Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Paisupaagikork, auk või mitte ? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2207)
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 18.11.03 08:43 Tsiteeri
Paisupaagikork, auk või mitte ?



Asi siis selles, et rääkisin tuttavaga kes uuris et miks minu auto paisupaagikorgil on mingi auk kinni. ei osanud midagi kosta. uurisin ise ja tõesti, kunagi nagu mingi auk oleks seal olnud, nüüd mingit jama täis. (mingi nõela jämedune) Kas see auk peab seal siis olema või oli mingi suva täks see ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 19.11.03 11:21 Tsiteeri


anything ? kuidas teistel on ? on seal auk või mitte ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.11.03 11:26 Tsiteeri


Auku ei ole,aga korgil on küll klapisüsteem ja kui üle ajab siis korgi vindil on sellised vahed kust üleliigne eemaldub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 19.11.03 11:29 Tsiteeri


minuarust peab audil paisupaagis mingi surve sees olema koguaeg... järelikult ei saa seal auku olla ju ? ainult see ülejooksuklapp on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 19.11.03 12:19 Tsiteeri


pääseb seda klappi kuidagi käevahel ka testima ? et kas töötab ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.11.03 12:34 Tsiteeri


Tuleb veenduda, et surve ikka süsteemis sees oleks. Tavatingimustes see surve nii suureks ei lähe, et sealt korgi klapist välja laseks. Proovi ETTEVAATLIKULT sooja mootoriga seda korki lahti kruvida siis saad teada kas on rõhk sees või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.11.03 13:44 Tsiteeri


Täitsa õige et surve peab sees olema,sest surve all keemistemp.kõrgem.Näpude vahel seda testida ei anna.Sooja mootori korral kui punni maha keerad peab olema väike surve sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi777
huviline

Avatar


Registreerunud 16.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

cool.gif postitati 19.11.03 14:08 Tsiteeri


mul näiteks öeldi,et ära korki tugevasti kinni keera ,et õhk saaks välja tulla.muidu lõi radika puru kui kõvasti kinni oli.plokikaane tihend ka ära ei ole.nüüd on ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.11.03 14:43 Tsiteeri


No radikat ta küll puruks ei tohi lüüa siis ikka kusagilt mujalt rõhk juurde tuleb või tõenäolisemalt radikas ise elulõpul oli. (Muidu oleks tõenäoliselt enne mõni lõdvik lõhki.läinud) Kõvasti keeramine on ka selline suhteline mõiste muidugi. Ma arvan, et tuleb ikka mõistlikult see kork kinni keerata! Nii, et ikka peaks ja vahelt läbi ei laseks. Kui survet pole siis 200'l eriti on võimalus mootor ära keeta. Minu omal näiteks suvisel ajal täiesti sooja mootoriga läheb kohe vesi keema kui kork lahti keerata ja surve välja lasta. Nii, et ega ei tasu sellist lahtise korgiga eksperimenti eriti teha vist?!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 19.11.03 15:22 Tsiteeri


nii asi selge, katsetan ära.
tänan kõiki vastajaid. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 19.11.03 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audi777
mul näiteks öeldi,et ära korki tugevasti kinni keera ,et õhk saaks välja tulla.muidu lõi radika puru kui kõvasti kinni oli.plokikaane tihend ka ära ei ole.nüüd on ok.


Kas sellel autol oli radika ülevoolu toru alles? Nagu aru olen saanud, kipuvad need otsad Audide radiaatoritel ära murduma. Sõbra 200-l see ka nii ja on seetõttu suure surve pärast lõdviku küljest löönud.
Aga korras süsteemi korral seda küll juhtuda ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 19.11.03 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audi777
mul näiteks öeldi,et ära korki tugevasti kinni keera


mis sa arvad et siis audi ehitatigi nii, et lahtise korgiga peab sõitma... mingi kala sees siis ikka ju !?!?!????:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 19.11.03 19:56 Tsiteeri


see kork sureb aja jooksul ära ka.Alati kui on mingi kahtlus soovitan esimese asjana see välja vahetada.Kanalid katlakivi täis korgil või vedru surve nõrk ja polegi muud vaja et asjal kas surve suur või mootor keeb
ja sellest on juba siin foorumis enne ka juttu olnud mitu lehekülge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 20.11.03 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
No radikat ta küll puruks ei tohi lüüa siis ikka kusagilt mujalt rõhk juurde tuleb või tõenäolisemalt radikas ise elulõpul oli. (Muidu oleks tõenäoliselt enne mõni lõdvik lõhki.läinud) Kõvasti keeramine on ka selline suhteline mõiste muidugi. Ma arvan, et tuleb ikka mõistlikult see kork kinni keerata! Nii, et ikka peaks ja vahelt läbi ei laseks. Kui survet pole siis 200'l eriti on võimalus mootor ära keeta. Minu omal näiteks suvisel ajal täiesti sooja mootoriga läheb kohe vesi keema kui kork lahti keerata ja surve välja lasta. Nii, et ega ei tasu sellist lahtise korgiga eksperimenti eriti teha vist?!


Minu traktoril on küll nii, et kui kork liiga kõvasti kinni keerata, läheb surve liiga suureks ja on ka soendusradika toru katki löönud. Ja keema läheb ka kiiremini kinnise korgiga. Mina jätan veits lahti. Mingi kala on igatahes sees, et liiga suure surve üles võtab. Igal autol omad eripärad.
Eks nad tegelikkuses peaks ikka kinni olema.


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 21.11.03 06:49 Tsiteeri


Diislitel selline pull et põhimõtteliselt polegi survet.
Tuled sõidust kuuma mootoriga võid paisupaagi korgi kohe lahti keerata.
Algul mõtlesin et mul mingi kala aga kogunemistel sai seda ka teiste peal katsetatud ja tulebki välja et surve praktiliselt puudub.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.11.03 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Diislitel selline pull et põhimõtteliselt polegi survet.
Tuled sõidust kuuma mootoriga võid paisupaagi korgi kohe lahti keerata.
Algul mõtlesin et mul mingi kala aga kogunemistel sai seda ka teiste peal katsetatud ja tulebki välja et surve praktiliselt puudub.

Töötemperatuur siis ilmselt oluliselt madalam?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.11.03 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja viljar
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
No radikat ta küll puruks ei tohi lüüa siis ikka kusagilt mujalt rõhk juurde tuleb või tõenäolisemalt radikas ise elulõpul oli. (Muidu oleks tõenäoliselt enne mõni lõdvik lõhki.läinud) Kõvasti keeramine on ka selline suhteline mõiste muidugi. Ma arvan, et tuleb ikka mõistlikult see kork kinni keerata! Nii, et ikka peaks ja vahelt läbi ei laseks. Kui survet pole siis 200'l eriti on võimalus mootor ära keeta. Minu omal näiteks suvisel ajal täiesti sooja mootoriga läheb kohe vesi keema kui kork lahti keerata ja surve välja lasta. Nii, et ega ei tasu sellist lahtise korgiga eksperimenti eriti teha vist?!


Minu traktoril on küll nii, et kui kork liiga kõvasti kinni keerata, läheb surve liiga suureks ja on ka soendusradika toru katki löönud. Ja keema läheb ka kiiremini kinnise korgiga. Mina jätan veits lahti. Mingi kala on igatahes sees, et liiga suure surve üles võtab. Igal autol omad eripärad.
Eks nad tegelikkuses peaks ikka kinni olema.

Siis kas plokikaanetihend kaan ise, plokk vm vigane. Siis ajabki voolikud jm punni. Ja kinnise korgiga läheb keema sellepärast, et koguneb kuhugi õhumull mis välja ei pääse. Väga tõenäoline, et mootor sellisena kaua ei kesta, kuid kui on vaid väike pragu mis edasi ei arene kusagil näit. plokis, siis ei tarvitsegi mingeid muid sümptomeid esineda. Muidugi pead hoolega jälgima jahutusvedeliku temperatuuri ja mitte seda üle 100 laskma sest surveta keeb vesi teatavasti sellise temperatuuri juures. Mai tea muidugi mis temperatuuril tosool keeb?
Kas vesi kaob ka mingi aja jooksul? Reeglina kipub sellisel juhtumil jahutusvedelikku õli hulka sattuma, kuid ega alati ei tarvitse seda juhtuda.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 24.11.03 15:01 Tsiteeri


Plokikaanetihend vist vigane jahh. vedelikku veits kaob ja alt tilgub ka mõnikord.
Aga miks audidel on nii kõrge töötemperatuur. Võin küll eksida aga minuarust on teistel ikka väiksem


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.11.03 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinandTöötemperatuur siis ilmselt oluliselt madalam?

Turbodiisli töötemperatuur on tõesti madal ja keema on teda raske saada. Mootor on lihtsalt nii efektiivne, et ei anna isegi salongi kütteks piisavalt sooja ning põhjamaade pakettidele lisatakse enamasti autonoomne kütusel töötav lisasoojendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]