Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c4 nagu väriseks kui rattas natuke ringi käima hakkab (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2079)
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.01.07 14:53 Tsiteeri
Audi 100 c4 nagu väriseks kui rattas natuke ringi käima hakkab



Kas on võimalik, et mootoripadjad läbi. Just kuskil lume sees sõites hakkab raputama kui ratas ringi läheb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 28.01.07 15:33 Tsiteeri


Veljed on/lähevad lund täis ja siis hakkabki raputama.
Teed puhtaks ja on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.01.07 16:04 Tsiteeri


No mul just nagu kohalt sõites siis hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 28.01.07 22:16 Tsiteeri


Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest selline nähtus järsku keegi teab seletada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TanelJ
huviline



Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Probe 24V 2.5L V6 120kw '96a

postitati 28.01.07 22:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest selline nähtus järsku keegi teab seletada?


amortisaator läbi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.07 07:46 Tsiteeri


jää ja lumi , mis kogunenud rattakoopasse.
ise võitlen oma autoga sama moodi lume ja jää vastu mis koguneb velje sisse ja koopasse.

peale lumepuhastamist koopast jacvelgedest on kõik jälle ok


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 29.01.07 16:20 Tsiteeri


minu autolgi oli meeletu vibra roolis,kui peale seda,kui nägin peeglist lumekamakaid lendamas oma auto alt oli kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TanelJ
huviline



Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Probe 24V 2.5L V6 120kw '96a

postitati 29.01.07 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
ise võitlen oma autoga sama moodi lume ja jää vastu mis koguneb velje sisse ja koopasse.


jep, see lume/pori kivistunud segu kogunemine velgede sisse ja koobastesse on tõeline pain in the a*s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.07 12:49 Tsiteeri


Täpselt nii ongi! Üks "talverõõmudest".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 01.02.07 08:21 Tsiteeri


Kasutaja Athlon kirjutas 'No mul just nagu kohalt sõites siis hakkab.' Velje külge jäänud kamakad hakkavad alles hoo pealt mõjuma. Kahjuks praegu ei ole aega ühtegi videot otsida, ilmselt 'truck trial' on märksõna, kust saab näha, kuidas ratas kohapeal ringi käies hüppama hakkab. Jätkuvalt pole mul õrna aimugi, millest see tuleb.
Võimalik on ilmselt näjtust reprodutseerida: suhteliselt head pidamist on vaja, aga rasket kohta, kus ratta ringi võtab. Näiteks tihke lumi (kuulus jääraja väliskurv sobib) aga põhjapeal ei tohi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 01.02.07 16:24 Tsiteeri


Täpselt. 100q saab aru kuidas ma mõtlen. Ise pole ka veel välja suutnud mõelda miks nii teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 01.02.07 16:31 Tsiteeri


Esiveolistel Fordidel on see pull standardvarustuses, näiteks praegusel Mondeol. Nii kui libedal veidi rohkem pedaalida hakkab ratas põrkama. Väga ebameeldiv igatahes. Audidest ei ole seda kuulnud - äkki tasuks amorte kontrollida, ka tagumisi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 03.03.10 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest selline nähtus järsku keegi teab seletada?


Vastus vanale teemale. Ei ole amortide ega kulunud pukside probleem. Arvatavasti juhtub rohkem kõrge rehviga autol.

Copy-paste 4x4.ee foorimist:
Auto on lumes kinni ja jääb paigale. Rehv mis haakub korjab mingi osa jõust mis muidu kuluks auto edasi viimisele vedrustusse rehvi jne. Ja siis vastavalt sellele kumba pidi ratas käib veab auto üles või alla. Kui nüüd natuke gaasi juurde anda, siis rehvi pidamine kaob ja vedrustusse "akumuleeritud" jõud vabaneb. St mida parem pidmine rehvil ja mida kõvemini auto kere hanges kinni, seda ägedamad hüpped.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22808&start=30&postdays=0&postorder=asc&highlight=


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 03.03.10 08:53 Tsiteeri


Ma oma b4-l olen täheldanud sama asja, pigem just tagurdades. Ümber põõrates paksu lume, raske lobjaka sees. Seda aga siis, kui gaasi anda olulisemalt rohkem, kuid mitte ka niipalju et ta päris kohapeal ringi käima hooga hakkaks. Pigem sõltub see ikkagi minuarust amordi ja ratta koostööst, mis paneb ratta ülesalla hüppama kui tal raske läbi lume sumada.
Et asi rehve puudutaks, siis peaks ikka märgatavalt suuremad rattad olema. Mina kasutan küll originaal möötu ja kvaliteetset rehvi. Kui ma nüüd õieti mäletan siis suvel liivasisse kinnijäädes tekkis sarnane efekt 16veljega.

Kontrollida võiks aga, ega amordis lõtku pole, teoreetiliselt võiks põhjustada sellist asja. Endal amordid vahetatud, mitte just väga ammu, kuid kerget lõtku oli juba tunda, kui sai amordi tugilaagreid vahetatud.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 03.03.10 10:41 Tsiteeri


Minu omal on sama jama. Alles ükspäevgi sõbrale külla mines hakkas asi pihta. Just sellise lumelobjaka sees. Autol oli raske liikuda seal. Ise sõitsin vaikselt esimese käiguga ja siis hakkas korraga nii lõhkuma, et hakkas kahju lasid gaasi lahti ja kinni ma olin. Äi väitis, et sellel on üks mootori padi otsakorral. Imelik igaljuhul see asi on!

Autoks Audi 80 b4


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.03.10 12:54 Tsiteeri


Kas pooltelje sisemine ots ei või kinni olla?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 03.03.10 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
Kas pooltelje sisemine ots ei või kinni olla?

Ei see küll kinni ei ole. Sest muidu sõites on kõik kombes. Just sellisel lumelobjakalisel teel.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
punanekaloss
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6 Aut. Avant

postitati 03.03.10 15:42 Tsiteeri


Mul oli sama probleem, ka just paksul värskel lumel just vaikse hoopealt või sõitu alustades. lahendus uued amordid ja amordipadjad ja probleem lahendatud enam pole sellist asja olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 03.03.10 15:52 Tsiteeri


Mehed, ma ei usu, et kõigil masinad nii katki on. Ka minul teeb samamoodi lobjaka sees (Audi 100c4), lööb vibra sisse ja amordid ning puksid on mul autol täiesti korras. See on täiesti normaalne, et sedasi teeb. Tegi sedasi ka mu kunagine siks ja sõbra mosse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 03.03.10 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest selline nähtus järsku keegi teab seletada?


Vastus vanale teemale. Ei ole amortide ega kulunud pukside probleem. Arvatavasti juhtub rohkem kõrge rehviga autol.

Copy-paste 4x4.ee foorimist:
Auto on lumes kinni ja jääb paigale. Rehv mis haakub korjab mingi osa jõust mis muidu kuluks auto edasi viimisele vedrustusse rehvi jne. Ja siis vastavalt sellele kumba pidi ratas käib veab auto üles või alla. Kui nüüd natuke gaasi juurde anda, siis rehvi pidamine kaob ja vedrustusse "akumuleeritud" jõud vabaneb. St mida parem pidmine rehvil ja mida kõvemini auto kere hanges kinni, seda ägedamad hüpped.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22808&start=30&postdays=0&postorder=asc&highlight=


Võtke siis härrat kuulda ja lugege teema läbi, mis seda põhjustab. Ma küll mingit probleemi asjas ei näe. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 03.03.10 16:53 Tsiteeri


Veojõukontroll peal? Peres olev tagaveoline bmw teeb samamoodi. Tagumised rattad küll, aga peaks täiesti normaalne nähtus olema. Lumes/lobjas edasi liikumiseks vb pole alati ringi käimise piiramisel kasu, kinni jäädes kasvõi kõrvalt vaadates on hästi näha isegi, kuidas selle jõnksumisega hangest välja kaevab end.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]