catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 25.01.07 13:45
|
|
|
Armatuur pime ja näidikud nullis
Pärast hommikust käivitamist teise auto aku pealt ei põle enam ükski tuli armatuuris ja ka kõik näidikud on nullis.
Samuti ei põle ka muu nuppude valgustus keskkonsoolis.
Töötab nõ. mini-check ehk siis näitab käike ja seda, et kui auto uks on lahti; kliima näitab ka numbreid ja makk töötab ka korralikult va. kliima ja
maki nuppude valgustus.
Temperatuuri näidik armatuuris näitab -0.0
Ülejäänud valgustus põleb, nii lae valgustus, numbrituled jne.
Vaatasin kaitsmeid, kuid midagi nagu silma ei hakkanud, et läbi oleks.
Kui keegi mulle täpse kaitsme asukoha ja numbri ütlen siis oleks tänulik.
Või on vigas hoopis mujal?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.07 13:51
|
|
|
Vaata uuesti kaitsmeid, mul oli samad sümptomid peale autopesulat (kaitse 8) automudel küll teine.
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 25.01.07 14:20
|
|
|
nr. 8 kaitse on mul 5A ja kirjas, et telefoni jaoks (nii palju sain saksa keelest aru )
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 25.01.07 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
nr. 8 kaitse on mul 5A ja kirjas, et telefoni jaoks (nii palju sain saksa keelest aru ) |
kõige lihtsam on mõõta kaitsmeid testriga..kui mõlemasse otsa tuleb vool peale siis on kaitse terve,kui ei siis vaheta välja..
|
|
|
All
huviline
Registreerunud 19.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0 176kw Quattro
|
postitati 25.01.07 20:14
|
|
|
Vaata kaitse nr. 15.Instrument panel F15(10A)
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 26.01.07 12:20
|
|
|
Kõik kaitsmed on nüüdseks üle kontrollitud, mis vähegi üles leidsin, kõik kaitsmed on ka terved. 
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 26.01.07 17:10
|
|
|
kas kontrollisid ikka indikaatoriga/testriga või vaatasid lihtsalt silmaga..kui nii sama vaatasid siis võib olla mingi kaitse ka vigane..
ehk kukkus pistik tagant ära oopiskit 
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 27.01.07 14:02
|
|
|
Tuleb välja, et mu auto armastab sooja kliimat. Nimelt eile kui sai siis maale mindud ja pärast 50 km sõitu hakkasis minu suureks üllatuseks kõik
tuled ja näidikud tööle.
Et kui auto oli seest piisavalt soojaks läinud hakkas kogu kaadervärk jälle tööle.
Mis teadjad mehed nüüdsoovitavad?
Kas kellade blokis mingi joode lahti?
Kuidas A4-l kellade bloki üldse kätte saab?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 27.01.07 15:50
|
|
|
Tõenäoliselt on sul jah kellalauas mingi "külm"joodis, kui temp. muutusel tööle hakkas. Jõudu otsimisel.
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 16.07.07 15:30
|
|
|
Kui kaugele peaks kellade blokki lammutama, et seda trükkplaati kätte saaks?
Ise olen praegu probleemi ees, kas pean seierid ära võtma või saab kuidagi teisiti?
Kui seierid peab ära võtma, siis mismoodi need ära tulevad?
Kas minu viga võib seostada ka selle teemaga: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41289#pid256459
Ka Marelli kellad.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 17.07.07 20:02
|
|
|
oskab keegi öelda mis jublakas see must on, kust jooksevad juhtmed kelladeblokki?
Kas võib ümber tõsta manuaal kastiga auto kellasid autmaatkastiga autole. Mootorid ja muu sama.

Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 19.07.07 13:48
|
|
|
Oskab keegi siis midagi vastata, tahan pühapäeval teise auto kellasid proovida, kuid tal on manuaalkastiga. Ning kas ma pean selle musta asja ka ära
vahetama, äkki mingi immobilaiseri jublakas.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 19.07.07 14:09
|
|
|
Käiguindikaatorit ei ole manuaalkastiga auto näidikuplokil. Muude erinevuste kohta ei tea, mõni märgulamp võib ka erinev olla.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 20.07.07 13:27
|
|
|
Küsin veelkord, kas võib manuaalkastiga autolt kellad automaatkastiga autole ümber tõsta?
Keegi kuskil väitis, et põhimõtteliselt kellad peaksid näitama hakkama, kuid pärast ei pruugi enam vanade kelladega auto tööle minna, et immo
blokeerib ära.
Kas keegi teab täpsemalt, ei taha nagu autoga kuhugi toppama jääda selle immo asja pärast.
Või peaks teiste kelladega kontrollimisel service võtit kasutama?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
Parts25
huviline
Registreerunud 12.07.07
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.07 12:24
|
|
|
audi avant b4 94 aasta
analoogne viga tekkis mul ka,kuna vedasime paremalt vasakule tagu tuld,tuled põlevad aga peale kaitseme purunemist ei tööta armatuuris tuled,isegi uue
kaitsmega
Kas tõesti võivad armatuuri tuled kuskil taga pagasnikus joosta????
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 06.08.07 17:15
|
|
|
Minu probleem leidis lahenduse Tartus DIA diagnostikas, kus vahetati kelladeblokis üks protsessor ära, mille töötemperatuur on 0-70 kraadi. Nüüd
töötab kõik ilusti. Kellade tootja on Magneti Marelli.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|