline
Registreerunud 22.10.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.07 19:30
|
|
|
tunduks nii jah loogiline, kuid siiski...point selles, et kui elektriku juures ükskord käisin, siis ütles et küünlad ok, kuid nädal varem käivitasin
masinat ja kõik silindrid polnud aktsioonis. aga see oli kuid tagasi. tõde selgub sel nädalavahetusel, kui panen kõik uued küünlad.
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 31.01.07 20:36
|
|
|
Kui valge suits käivitamisel siis peab kusagil õhk ikka süsteemi sattuma vist. Endal pääses õhk pumba simmeri vahelt sinna ja käivitus kehv...ka
küünal oli puudu mistõttu jäi mootor alguses 3 pütiga lonkama.
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 31.01.07 21:25
|
|
|
...kuid kui masin käivitub ning külmkäivitusele omased kõrgemad pöörded langevad ja sellega kaob ka lonkamine???
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 01.02.07 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat: | Algselt postitas: Paul
ega mu masin päris nn poolelt pöördelt ei käivitu. vahetan küünlad nädala.vah ära, eks paistab. Aga arendaks teemat edasi selles mõttes, et miks siis
kõik silindrid korraga tööle ei hakka.
mis kütusesse puutub, siis ehk tõesti solk, kuid kust ma võtan paremat. |
Seepärast ei hakkagi kohe mootor korralikult käima, et osad küünlad läbi. Ühes silindris toimub plahvatamine kiiremini kui teises ju.
|
Teate ega ikka ei ole küll nii. 2,5TDi R5 puhul on suuremate külmadega paarisekundiline suitsu viskamine täiesti tavaline nähtus. Küsige seda suvalise
diislikeskuse käest ja kõik räägivad teile sama. Niikaua kui see suits seal pärast valge on, on kõik ka ok. Rääkides küünaldest, siis võin väita, et
uued eelsüüteküünlad käituvad samal kombel. (pärast hommikust käivitamist, järgmised käivitused enam tavaliselt suitsu ei viska)
Kusjuures minu analoogil on ka uus kõrgsurvepump, vahetatud pihustid, starter jne. jne. jne.
Tähelepanek selline, et Põhja Soomes käies käivitus auto sealse kütusega palju puhtamalt, seega taandub kõik mingil määral ikkagi kütuse ja meil
kasutavate kütuselisandite süüks.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 01.02.07 09:19
|
|
|
Ma teen kohe homme katse. Auto on nüüd kaks nädalat seisnud ja vaatan kuda käivitub. Mis sealt tagant tuleb ja kuda mootor käitub. Pole nagu kunagi
sellele tähele panu pööranud.
|
|
|
|
Paul
huviline
Registreerunud 22.10.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.07 16:44
|
|
|
ei. öelge mida iganes, see suits, mis mu masinast välja tuleb, pole normaalne ja lume värvib ka alati mustaks. ja aga mis siin halada, sensitiive
vähe ju asjatundjad saavad aidata, kui see tõsiselt häirima hakkab. seniks aga on mul suhtumine, et kui sõidab, pole viga.ja selles suures suitsus ei
saa keegi nagunii midagi aru.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.02.07 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Tähelepanek selline, et Põhja Soomes käies käivitus auto sealse kütusega palju puhtamalt, seega taandub kõik mingil määral
ikkagi kütuse ja meil kasutavate kütuselisandite süüks. |
Nõus. Endal kogemus talvisest Rootsist, no ei võtnud Eestist paaki kütust täis ja Rootsis oli tarvis tankida. Mootori käik parem ja ühtlasem.
Paar sõpra ka kommenteerinud, et Soomest ostetud bensiiniga auto enam imelikul kombel ei "tõmmelnud" tee peal. Eestis ei saa sellest
"tõmblemisest" kahjuks aru meie teede olukorra tõttu.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 01.02.07 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Paul
ei. öelge mida iganes, see suits, mis mu masinast välja tuleb, pole normaalne ja lume värvib ka alati mustaks. ja aga mis siin halada, sensitiive
vähe ju asjatundjad saavad aidata, kui see tõsiselt häirima hakkab. seniks aga on mul suhtumine, et kui sõidab, pole viga.ja selles suures suitsus ei
saa keegi nagunii midagi aru. |
Lume mustaks värvib ka minu diisel,isegi kõrgelt hinnatud Statoili kütusega. Kontrolli eelsüüte küünlad ära, kui need korras ja käivitub normilt siis
muretsemiseks pole põhjust.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 01.02.07 21:33
|
|
|
No ja veel lugege "Äp tööstus" lisa nr1(7) lk.44 "Mida meil mootorikütuse pähe tegelikult müüakse?" Siis ma ei imesta üldse et mootorid kotti
jooksevad ja hirmus toss taga on ja ülevaatusel probleeme tekib.
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 02.02.07 12:13
|
|
|
ptüi, ptüi, ptüi, aga mul on pikka aega sama puhtalt töötanud nagu bensukas. Ainult valge suits on külmadega taga ja soojalt pole suurt midagi näha.
Suuremate gaasivajutustega saab, aga tahma välja küll.
|
|
|