Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Keeruline probleem soojaga (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1340)
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 23.01.07 11:45 Tsiteeri
Keeruline probleem soojaga



Tere

Auto on Audi S2 Avant ABY 1995.
Kuskil septembris vahetati lisaks paljule muule ka termostaat. Kuigi alguses pandi jahutusvedelikku natuke vähe ja temperatuur läks vist 110 kraadini, tundus et muidu töötas kõik hästi.
Probleem on selles, et kui kliimalt 51. kanali alt jahutusvedeliku temperatuuri vaadata oli see vale. Minu arvates läks see nii kohe pärast termostaadivahetust. Temperatuuriandur jäi samaks. Varem oli küll nii, et seier näitas kuskil 4 kraadi rohkem kui kliima, kuid arvud vähenesid ja suurenesid korraga.
Värk on nii, et kui auto külmalt käima panna, näitab kliima kuskil viie minuti jooksul arve ühest viiekümneni, kus pidama jääb. Mõne minuti pärast hakkab liikuma armatuuriseier, mis läheb viiekümnelt kuskil üheksakümneni. Kui armatuuriseieri järgi on temperatuur käes, hakkavad tõusma arvud ka kliimal, kohati ka langema. Kümne ja kahekümne minuti vahel jõuab ka kliimanäit üle kaheksakümne.
Eelmisel nädalal vahetati temperatuuriandur ära, kuid kõik on nagu enne, ainult armatuuriseier näitab kaheksa kraadi rohkem kui varem.
Kuidas on erinevad näidud võimalikud kui kliima ja armatuur kasutavad ühte andurit? Nii on mulle vähemalt öeldud.
Võiks ju öelda, et miks see mulle nii tähtis on. Jama on selles, et mida kõrgemat jahutusvedelikutemperatuuri näitab kliima, seda rohkem õhku ta puhub. Võimalik, et mõjutab veel midagi.
Kui keegi viitsib selle jutu läbi lugeda ja värki jagab, oleksin tänulik kui saaksin mingit nõu kust viga otsida.

Karel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 23.01.07 11:51 Tsiteeri


Eile avastasin ka seda, et kui pöörded on kuskil tuhande ja kahetuhande vahel, tõuseb kliimanäit aeglaselt ja jääb alla 80 kraadi. Kui pöörded oled kahetuhande ja kolmetuhande vahel hakkasid arvud kohe tõusma ja läksid üle kaheksakümne.
Kas see aitab viga otsida või oskab keegi põhjendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 23.01.07 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattro-Karel
Eile avastasin ka seda, et kui pöörded on kuskil tuhande ja kahetuhande vahel, tõuseb kliimanäit aeglaselt ja jääb alla 80 kraadi. Kui pöörded oled kahetuhande ja kolmetuhande vahel hakkasid arvud kohe tõusma ja läksid üle kaheksakümne.
Kas see aitab viga otsida või oskab keegi põhjendada?

äkki aitab anduri vahetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 23.01.07 14:13 Tsiteeri


Kui mõtled temperatuuriandurit, siis see vahetati eelmisel nädalal. Mulle on räägitud, et see on neljaosaline andur, kust saab andmeid nii kliima kui ka armatuur. Tõenäoliselt oleks viga lihtsam leida kui kliima ja armatuur kasutaksid erinevaid andureid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]