Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI 85 kw temperatuuri andur valetab? asukoht? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2530)
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 28.01.07 14:58 Tsiteeri
2.5 TDI 85 kw temperatuuri andur valetab? asukoht?



Kas keegi teab öelda, kus asub (audi 100 94a TDI) temperatuuri andur?

Kõik näib justkui toimivat, kuid näidikut uskudes tõuseb temp. üsna aeglaselt ja peale väikest mootori seisakut hakkab jälle aegamisi koguma. Termostaat äsja vahetatud ja soojaks läheb normilt, lihtsalt näidiku õigsuses julgen kahelda.

ette tänades,

Rain


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.01.07 09:03 Tsiteeri


Mootoriplokist väljuva (suureleringile) lõdviku alguses, peadpidi allapoole ja suur kummilutt on peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 29.01.07 11:53 Tsiteeri


ok, kuid kuidas on seletatav see, et eile sõitsin mingi 50 km maanteel, väljas oli -10, temp tõusis mingi 70 peale, läksin tanklasse, jätsin auto tööle ja peale 5min koha peal käimist oli näidik langenud juba 50 kanti. täpselt nihuke tunne nagu ainult suur ring oleks taga või ajab andur jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.01.07 12:12 Tsiteeri


Ja kui salongi soojendus ka veel järgi on siis võib seda liigitada sellise nähtuse alla nagu "talv ja diisli eripära" ;) Endal sama asi kui kohapeal mõniaeg käib, kardan et sul kõik korras nende asjadega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.01.07 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ja kui salongi soojendus ka veel järgi on siis võib seda liigitada sellise nähtuse alla nagu "talv ja diisli eripära" ;) Endal sama asi kui kohapeal mõniaeg käib, kardan et sul kõik korras nende asjadega

Ei ole diisli eripära vaid audi diisli (ma ei tea kas R4 mootoritel sama probleem) eripära. Ei aita muu kui radika kinni katmine, kuid sellega tuleb ka ettevaatlik olla.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 29.01.07 13:01 Tsiteeri


võibolla ma nüüd hävin oma mõttega kuid ma ei saa aru, mis kasu kinni katmine annab, kui esimesel juhul on nagu nii ainult väike ring taga ja vedelik ei jõuagi suure radiaatorini?

on see siis tõesti nii, et tühi käigul tiksudes ei suuda mootor hoida oma temperatuuri, sest jahtumine on talvel nii suur:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.07 13:53 Tsiteeri


See on täiesti normaalne diisli kohta, et talvel ei jõua rohkem soojust toota tühikäiguö, kui jahtumine on! Naljaks käitumine sinu auto puhul on see, et vahepeal läheb temperatuur sinna 90 kanti ära aga enamusaega on seal 70 kraadi juures, just kui oleks termostaat ära, kuid see sai ju vahetatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.01.07 14:29 Tsiteeri


See auto mida mina vahest näpin 1,9 TDI, kukub ka kohal töötades suht ruttu temp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.07 16:40 Tsiteeri


Audi diisel kasutab nii vähe küttust tühi käigul töödates et tekitatud energiast jätkub vaid mootori tööl hoidmiseks. Sellek on mõningatele uuematele tdi-dele lisatud kütuse pealt töötavad ahjud mis kütavad jahutus vedeliku nõutavale temeraturile. Nii et täitsa norm. Endal on ka audi 100 2.5 tdi ja täpselt sama värk sõites temperatur talvel umbes 70-80 JA kui kohal töötab siis pangeb alla ja üsna ruttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 30.01.07 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Audi diisel kasutab nii vähe küttust tühi käigul töödates et tekitatud energiast jätkub vaid mootori tööl hoidmiseks. Sellek on mõningatele uuematele tdi-dele lisatud kütuse pealt töötavad ahjud mis kütavad jahutus vedeliku nõutavale temeraturile. Nii et täitsa norm. Endal on ka audi 100 2.5 tdi ja täpselt sama värk sõites temperatur talvel umbes 70-80 JA kui kohal töötab siis pangeb alla ja üsna ruttu.

Täiesti nõus eelvastajaga. Enda üllatus oli ka suur kui säärane asi eelmise autoga (sigar 2.0D) toimuma hakkas, et maanteel temp. 85 kuni 90 pidevalt ja seisma jäädes langes 50 kanti. Nüüd harjunud selle "eripäraga"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 11.02.07 11:44 Tsiteeri


Sain oma kahtlusele kinnitust, et andur tõesti petab! Eile sõitsin ligemale 60km maanteed (väljas -20), andsin kergelt kuuma ja andur tõusis hädiselt mingi 70 alla, päris püsti nagu suvel on, ei läinud. Peale maanteed sõitsin kohe sooja garaazi ja hakkasin lõdvikuid katsuma, et kas tõesti ei ole termostaat avanened ja on taga ainult väike ring? Selgus, et ka suur ring oli korra taga, sest radika ülemine osa oli soe! Muide, papp ka veel ees, termostaat vahetatud! Järelikult andur petab, siin ei ole ju enam teist võimalust...

Kuidas on lood anduri vahetusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]