Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Turbo rõhk kaob ja tuleb kuidas ise arvab (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 5263)
RadioActive
huviline



Registreerunud 01.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 08:28 Tsiteeri


solenoid suhtleb ajuga üle massi, solenoid sul kyll terve, aga kas ajuga suhtleb?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 08:34 Tsiteeri


Hmm... ei ole kindel.
Eks pean selle workshop manuali ikka ette võtma ja skeemi järgi kõik kaablid üle kontrollima, äkki kuskil miski katkestus vapsee jah (samas ma pole kindel kas see osa üldse ABY ja RS2 manualidega kattub?).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RadioActive
huviline



Registreerunud 01.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 11:21 Tsiteeri


mul oli sama lugu, 12V tuleb solenoidile peale, aga aju juhib miinusega solenoidi tegevust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 11:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RadioActive
mul oli sama lugu, 12V tuleb solenoidile peale, aga aju juhib miinusega solenoidi tegevust.

Kuskohas sul viga oli siis? nagu aru sain leidsid koha ülesse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RadioActive
huviline



Registreerunud 01.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 11:45 Tsiteeri


solenoidi miinus oli vist must kollase triibuga,( jooksevad üle parempoolse amordipüstaku) lase see vastu maad( keera kusagile kere sisse) ja vaata kas boost tekib. kui tekib, siis viga solenoidi juhtimises, kui ei, siis viga milleski muus. (leke vbolla) Kui muud ei jää yle, siis kõige lihtsam vedada uus juhe solenoidist ajuni. Solenoidile on muidugi eriline n**s ligi pääseda, aga seda sa ilmselt juba tead.

P.S kui jättagi solenoidi miinus vast keret ja mujal leket pole, siis boost on väga hea, kõik mis toodangust tuleb see ka silindrisse jõuab, suuremaltel kiirustel (ca 140-150km/h) hakkab aju tegema "fuel-cut'i", annab märku et asi läheb hulluks kätte ära.


mina ei saanud yhele füüsilisele lekkele enne ligi, kui kõik laiali kiskusin, klambri alt oli lõdvik puru. Samas polnud kuulda, et mahv sealtkaudu mööda läheks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 12:05 Tsiteeri


No leke mul olla ei saa, sest just ju testisin solenoidi otsa WG juurest lahti lastes, et boost tõuseb siis pea 2BARini välja.
Eks mõõdan selle üle kas kaabel aju pistikuni jõuab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.07 19:07 Tsiteeri


Sai ära testitud, et vool solenoidi pistikuni starterit andes jõuab kuid mass mitte... täna siiski edasi lammutama hakata ei jõudnud, peaks vähemalt nr 23 pistiku peale see mass jõudma, et püüan selle ka ära testida nüüd, siis vaatab mis edasi saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 20.02.07 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Sai ära testitud, et vool solenoidi pistikuni starterit andes jõuab kuid mass mitte... täna siiski edasi lammutama hakata ei jõudnud, peaks vähemalt nr 23 pistiku peale see mass jõudma, et püüan selle ka ära testida nüüd, siis vaatab mis edasi saab.


Mass ei jõua, kui aju ei taha. Igasugused andurite (ja ka wg solenoidi) juhtmete katkestused peaksid ka veakoodi andma.
Pakkuda võiks veel: detonatsiooniandurid, sisselaske temp. andur, jahutusvedeliku temp. andur, kõrguse andur või kehv ühendus nende ahelates?
Või ikkagi seesama solenoid ei hoia? Takistus võib ju õige olla, aga kas ta ka mehhaaniliselt õigesti töötab. Proovi Radioactive'i soovitatud massitrikk ära, saad teada.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.07 21:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Või ikkagi seesama solenoid ei hoia? Takistus võib ju õige olla, aga kas ta ka mehhaaniliselt õigesti töötab. Proovi Radioactive'i soovitatud massitrikk ära, saad teada.


Ulvar

Nu see teeb sama välja kui kontrollin kas ots üldse ajuni jõuab. Otse teda massi pistes olen suht kindel, et asi toimib (solenoid pole aastatki vana veel ju). Ühesõnaga ma pigem mõõdan üle kas pin 23 ja pin 2 omavahel lühises on. Alles peale seda hakkan edasi muid asju uurima.
Muideks veakoode peaks ta näitama ka tegelt kõikide muude asjade peale mis loetlesid, aju saab miski vea ning ei juhi enam solenoidi... hetkel ühtki veakood ajus pole:(
Kuna autol alles hiljuti oli kogu salong lage ning suht peale põhjamati sisse panekut see jama tekkis siis pakun viga olevat siiski solenoidi enda massikaablis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 21.02.07 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Muideks veakoode peaks ta näitama ka tegelt kõikide muude asjade peale mis loetlesid, aju saab miski vea ning ei juhi


Kui väärtus etteantud vahemikust välja ei lähe, siis viga ei teki, aga rõhku võib ikka piirata.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.07 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Muideks veakoode peaks ta näitama ka tegelt kõikide muude asjade peale mis loetlesid, aju saab miski vea ning ei juhi


Kui väärtus etteantud vahemikust välja ei lähe, siis viga ei teki, aga rõhku võib ikka piirata.


Ulvar

Arusaadav, kuid kas mitte ei peaks ta siis lihtsalt varem solenoidi avama, et ühel juhul avatakse x hetkel teisel juhul y hetkel jne... praegusel juhul ei tööta solenoid ka starterit andes mitte, kuid peaks.
Eks õhtul saan sellele selgust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.07 19:53 Tsiteeri


Sain vähe targemaks nüüd... enne massikaabli testimist solenoidi ja aju vahel viskasin korraks kaabli järgi ning lugesin veakoode. Eilse testimisega oli ta tõesti visanud ka sinna solenoidi vea (sai ju testitud ots solenoidilt maas) ning kui juba kaabel järgi oli jäi silma rida test outputs ja meenus, et see testib ka solenoidi... test käima ja jõuan ringiga solenoidini ning asi töötas nii, et polnud teine asigi. Selge, solenoidi viga ei ole, mida ma nüüd teen:( hakkasin siis workshop manuali lihtsalt otsastpeale lappama kuniks jõudsin singel reading õpetuseni, ette on antud väärtused mis tulema peavad jne jne jne. Asjad paberile kirja ja autot soojaks sõitma. Töötemperatuur käes hakkasin järjest ridu läbi käima, lubatud alasse jäid ainult mõned :o Uuesti arvutitaha tulles hakkasin siis lugema mida see kõik tähendab... suht iga lubatud alast väljaoleku veatähenduste seas oli kas õhulugeja ise või leke õhulugeja ja turbo vahel (maeitea miks enne koguaeg lekke kontrollimise soovitusel võtsin aluseks süsteemi turbo ja sisselaske vahel). Kuna tekkinud oli ka millaski vilistamine rõhu alas oli põhjust kahtlustada ikka sedasama suurt lõdvikut. Lammutasin kogu asja maha ning pea viga käes oligi... erinevalt teistest mida siiamaani näinud olen kus katki on turbosse minev ots (klambri süül tavaliselt) oli minu omal väike auk keeramise peal ülesse, tulepoolses servas ja "voldi" välispinnal... kolmel "voldil" järjest olid millegipärast süvendid sisse kulunud. Natuke uurides asendit kuidas lõdvik seal asetseb sai ka selgeks millest, nimelt kas ei olnud lõdvik korralikult turbo peal või ongi tehasest juba tule kõval olev allaminev plastik sellele lõdvikule nii lähedal, et liikumisega lihtsalt kulutab selle koha läbi.
Igatahel praegu tegin ajutise lahenduse liimimise näol, et saaks liigelda kuniks uus lõdvik käes, eks homme peale pannes ole näha kas kogu jama sellega ka laabub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.07 09:42 Tsiteeri


Kas nüüd liimimine ei saanud piisavalt hea või on viga ikka veel milleski muus :( igatahel probleem jäi täpselt samaks, mitte midagi ei muutunud, rõhk 1BAR ja alates 0,5st on kuulda vilinat mida varemalt ei olnud.
Jätkan otsinguid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.07 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Kas nüüd liimimine ei saanud piisavalt hea või on viga ikka veel milleski muus :( igatahel probleem jäi täpselt samaks, mitte midagi ei muutunud, rõhk 1BAR ja alates 0,5st on kuulda vilinat mida varemalt ei olnud.
Jätkan otsinguid...
Sa ei ole mõelnud rõhutesti teha? Sorry, kui see teema on läbi käinud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.07 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Kas nüüd liimimine ei saanud piisavalt hea või on viga ikka veel milleski muus :( igatahel probleem jäi täpselt samaks, mitte midagi ei muutunud, rõhk 1BAR ja alates 0,5st on kuulda vilinat mida varemalt ei olnud.
Jätkan otsinguid...
Sa ei ole mõelnud rõhutesti teha? Sorry, kui see teema on läbi käinud.

See ongi asi mida plaanin nüüd ära teha. Samas ei ole mul vist seda mõtet ennem teha kui uus lõdvik õhulugeja ma turbo vahel olemas on, sest olen täiesti kindel, et rõhku see liim seal ei pea, vaakumile mis seal tekib peab ta veel ehk vastu... kuid rõhule ei usu.
Aga teine asi mida unustasin mainida... maeite mis minu autol nüüd valesti on... või ongi see tehasest nii, aga see lõdvik istub vastu seda plastikut, tee mis tahes. Võimalus on see, et äkki on mootori padi ära ja moto tiba eespool? samas on ta kuidagi liialt vastas seal... lõikasin natuke seda plastikut vähemaks kuid väga palju võtta ei saanud ning seal vastas on ta ikka. Igatahel uue lõdvikuga pean miski muu lahenduse välja mõtlema, ei jää muud üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]