Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 27.01.07 21:59
|
|
|
probleem laadimisega
selline mure sis, et on moto 2.8 12 klapiline.
kui panen külmast peast käima, sis ei kustu tacho pealt need tulukesed ää. jäävad põlema, ja ma pean gaasi andma, mingi 1500 rpm ja sis kustuvad ää.
milles asi?
kas võib kahtlustada sitta valeo genekat? sest kui laeb, sis laadimisvool on ok ja korraliku pingega. või tuleks hoopis mujalt probleemile lahendust
otsida?
|
|
|
audi90q
huviline
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Lustivere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90 turbo quattro 86a ja vw golf 3
|
postitati 27.01.07 22:25
|
|
|
Pakun et genekas endal oli sama probleem.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 08:12
|
|
|
ei no hmm, kas neil tuli sis harjad vahetada vms??
või oli see genekas omadega õhtal?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 28.01.07 08:31
|
|
|
Ma olen ka mitmel masinal seda tähendanud, samas sõidu ajal pole probleemi. Ei tea jah, milles asi?
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 08:37
|
|
|
eet sis uuest, kas keegi on sellisest murest lahti saanud ja just valeo genekal, sest sellel natu teine süsteem kui boschil ja vist on nii, et harjade
ja pingeka vahetuseks peab terve geneka laiali kiskuma, pagan ma ütlen.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 28.01.07 08:55
|
|
|
Valeo genekal on pingerelee sees.Sümtomite järgi tundub et harjad on otsas või kontaktrõngad kulunud. Harju saab eraldi vahetada (35 eek). Kui selleks
tuleb genekas autolt maha monteerida, sel juhul on mõistlik vahetada ka geneka laagrid(160 eek 2tk.) ja vajadusel ka kontaktrõngad(125 eek)
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 08:58
|
|
|
hmm, uurime asja sis, huvitav oleks teada, kas keegi v6 genekat alt ää on võtt ja mis seal tegema peab, ja kuidas selle geneka kokku lahti panemisega
on? väga keeruline?
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 28.01.07 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Valeo genekal on pingerelee sees.Sümtomite järgi tundub et harjad on otsas või kontaktrõngad kulunud. Harju saab eraldi vahetada (35 eek). Kui selleks
tuleb genekas autolt maha monteerida, sel juhul on mõistlik vahetada ka geneka laagrid(160 eek 2tk.) ja vajadusel ka kontaktrõngad(125 eek)
|
A4TQ sinu jutu järgi võib ainult seda järeldada et sina oled ainult yhte genekat näind.
minu valeol on pingeregulaator ehk tablett harjade kyljes ja ei pea kenekat maha võtma ja laiali kiskuma!!!
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 09:44
|
|
|
õuu õuuu, ei paugu minu teemas, aga Muhemees, räägi kas see käis sis samamoodi nagu Boschi genkatel?, et võtsid selle õhutusvooliku pealt ää ja
vehtasid tagast tableti ä ja kõik? sesyt elcats näitab ka essu kanti erinevaid genekaid isegi Valeo omasid
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 28.01.07 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
õuu õuuu, ei paugu minu teemas, aga Muhemees, räägi kas see käis sis samamoodi nagu Boschi genkatel?, et võtsid selle õhutusvooliku pealt ää ja
vehtasid tagast tableti ä ja kõik? sesyt elcats näitab ka essu kanti erinevaid genekaid isegi Valeo omasid |
kle jah valeo omasid on nelja viite erinevat sorti, muidugi oleneb mis aasta mudel sul on, aga jah rebid selle õhutuskopsiku tagant maha ja saad ligi,
sellele tyybile muidugi mis minu omal peal on 
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 11:13
|
|
|
iseenesest, kui muidu on laadimise pinge ok ja vool ka sis pole vast mõtet seda kogu tabletti hakata vahetamagi? et peaks ju lihtsalt harjad ää
vahetama, et kui nood nagu väga ää kulund on? mida võib uskuda jah, sest moto seit mingi 300 tuhhi ja sellega pole siiani mitte keegi midagi teinud.
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 28.01.07 11:45
|
|
|
Sama mure siin. Aga mul selline erand, et aku on taha viidud 
Oskab keegi öelda, millise läbimõõduga jube peab taha minema, et voolutugevus ei langeks 14-lt 12,6-le. Hetkel ei oska mõõtudes öelda, aga väikse
sõrme jämedune juhe läheb taha.
Kõik ettepanekud teretulnud.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 28.01.07 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
A4TQ sinu jutu järgi võib ainult seda järeldada et sina oled ainult yhte genekat näind.
minu valeol on pingeregulaator ehk tablett harjade kyljes ja ei pea kenekat maha võtma ja laiali kiskuma!!! |
Tegelikult näen ma päevas väga palju erinevaid generaatoreid ja startereid.Uue tüübi valeo genekal on harju auto peal vahetada sama tark tegu kui
õlivarda august õli lisamine.Kõik on võimalik aga oluliselt suurema aja ja närvikuluga ning lõpptulemus on ikkagi poolik.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 15:15
|
|
|
kle mis sa sis nüüd salatsed, räägi täpselt ja selgelt kuidas toimima peaks, mis varjad. Ja kui pole vee kutoneni all seda koukimas käinud sis palun
mitte huupi pakkuda, tavalistel motodel olen isegi vahetanud ja kordi 10 vähemalt aga mitte ühelgi pole genkas sedasi peidus olnud nagu sellel
masinal.
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.07 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arturASE
Sama mure siin. Aga mul selline erand, et aku on taha viidud 
Oskab keegi öelda, millise läbimõõduga jube peab taha minema, et voolutugevus ei langeks 14-lt 12,6-le. Hetkel ei oska mõõtudes öelda, aga väikse
sõrme jämedune juhe läheb taha.
Kõik ettepanekud teretulnud. |
Igas pikemas juhtmes langeb pinge päris palju kui sul just ülijuhist tehtud juhe pole. võib olla on see juhe juba vana ja väsinu, sellest ka suur
pinge lang. või annavad siis klemmid järele, halb yhendus klemmi ja aku voi klemmi ja juhtme vahel
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.01.07 21:02
|
|
|
kui tahetakse asja parandada sis alates genekast korralik väheamalt 15 ruudune juhe sabaotsa vedada ja sis samasugune mass aku oma ka panna, ja kui
ikke on miskit kahtlusi sis on lihtsalt geneka laadimispinge madal, aga point siiski ka selles, et vanad juhtmed ja otsad mõnusalt koolnud selle aja
peale juba.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 29.01.07 11:13
|
|
|
oli sama jama kunagi, hõõgus õrnalt aku tuli vahest esimeste külmadega ja teinekord laadis 12v niikaua, kuni natuke gaasi andsin, siis hakkas
normaalselt laadima., võtsin geneka maha ja viisin remonti, mingid laagrid olid läbi ja mingi nipet näpet veel. tehti korda, arve oli 500,-, töötab
probleemideta, -20 käivatades hakkab kohe 14v laadima.
|
|
|
Erko39
huviline
Registreerunud 29.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,6 quattro
|
postitati 29.01.07 14:04
|
|
|
vaheta harjad ära
|
|
|