Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2,5tdi hakkas äkki jamama (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2980)
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 19.01.07 12:56 Tsiteeri
A6 2,5tdi hakkas äkki jamama



Mure siis selline. Auto käivitus muidu külmalt ja soojalt väga hästi (A6 94 aasta 103kw) aga ükspäev ,peale paaritunnist seismist enam ei käivitu. Tahab ikka üks pool minutit ketramist saada.Ja kui siis käima läheb siis ei viska mingit suitsu ega ei lõdise. Kohe ilusti töötab. Selline tunne et laseb pumbapealt surve maha.Magnet klappi ma proovisin,see toimib nagu ilusti. Milles võiks viga olla. Kui korra käima läheb siis edasi käivitub ilusti. Aga kui paar tundi seisab siis on jokk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mmm
huviline



Registreerunud 15.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.07 13:47 Tsiteeri


Juu siis armastab sooja. Ise alustaksin eelsüüteküünaldest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 19.01.07 13:57 Tsiteeri


Kuidas saab küünaldes viga olla,kui ta muidu läks ilma küünaldeta käima ja nüüd ei lähe isegi soojas garaasis käima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.01.07 14:01 Tsiteeri


Mine diagnostikasse.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raits1
huviline



Registreerunud 18.09.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.07 15:56 Tsiteeri


Vaata pihusti tagasivoolu voolikud üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.07 17:19 Tsiteeri


Kõige pealt küsin kui auto on väljas seisnud rohkem kui paar tundi näiteks kuskil 5 tundi. Kas siis annab küünlaid ja käivitub kiirelt ilma käiamiseta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.07 17:45 Tsiteeri


siin on väga selge asi - õhk kütusesüsteemis. Nüüd pead vaatama kust see sisse saab. Kas sa pole äsja kütusefiltrit vahetanud või üldse midagi toitesüsteemiga teinud? Seoses sellega et sa ütlesid, et kui auto läheb käima siis käib sirgelt, ilusti ja ei tossa, olen sunnitud arvama et see peab olema õhuprobleem. Nüüd tuleb kõik asjad üle vaadata. Hakka kütusefiltrist pihta, kontrolli kas kõik voolikud on terved, kas filter on korralikult kinni keeratud, kas filtri all olev kork on samuti kinni ja peab kõige rohkem tähelepanu pöörama tagasivooluklapile, mis asub samuti filtri peal. Tihti juhtub nii et see klapp ei pea korralikult ja küte vajub ära (seda põhjustab pisikene kummirõngas/tihend, mis on ära väsinud) Kõik ülejäänud voolikud peab täpselt samuti üle vaatama, et kas on kuivad ja terved. Filtri ja pumba vahel on läbipaistev voolik/toru, millest on näha kas on õhk süsteemis või ei ole. Sellele peab ka tähelepanu pöörama. Kui tagasivoolu voolikud pole tükk aega vahetatud, võib nendes ka probleem olla ja need võiks igaljuhul ära vahetada. Kui tundub et kõik voolikud, torud ja ühendused korras vaata pump ka üle. Kõige lihtsam on õhku taga ajada kui on kaks pikka läbipaistvat voolikut kõigepealt üks enne kütefiltirt ja teine pärast ja kui on kõik korras siis peab panema voolikud enne pumpa ja pärast, nõrk koht annab endast märku õhumullide reaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.01.07 19:06 Tsiteeri


Teen panused tagasivoolu klapile, see laseb läbi :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 20.01.07 20:02 Tsiteeri


Filtrit vahetasin juba mitu kuud tagasi. Tagasivoolu torud on terve ja kuivad. Ja filtri pealt pumpa minevas voolikus ka õhu mulle ei liigu. Aga kas sellist varjanti ei ole et pumba peal olev magnet klapp lihtsalt kulunud ja laseb läbi. Või sellisel juhul hoiaks filtri peal olev klapp ikka asja surve all?
Ja ma arvan et kui õhk oleks süsteemis siis ta käima minnes alguses puterdaks ja ei käiks puhtalt.Aga kui käima läheb siis tiksub ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 20.01.07 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Kõige pealt küsin kui auto on väljas seisnud rohkem kui paar tundi näiteks kuskil 5 tundi. Kas siis annab küünlaid ja käivitub kiirelt ilma käiamiseta.

Ei käivitu. Varem käivitus ka siis ilma küünaldeta kui oli öö otsa väljas seisnud aga nüüd ei ole vahet kas kolm või viis tundi või ööpäev..Ketra nagu segane enne kui läheb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.01.07 20:09 Tsiteeri


Magnetklapp on seiskamise klapp, kui sealt vool ära võtta siis ta enam ei käivitu iialgi.Kunagi omal oli selline jama selle magnet klapiga et juhe oli oksüdeerunud ja kehval teel hakkas see jamama kuni välja suri ja siis uuesti käivitus. Aga kui kammida diisli alateemade all siis analoogseid sümptomeid on siit juba läbi jooksnud. Kardan et laseb kütte alla.Villu 157(oli vist) andis tagasivoolu klapile kommentaare,proovi "otsinguga".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.01.07 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aigar52
Ja ma arvan et kui õhk oleks süsteemis siis ta käima minnes alguses puterdaks ja ei käiks puhtalt.Aga kui käima läheb siis tiksub ilusti.


Täiesti õiged järeldused.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 21.01.07 13:03 Tsiteeri


Nüüd läks asi täitsa huvitavaks. Täna hommikul panin autot käima ja läks esimesest põõrdest käima. Nagu poleks midagi viga olnudki.Eile veel näppisin seda magnet klappi,võtsin ta lahti ja proovisin nii sama aku pealt et kas vunkab.Töötas. Ei tea mis ta vahepeal pullis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 21.01.07 13:17 Tsiteeri


Üks diisli spets teadis rääkida, et kui külmalt läheb ilusti käima ja sooja mootoriga ei lähe, siis võib viga otsida kõrgsurvepumba otsas (sealt, kust tulevad pihustite peale torud välja, nagu jagaja) et see olevat kulunud ja midagi muud ei aita, kui see uus osta. Pidi mingi 4000-5000 .- maksma.
Diiselmootor on üks salakaval asi, et kes seda viga oskab täpselt õelda. Pead mõne diislispetsi juures oma murega käima, ega sa enne probleemist ei vabane ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.07 17:21 Tsiteeri


Nii räägin nüüd enda avastusest paar aastat tagasi endal mul audi 100 2.5 dti. Masin töötas ilusti siis kui olid soojad ilmad poolest pöördest käima tuli talv olin just tööle läind ning masin seisis seal paar tundi ja oli vaja minna nati asjasid ajama aga masin ei tahtnud käivituda eel süüte künlaid ei andnud. Pikka käiamise peale läks lõpuks käima. Käisin asja aijamistel ära tulin tagasi lasin paar tundi jälle seista ja proovisin uuesti. Jälle oli vaja pikalt käiata ja küünlaid masin ei andnu. Samas kui masin oli rohkem kui paar tundi siis eel süüte küünalte juht plokk andis küünlaid ja masin käivitus nagu vaja. Siis nati uurides avastasin selle põhjuse nimelt audi 2,5 tdi rida5 mootor on nati lollilt tehtud. Tema küünalte juhtplokk võtab küünalte andmise vajalikuse ja mitte vajalikuse määramiseks mootori temperatuuri vee särgi kõige ülemisest osast. Kuna soe jahutusvedelik läheb üles siis anduril on küünalte mitteandmiseks vajalik temperatur olemas ka paar tundi peale mootori seiskamist aga samas on ülejäänud mootor piisavalt maha jahtunud et ilma mitte käivituda. Kui õieti mäletan siis audi mootor soovib kindlasti küünlaid kui mootori temperatur on umbes +-0 kraadi lähedal. Selles veendusin katsega kus võtsin selle temp anduri juhtme maha kui oli paar tundi seisnud. Keerasin süüte sisse lugesin 10 selle aja jooksuk põles eelsüüte küünla tuli ja peale starteri andmis käivitus kergelt ilma käiamata. Proovi äkki on sama asi. Mina lepisin sellega ja siiani sõidan rahulikult edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 23.01.07 18:27 Tsiteeri


Eile hakkas jälle jama pihta. Jälleei lähe käima. Vahetasin täna selle klapi sealt filtri pealt ära...ikka sama jama. Oskab keegi veel midagi head soovitada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.01.07 19:08 Tsiteeri


Kohe siis kui käima ei lähe võid anda otse voolu magnetklapile- mis siis juhtub? Kuidas kütusefiltriga lood on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 23.01.07 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kohe siis kui käima ei lähe võid anda otse voolu magnetklapile- mis siis juhtub? Kuidas kütusefiltriga lood on?

Filter onpaar kuudvana ja ma vaatasin et vett ka ei olnud sees(sellest alumisest korgist lasin,ainult 1 tilk oli vett) Magnet klapileläheb ilusti vool,nagu süüdet keerad siis plõksub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.01.07 19:24 Tsiteeri


Krt siis ei oska rohkem midagi muud pakkuda, kui laseb kütte alla või on mingi elektrooniline (nt.temp.anduri) kala sees. Aga Valgast on veel "A6omanik"(diisel) siin foorumis figureerinud, äkki temal midagi välja pakkuda . Vot omal pole enam sinna asja et abiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.07 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: aigar52
Ja ma arvan et kui õhk oleks süsteemis siis ta käima minnes alguses puterdaks ja ei käiks puhtalt.Aga kui käima läheb siis tiksub ilusti.


Täiesti õiged järeldused.


EI tea midagi, on kogemusi olnud et on väga puhtalt käima läinud, polnud isegi tossu taga :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.07 21:03 Tsiteeri


Proovi seda võib tunuda küll lihtne kuid võib täitsa toimida kuna eile läks jälle külmaks siis sellest võib see tekkida. Seega proovi võta Veetem anduri juhtme maha kui ei käivitu. Keera süüde sisse 10-15ni "vendu et eelsüüte küünla tuli põleb armatuuris" ja anna starterit Kui käivitub siis on see viga millest eelnevalt rääkisin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.01.07 11:15 Tsiteeri


See andur on siis see väike 2 klemmiga? asukohaga mootoriplokist väljuva(suurele ringile mineva) lõdviku alguses?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 24.01.07 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
See andur on siis see väike 2 klemmiga? asukohaga mootoriplokist väljuva(suurele ringile mineva) lõdviku alguses?
Jah,seesamune!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 24.01.07 15:46 Tsiteeri


Kontrollisin täna kõik küünlad ära,kõik olid korras. Vahetasin magnet klapi pumbapealt ära ja panin filtri peal olevale klapile ka uue rõngas tihendi.Käisin kõik torude klambrid ka üle ja nüüd läheb ilusti käima. Aga nüüd ei oska ütelda et milles se viga täpselt oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]