andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 15.01.07 12:29
|
|
|
Eelsoojendusküünlad
Selline asi, et mul töötavad eelsoojendusküünlad isuga ka peale käivitamist edasi. Vaatasin, et see relee on terve mis kapotti all on...kus aga on see
relee, mis saadab signaali teisele releele. Kuulsin et selles võib viga olla aga ei leia seda kusaltki. Auto on 94a Audi 80 b4 td
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 15.01.07 12:41
|
|
|
Eelsüüteküünalde tuli põleb ka edasi?
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 15.01.07 12:51
|
|
|
Ei...keeran süüte sisse..tuli süttib ja kustub ning käivitan....nii saingi alles aru et ühel hommikul tööle ei läinud ning avastasin et kõik küünlad
olid täiesti ära põlenud. Panin uued külge ning testeriga avastasin et küünlad jäävad tööle, ei jõudnud ära oodata millal kustuvad(kui üldse
kustuvad). Nüüd rebin hommikuti peale käivitamist relee välja ja panen sisse tagasi siis kui täesti vaja on.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 15.01.07 14:20
|
|
|
Ma konkreetselt selle mootori kohta ei oska öelda aga omast kogemusest tean, et 92.a nissani vabalt hingaval diislil jäi neile vool peale kuueks
minutiks pärast käivitamist. Usun, et ka sinu auto mootoril on see ette nähtud nii töötama.
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 15.01.07 16:10
|
|
|
No krt....põletab küünlad kiiresti läbi ju...eks uurin edasi aga aitäh informatsiooni eest
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 15.01.07 16:50
|
|
|
Näiteks minu a100 tdi 91a. ja ka palju teistel masinatel peale külma mootori käivitamist hoiabki teatud aja või temperatuuri saavutamiseni ,ei tea
täpselt kumb varjant, eelsüüteküünlaid järgi. See soodustab külma mootori parema ja ühtlase töö.
Sa võid ju sooja mootoriga testriga proovida, kas vool tuleb küünaldesse. Kui siis ka vooluall, siis miski relee paneb mäda.
Olgugi jah, et küünla märk armatuuris kustund aga vool teatud ajani jääb küünaldele peale. Mul voltmeeter naitab pidevalt aku pinget silme all kõik
aeg ja see näitab külma mootoriga 13.3V aga kui klõps releest läbi käib ja lükkab voolu küünaltelt maha ,siis 13.7V .
Nii et võta tester kätte ja õue katsetama
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 16.01.07 18:24
|
|
|
Marks713 mis mootori tähised su autol on? Mu oma teeb ka miskit klõpsu ja siis pöörded ka muutuvad.Siiani olen nuputanud mis asi see klõpsub.
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 16.01.07 19:16
|
|
|
klõpsu teeb eelsüüte küünalde relee ja siis pöörded tõusevad sul sellep et voolu tarbimine väheneb. küünlad jäävad jah peale peale külmkäivitust
natukeseks ajaks olenevalt siis margist. kui vool maha ei tule ikkagi siis viga on kas relees või temperatuuri anduris st temo andur annab koguaeg
signaali et mootor külm
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 21.01.07 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Marks713 mis mootori tähised su autol on? Mu oma teeb ka miskit klõpsu ja siis pöörded ka muutuvad.Siiani olen nuputanud mis asi see klõpsub.
|
Mootoritähis on ABP ja mingid numbrid, ei viitsi vaatama minna.
Niipalju veel, et kuni 2500 p/m hoiab järgi ja üle selle siis lükkab relee klõpsti küünlad tagant ära. Kui põõrded langevad jälle alla 2500p/m siis
jälle küünlad kütavad 
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 22.01.07 12:33
|
|
|
asi selge.Mõtlesin ise ka et mis asi see klõpsub külma mootoriga kui
pöörded üle 2000 lähevad.
|
|
|
|