Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleem laadimisega (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 1497)
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 27.01.07 21:59 Tsiteeri
probleem laadimisega



selline mure sis, et on moto 2.8 12 klapiline.
kui panen külmast peast käima, sis ei kustu tacho pealt need tulukesed ää. jäävad põlema, ja ma pean gaasi andma, mingi 1500 rpm ja sis kustuvad ää. milles asi?
kas võib kahtlustada sitta valeo genekat? sest kui laeb, sis laadimisvool on ok ja korraliku pingega. või tuleks hoopis mujalt probleemile lahendust otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi90q
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Lustivere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90 turbo quattro 86a ja vw golf 3

postitati 27.01.07 22:25 Tsiteeri


Pakun et genekas endal oli sama probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 08:12 Tsiteeri


ei no hmm, kas neil tuli sis harjad vahetada vms??
või oli see genekas omadega õhtal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 28.01.07 08:31 Tsiteeri


Ma olen ka mitmel masinal seda tähendanud, samas sõidu ajal pole probleemi. Ei tea jah, milles asi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 08:37 Tsiteeri


eet sis uuest, kas keegi on sellisest murest lahti saanud ja just valeo genekal, sest sellel natu teine süsteem kui boschil ja vist on nii, et harjade ja pingeka vahetuseks peab terve geneka laiali kiskuma, pagan ma ütlen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 28.01.07 08:55 Tsiteeri


Valeo genekal on pingerelee sees.Sümtomite järgi tundub et harjad on otsas või kontaktrõngad kulunud. Harju saab eraldi vahetada (35 eek). Kui selleks tuleb genekas autolt maha monteerida, sel juhul on mõistlik vahetada ka geneka laagrid(160 eek 2tk.) ja vajadusel ka kontaktrõngad(125 eek)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 08:58 Tsiteeri


hmm, uurime asja sis, huvitav oleks teada, kas keegi v6 genekat alt ää on võtt ja mis seal tegema peab, ja kuidas selle geneka kokku lahti panemisega on? väga keeruline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 28.01.07 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Valeo genekal on pingerelee sees.Sümtomite järgi tundub et harjad on otsas või kontaktrõngad kulunud. Harju saab eraldi vahetada (35 eek). Kui selleks tuleb genekas autolt maha monteerida, sel juhul on mõistlik vahetada ka geneka laagrid(160 eek 2tk.) ja vajadusel ka kontaktrõngad(125 eek)


A4TQ sinu jutu järgi võib ainult seda järeldada et sina oled ainult yhte genekat näind.
minu valeol on pingeregulaator ehk tablett harjade kyljes ja ei pea kenekat maha võtma ja laiali kiskuma!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 09:44 Tsiteeri


õuu õuuu, ei paugu minu teemas, aga Muhemees, räägi kas see käis sis samamoodi nagu Boschi genkatel?, et võtsid selle õhutusvooliku pealt ää ja vehtasid tagast tableti ä ja kõik? sesyt elcats näitab ka essu kanti erinevaid genekaid isegi Valeo omasid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 28.01.07 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
õuu õuuu, ei paugu minu teemas, aga Muhemees, räägi kas see käis sis samamoodi nagu Boschi genkatel?, et võtsid selle õhutusvooliku pealt ää ja vehtasid tagast tableti ä ja kõik? sesyt elcats näitab ka essu kanti erinevaid genekaid isegi Valeo omasid


kle jah valeo omasid on nelja viite erinevat sorti, muidugi oleneb mis aasta mudel sul on, aga jah rebid selle õhutuskopsiku tagant maha ja saad ligi, sellele tyybile muidugi mis minu omal peal on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 11:13 Tsiteeri


iseenesest, kui muidu on laadimise pinge ok ja vool ka sis pole vast mõtet seda kogu tabletti hakata vahetamagi? et peaks ju lihtsalt harjad ää vahetama, et kui nood nagu väga ää kulund on? mida võib uskuda jah, sest moto seit mingi 300 tuhhi ja sellega pole siiani mitte keegi midagi teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arturASE
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion

postitati 28.01.07 11:45 Tsiteeri


Sama mure siin. Aga mul selline erand, et aku on taha viidud :P
Oskab keegi öelda, millise läbimõõduga jube peab taha minema, et voolutugevus ei langeks 14-lt 12,6-le. Hetkel ei oska mõõtudes öelda, aga väikse sõrme jämedune juhe läheb taha.
Kõik ettepanekud teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 28.01.07 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
A4TQ sinu jutu järgi võib ainult seda järeldada et sina oled ainult yhte genekat näind.
minu valeol on pingeregulaator ehk tablett harjade kyljes ja ei pea kenekat maha võtma ja laiali kiskuma!!!

Tegelikult näen ma päevas väga palju erinevaid generaatoreid ja startereid.Uue tüübi valeo genekal on harju auto peal vahetada sama tark tegu kui õlivarda august õli lisamine.Kõik on võimalik aga oluliselt suurema aja ja närvikuluga ning lõpptulemus on ikkagi poolik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 15:15 Tsiteeri


kle mis sa sis nüüd salatsed, räägi täpselt ja selgelt kuidas toimima peaks, mis varjad. Ja kui pole vee kutoneni all seda koukimas käinud sis palun mitte huupi pakkuda, tavalistel motodel olen isegi vahetanud ja kordi 10 vähemalt aga mitte ühelgi pole genkas sedasi peidus olnud nagu sellel masinal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.07 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arturASE
Sama mure siin. Aga mul selline erand, et aku on taha viidud :P
Oskab keegi öelda, millise läbimõõduga jube peab taha minema, et voolutugevus ei langeks 14-lt 12,6-le. Hetkel ei oska mõõtudes öelda, aga väikse sõrme jämedune juhe läheb taha.
Kõik ettepanekud teretulnud.

Igas pikemas juhtmes langeb pinge päris palju kui sul just ülijuhist tehtud juhe pole. võib olla on see juhe juba vana ja väsinu, sellest ka suur pinge lang. või annavad siis klemmid järele, halb yhendus klemmi ja aku voi klemmi ja juhtme vahel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.01.07 21:02 Tsiteeri


kui tahetakse asja parandada sis alates genekast korralik väheamalt 15 ruudune juhe sabaotsa vedada ja sis samasugune mass aku oma ka panna, ja kui ikke on miskit kahtlusi sis on lihtsalt geneka laadimispinge madal, aga point siiski ka selles, et vanad juhtmed ja otsad mõnusalt koolnud selle aja peale juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 29.01.07 11:13 Tsiteeri


oli sama jama kunagi, hõõgus õrnalt aku tuli vahest esimeste külmadega ja teinekord laadis 12v niikaua, kuni natuke gaasi andsin, siis hakkas normaalselt laadima., võtsin geneka maha ja viisin remonti, mingid laagrid olid läbi ja mingi nipet näpet veel. tehti korda, arve oli 500,-, töötab probleemideta, -20 käivatades hakkab kohe 14v laadima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Erko39
huviline



Registreerunud 29.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,6 quattro

postitati 29.01.07 14:04 Tsiteeri


vaheta harjad ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]