Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 blowoff? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2276)
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.07 19:03 Tsiteeri
s4 blowoff?



ostsin endale s4.

keegi on autole paigaldanud blowoff valve. paigaldatud on see enne sisselaske kollektorit olevale kummilõdvikule: http://geochart.ee/pilt/P1010113.JPG

sealt tagant välja minev peenikene voolik on ühendatud mootori külge (pildil alumine voolik ja pildil olev ülemine voolik, millel on kruvi sisse keeratud tuleb bypassist): http://geochart.ee/pilt/P1010119.JPG

Kas selline vigur on üldse tervislik antud mootorile. Imelik tähelepanek veel, et kui kusagil 3.5 k pöörde juures käiku vahetades, siis esimene hetk ei tahaks nagu auto hästi liikuda ja siis äkitselt tuleks nagu jõud.

ise mõtlesin selle sealt välja pookida.

ootaks arvamusi..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.01.07 19:57 Tsiteeri


Õigesti mõtlesid. Viska see jauram parimatele jahimaadele ning paigalada originaal by-passi asemele kolbtüüpi by-pass. Tegemine on seda väärt.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.07 14:16 Tsiteeri


millist bypassi soovitate?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.01.07 16:14 Tsiteeri


Forge on ok, kuid pean parimateks Dahlbackracing klappe. Dahlbackracing teeb kahesuguseid klappe: väliselt poleeritud pinnaga ja väliste jahutusribidega. Vastavalt klapi asukohale: kas kuumkeskkond ( jahutusribidega ) või siis piisavalt jahe keskkond ( poleeritud ).


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 20.01.07 18:40 Tsiteeri


S4 jale läheb siis jahe klapp.Mis nende hinnad;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.01.07 18:59 Tsiteeri


Näiteks soomlaste lemmik

Sellist klappi kasutab ac´s kaks essi.

Mis puudutab nüüd sinu autol olnud BOVi ja sellega kaasnenud hetkelist "hingetust"
Kuna MAF i poolt "loetud" õhk (sellele õhukogusele on aju juba teinud sobiva pihustuskoguse) lastakse käiguvahetusel atmosfääri, ongi hetkeks segu ulmerikas, et isegi ei sütti õieti. Lisaks sellele, et suur kogus üleliigset bensiini peseb silindriseinalt maha seal oleva õlikile - mootori kulumine suurem. on ka oht katalüsaatorid selle "kärakaga" ära rikkuda.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.07 19:20 Tsiteeri
tehtud



bovi asemele läks roostevaba toru. vahetasin igaksjuhuks ka by-pass klapi ära audi tt klapi vastu.

auto on hoopis teistsugune. jõu moment tekib varem ja seda jõuetust käiguvahetusel ka enam ei ole.

igati mõistlik otsus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]