aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 19.01.07 12:56
|
|
|
A6 2,5tdi hakkas äkki jamama
Mure siis selline. Auto käivitus muidu külmalt ja soojalt väga hästi (A6 94 aasta 103kw) aga ükspäev ,peale paaritunnist seismist enam ei käivitu.
Tahab ikka üks pool minutit ketramist saada.Ja kui siis käima läheb siis ei viska mingit suitsu ega ei lõdise. Kohe ilusti töötab. Selline tunne et
laseb pumbapealt surve maha.Magnet klappi ma proovisin,see toimib nagu ilusti. Milles võiks viga olla. Kui korra käima läheb siis edasi käivitub
ilusti. Aga kui paar tundi seisab siis on jokk.
|
|
|
mmm
huviline
Registreerunud 15.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.07 13:47
|
|
|
Juu siis armastab sooja. Ise alustaksin eelsüüteküünaldest.
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 19.01.07 13:57
|
|
|
Kuidas saab küünaldes viga olla,kui ta muidu läks ilma küünaldeta käima ja nüüd ei lähe isegi soojas garaasis käima
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 19.01.07 14:01
|
|
|
Mine diagnostikasse.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
raits1
huviline
Registreerunud 18.09.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.07 15:56
|
|
|
Vaata pihusti tagasivoolu voolikud üle.
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.07 17:19
|
|
|
Kõige pealt küsin kui auto on väljas seisnud rohkem kui paar tundi näiteks kuskil 5 tundi. Kas siis annab küünlaid ja käivitub kiirelt ilma
käiamiseta.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.07 17:45
|
|
|
siin on väga selge asi - õhk kütusesüsteemis. Nüüd pead vaatama kust see sisse saab. Kas sa pole äsja kütusefiltrit vahetanud või üldse midagi
toitesüsteemiga teinud? Seoses sellega et sa ütlesid, et kui auto läheb käima siis käib sirgelt, ilusti ja ei tossa, olen sunnitud arvama et see peab
olema õhuprobleem. Nüüd tuleb kõik asjad üle vaadata. Hakka kütusefiltrist pihta, kontrolli kas kõik voolikud on terved, kas filter on korralikult
kinni keeratud, kas filtri all olev kork on samuti kinni ja peab kõige rohkem tähelepanu pöörama tagasivooluklapile, mis asub samuti filtri peal.
Tihti juhtub nii et see klapp ei pea korralikult ja küte vajub ära (seda põhjustab pisikene kummirõngas/tihend, mis on ära väsinud) Kõik ülejäänud
voolikud peab täpselt samuti üle vaatama, et kas on kuivad ja terved. Filtri ja pumba vahel on läbipaistev voolik/toru, millest on näha kas on õhk
süsteemis või ei ole. Sellele peab ka tähelepanu pöörama. Kui tagasivoolu voolikud pole tükk aega vahetatud, võib nendes ka probleem olla ja need
võiks igaljuhul ära vahetada. Kui tundub et kõik voolikud, torud ja ühendused korras vaata pump ka üle. Kõige lihtsam on õhku taga ajada kui on kaks
pikka läbipaistvat voolikut kõigepealt üks enne kütefiltirt ja teine pärast ja kui on kõik korras siis peab panema voolikud enne pumpa ja pärast, nõrk
koht annab endast märku õhumullide reaga.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.01.07 19:06
|
|
|
Teen panused tagasivoolu klapile, see laseb läbi 
|
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 20.01.07 20:02
|
|
|
Filtrit vahetasin juba mitu kuud tagasi. Tagasivoolu torud on terve ja kuivad. Ja filtri pealt pumpa minevas voolikus ka õhu mulle ei liigu. Aga kas
sellist varjanti ei ole et pumba peal olev magnet klapp lihtsalt kulunud ja laseb läbi. Või sellisel juhul hoiaks filtri peal olev klapp ikka asja
surve all?
Ja ma arvan et kui õhk oleks süsteemis siis ta käima minnes alguses puterdaks ja ei käiks puhtalt.Aga kui käima läheb siis tiksub ilusti.
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 20.01.07 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silverstar
Kõige pealt küsin kui auto on väljas seisnud rohkem kui paar tundi näiteks kuskil 5 tundi. Kas siis annab küünlaid ja käivitub kiirelt ilma
käiamiseta. |
Ei käivitu. Varem käivitus ka siis ilma küünaldeta kui oli öö otsa väljas seisnud aga nüüd ei ole vahet kas kolm või viis tundi või ööpäev..Ketra nagu
segane enne kui läheb
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.01.07 20:09
|
|
|
Magnetklapp on seiskamise klapp, kui sealt vool ära võtta siis ta enam ei käivitu iialgi.Kunagi omal oli selline jama selle magnet klapiga et juhe oli
oksüdeerunud ja kehval teel hakkas see jamama kuni välja suri ja siis uuesti käivitus. Aga kui kammida diisli alateemade all siis analoogseid
sümptomeid on siit juba läbi jooksnud. Kardan et laseb kütte alla.Villu 157(oli vist) andis tagasivoolu klapile kommentaare,proovi "otsinguga".
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.01.07 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aigar52
Ja ma arvan et kui õhk oleks süsteemis siis ta käima minnes alguses puterdaks ja ei käiks puhtalt.Aga kui käima läheb siis tiksub ilusti.
|
Täiesti õiged järeldused.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 21.01.07 13:03
|
|
|
Nüüd läks asi täitsa huvitavaks. Täna hommikul panin autot käima ja läks esimesest põõrdest käima. Nagu poleks midagi viga olnudki.Eile veel näppisin
seda magnet klappi,võtsin ta lahti ja proovisin nii sama aku pealt et kas vunkab.Töötas. Ei tea mis ta vahepeal pullis.
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 21.01.07 13:17
|
|
|
Üks diisli spets teadis rääkida, et kui külmalt läheb ilusti käima ja sooja mootoriga ei lähe, siis võib viga otsida kõrgsurvepumba otsas (sealt, kust
tulevad pihustite peale torud välja, nagu jagaja) et see olevat kulunud ja midagi muud ei aita, kui see uus osta. Pidi mingi 4000-5000 .- maksma.
Diiselmootor on üks salakaval asi, et kes seda viga oskab täpselt õelda. Pead mõne diislispetsi juures oma murega käima, ega sa enne probleemist ei
vabane ka.
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.07 17:21
|
|
|
Nii räägin nüüd enda avastusest paar aastat tagasi endal mul audi 100 2.5 dti. Masin töötas ilusti siis kui olid soojad ilmad poolest pöördest käima
tuli talv olin just tööle läind ning masin seisis seal paar tundi ja oli vaja minna nati asjasid ajama aga masin ei tahtnud käivituda eel süüte
künlaid ei andnud. Pikka käiamise peale läks lõpuks käima. Käisin asja aijamistel ära tulin tagasi lasin paar tundi jälle seista ja proovisin uuesti.
Jälle oli vaja pikalt käiata ja küünlaid masin ei andnu. Samas kui masin oli rohkem kui paar tundi siis eel süüte küünalte juht plokk andis küünlaid
ja masin käivitus nagu vaja. Siis nati uurides avastasin selle põhjuse nimelt audi 2,5 tdi rida5 mootor on nati lollilt tehtud. Tema küünalte
juhtplokk võtab küünalte andmise vajalikuse ja mitte vajalikuse määramiseks mootori temperatuuri vee särgi kõige ülemisest osast. Kuna soe
jahutusvedelik läheb üles siis anduril on küünalte mitteandmiseks vajalik temperatur olemas ka paar tundi peale mootori seiskamist aga samas on
ülejäänud mootor piisavalt maha jahtunud et ilma mitte käivituda. Kui õieti mäletan siis audi mootor soovib kindlasti küünlaid kui mootori temperatur
on umbes +-0 kraadi lähedal. Selles veendusin katsega kus võtsin selle temp anduri juhtme maha kui oli paar tundi seisnud. Keerasin süüte sisse
lugesin 10 selle aja jooksuk põles eelsüüte küünla tuli ja peale starteri andmis käivitus kergelt ilma käiamata. Proovi äkki on sama asi. Mina lepisin
sellega ja siiani sõidan rahulikult edasi.
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 23.01.07 18:27
|
|
|
Eile hakkas jälle jama pihta. Jälleei lähe käima. Vahetasin täna selle klapi sealt filtri pealt ära...ikka sama jama. Oskab keegi veel midagi head
soovitada
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 23.01.07 19:08
|
|
|
Kohe siis kui käima ei lähe võid anda otse voolu magnetklapile- mis siis juhtub? Kuidas kütusefiltriga lood on?
|
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 23.01.07 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kohe siis kui käima ei lähe võid anda otse voolu magnetklapile- mis siis juhtub? Kuidas kütusefiltriga lood on? |
Filter onpaar kuudvana ja ma vaatasin et vett ka ei olnud sees(sellest alumisest korgist lasin,ainult 1 tilk oli vett) Magnet klapileläheb ilusti
vool,nagu süüdet keerad siis plõksub.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 23.01.07 19:24
|
|
|
Krt siis ei oska rohkem midagi muud pakkuda, kui laseb kütte alla või on mingi elektrooniline (nt.temp.anduri) kala sees. Aga Valgast on veel
"A6omanik"(diisel) siin foorumis figureerinud, äkki temal midagi välja pakkuda . Vot omal pole enam sinna asja et abiks olla.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.07 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: aigar52
Ja ma arvan et kui õhk oleks süsteemis siis ta käima minnes alguses puterdaks ja ei käiks puhtalt.Aga kui käima läheb siis tiksub ilusti.
|
Täiesti õiged järeldused. |
EI tea midagi, on kogemusi olnud et on väga puhtalt käima läinud, polnud isegi tossu taga 
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.07 21:03
|
|
|
Proovi seda võib tunuda küll lihtne kuid võib täitsa toimida kuna eile läks jälle külmaks siis sellest võib see tekkida. Seega proovi võta Veetem
anduri juhtme maha kui ei käivitu. Keera süüde sisse 10-15ni "vendu et eelsüüte küünla tuli põleb armatuuris" ja anna starterit Kui käivitub siis on
see viga millest eelnevalt rääkisin.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 24.01.07 11:15
|
|
|
See andur on siis see väike 2 klemmiga? asukohaga mootoriplokist väljuva(suurele ringile mineva) lõdviku alguses?
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 24.01.07 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
See andur on siis see väike 2 klemmiga? asukohaga mootoriplokist väljuva(suurele ringile mineva) lõdviku alguses? | Jah,seesamune!
|
|
|
aigar52
huviline
Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a
|
postitati 24.01.07 15:46
|
|
|
Kontrollisin täna kõik küünlad ära,kõik olid korras. Vahetasin magnet klapi pumbapealt ära ja panin filtri peal olevale klapile ka uue rõngas
tihendi.Käisin kõik torude klambrid ka üle ja nüüd läheb ilusti käima. Aga nüüd ei oska ütelda et milles se viga täpselt oli.
|
|
|