Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mis anduritega tegemist??? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2290)
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 28.01.07 19:43 Tsiteeri
Mis anduritega tegemist???



Asuvad nad siis mootori patjade juures/küljes.
Auto a6 96a. 2,5 tdi 85 kw :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 28.01.07 20:32 Tsiteeri


Tegu ise jäikust reguleerivate mootori patjadega. Ideeliselt vist oli nii, et tühikäigul muutuvad nad pehmemaks ja sõites jäigemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 28.01.07 21:26 Tsiteeri


Selge.
Täname...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 29.01.07 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Tegu ise jäikust reguleerivate mootori patjadega. Ideeliselt vist oli nii, et tühikäigul muutuvad nad pehmemaks ja sõites jäigemaks.


millega reguleeritakse seda rõhku seal sees siis?? õhuga?õliga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.01.07 09:00 Tsiteeri


Ma olen aru saanud et hoopis vooluga reguleeritakse seda jäikust. Tähendab ei reguleeritagi, asi on siis pehme või jäik. Mingi magneti süsteem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 29.01.07 12:55 Tsiteeri


Minul on selle anduriga nii, et 1100 pöörde juures käib miski väike kolks seal padja juures(pööret kogudes ja alla tulles), huvitav on see, et kui anduri maha võtsin oli kolks kadunud, panin tagasi ja kolks ka tagasi. Ilmselt on see padi omadega läbi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.01.07 14:30 Tsiteeri


Nii ta peabki töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 29.01.07 15:13 Tsiteeri


see kolks on nii tugev, kandub keresse üle, see kohe kindlasti ei ole normaalne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.01.07 19:22 Tsiteeri


Kui ma oma autol selle kolksu avastasin siis oli selline tunne et on lahti rihmaseib see päris alumine koos summutiga kust jookseb hammasrihm.Hirmutas ka see et alles olin teinud rihmavahetuse, aga vaatasin et seda imelikku kolksu tegi just 1100 pöörde juures ja kolksub juba mõned aastat. Kui see kolks ei meeldi siis ühenda juhtmed lahti, ma arvan et ei peaks midagi juhtuma, arvan et siis jääb see tugev diislipõrin ka vaiksemaks mis sõiduajal salongi kostub.Kui keegi targem oskab selle "kolksu" kaotamises kommentaare anda siis palun :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 30.01.07 19:02 Tsiteeri


Kuhu seisu see padi pidama jääb, kui anduri maha võtan - jäigemaks või pehmemaks, võib see ka midagi pikemas perspektiivis mõjutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 30.01.07 19:15 Tsiteeri


Huvitav, enda traktoril on kõik juhtmed küljes, aga ei kolksu midagi. Äkki on katki midagi, või kui korras on, siis ei kolksugi? Ei tea, siiani nagu aru ka ei saa et midagi valesti oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 30.01.07 20:01 Tsiteeri


Ma olen nii aru saanud et kui juhtmed küljest võtad siis siis padi pehmem ja vaadates diiselmoto momenti siis vast "pehmendab" need padjad kauges tulevikus üldse ära ja peab välja vahetama.Krt.seda inseneride mõttekäiku teab.Vast on pandud peale "igaks juhuks" nagu antud mungale nunnakloostri võti :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 31.01.07 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Huvitav, enda traktoril on kõik juhtmed küljes, aga ei kolksu midagi. Äkki on katki midagi, või kui korras on, siis ei kolksugi? Ei tea, siiani nagu aru ka ei saa et midagi valesti oleks.


järelikult on kõik korras, ära oota seda kolksu, usu mind, see ei ole hea tunne, ükskõik kus see ka ei kostuks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]