Lehekülgi: 1 2 |
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 28.01.07 12:24
|
|
|
ei ole veel surveid mõõtma jõudnud aga kontrollisin ära vedelike tasemed..jahutusvedelikku kaob aga väga väikesel määral..kaob siis miinimumini ja
siis jääb seisma seal..teised vedelikud on samad..ei kao,ei tule juurde ja ei lähe ka teistsuguseks..ma ei oska midagi enam peale hakata..
kas keegi oskab aidata ehk?
|
|
|
keitz20
huviline
Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4/C4
|
postitati 28.01.07 14:49
|
|
|
Huvitav teema.Nimelt on endal sama asi s4 jal 2.2 AAN.
Tossab nii soojalt , kui külmalt ja jahutusvedelik kaob aeglaselt, kuid alla minimumi ei lange
BMW- Big Mexican Woman
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 28.01.07 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: keitz20
Huvitav teema.Nimelt on endal sama asi s4 jal 2.2 AAN.
Tossab nii soojalt , kui külmalt ja jahutusvedelik kaob aeglaselt, kuid alla minimumi ei lange |
õnneks ma ei olegi ainus..tundub,et keegi on ikka veel..
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 28.01.07 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
Tsitaat: | Algselt postitas: keitz20
Huvitav teema.Nimelt on endal sama asi s4 jal 2.2 AAN.
Tossab nii soojalt , kui külmalt ja jahutusvedelik kaob aeglaselt, kuid alla minimumi ei lange |
õnneks ma ei olegi ainus..tundub,et keegi on ikka veel.. |
Pean ka vist teiega ühinema samade sümptonite esinemisel. Masina ka on 2,2 TQ.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 30.01.07 20:48
|
|
|
panin ka tähele, et õli kaob ka mootorist väga väikesel määral..sinist ikka ei tule..aga katid ka korras..
ja jäin siin mõtlema sellist asja, et kuna ma eriti turbotest ei tea midagi siis ma ei tea ka turbo jahutusest midagi.. mis asi jahutab autol turbot
(minu autol siis 2,2 tq).. kas see võib olla seotud mootori õliga näiteks (õli jahutust silmas pidades).. et kui kuskil on tihend vana ja väsinud siis
immitseb väheke seda õli sealt turbo juurest kolbide peale(mitte küll otse) või midagi taolist.. kui point õige siis peaks seda mõjutama ka see, et
mida vedelam õli seda rohkem seda läbi imendub sealt.. või mis moodi see asi seal käib üldse..
kas ma olen üldse õigel teel või panen ikka täiega puusse praest..
|
|
|
vinkel
huviline
Registreerunud 17.09.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: s4 avant, 100:101kw ja 200:134kw
|
postitati 08.03.07 19:07
|
|
|
Ma arvan et soida niikaua kui midagi laiali lendab siis saad lopliku vastuse mis viga oli. Mina olen mone autoga nii toimind kui TOESTI viga ylesse ei leia.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 08.03.07 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vinkel
Ma arvan et soida niikaua kui midagi laiali lendab siis saad lopliku vastuse mis viga oli. Mina olen mone autoga nii toimind kui TOESTI viga ylesse ei leia. |
olen juba veitsa selle poole pürginud nii paljud, kellelt küsinud olen,
ütlevad, et see on normaalne.. aga pole juuu aga vaatame siis, mis siis
juhtub, kui midagi peale ei oska hakata.. siis teab teistela ka õelda..
|
|
|
Dr.Evil
huviline
Registreerunud 14.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 26.03.07 08:14
|
|
|
liitun ka tossajatega, autoks S2 b3, külmast peast on siuke lont taga, et ei ole võimalik....
Soojalt kaob kusjuures ära, sumpsist on alles tagumine pütt, mingeid vedelikke nagu ei kaoks. Paranoiad täiega...
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 26.03.07 08:55
|
|
|
Jahutusvedeliku aeglane kadumine painas ka mind. Lõdviku otsad olid niisked, pingutasin klambreid, läks paremaks, aga kadus vaikselt ikka. Lõdvik oli
ka nagu liialt kange ja isegi siis kui auto oli juba pool tundi seisnud. Ja nagu siin juba varem soovitatud oli- proovisin paisupaagi korgi vahetust-
aitas. Lõdvik pehmem ja enam ei kao jahutusvedekikku ka. ptüi-ptüi.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.03.07 09:04
|
|
|
Reeglina õlikao põhjustajad on:
Turbo - kulunud.
Õlirõngad - kulunud, tõenäoliselt ka silindrid ovaalsed ( ei piisa rõngaste vahetusest )
Klapisääretihendid/klapijuhtpuksid - kulunud, kalgiks muutunud, kaotanud elastsuse.
Karterituulutus - ummistunud, surverõngad kulunud, surve karteris.
Lekked.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.07 09:16
|
|
|
Lisaks võiks siis igapäevases kasutuses olevale autole panna sisse selliste andmetega õli mida auto tootja soovitab. 10w60 on selge overkill...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
MAKIX
huviline
Registreerunud 19.12.06
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2,2Tq 1995
|
postitati 26.03.07 18:35
|
|
|
mul ka tossab aga mida soojemaks ilm läheb seda vähem nagu.klapisääred vahetatud,tosool ei kao,öli ei kao.algul põdesin ka aga arvan et see on selle
mootori omapära.
|
|
|
Dr.Evil
huviline
Registreerunud 14.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 26.03.07 18:56
|
|
|
hmm...read suurenevad...veel keegi on märganud et 2,2T aurab ebaloomulikult mõnikord ?
|
|
|
OldSchoolQ
huviline
Registreerunud 23.05.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 10v tq,´20v tq
|
postitati 05.10.07 12:28
|
|
|
Ml oli tavalise 2.2 motoga see viga. Põhjus oli see,et bensufiltri vahetamisel tuli seal süsimusta s** ja bensu segu välja Kui filter vahetatud kadus ka suits..kahtlane ta oli aga ehk aitab teid.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 05.11.16 14:41
|
|
|
AAN aurab. Ei kuluta jah.vedelikku aga aurab! Iga foori all ka kuuma mootoriga lont taga. Idle pööretel. Muidu sõites kõik ok. Õli kah ei söö.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.11.16 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
AAN aurab. Ei kuluta jah.vedelikku aga aurab! Iga foori all ka kuuma mootoriga lont taga. Idle pööretel. Muidu sõites kõik ok. Õli kah ei söö.
veekaheksa |
Temperatuurid on rõsked, ära pöe. Seniks, kuni lekkeid ja kadusi pole, ei tasuks halliks ennast vaevata ning ilmselgelt see aur väljalaskest ei lõhna
ka "kummaliselt".
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.11.16 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
AAN aurab. Ei kuluta jah.vedelikku aga aurab! Iga foori all ka kuuma mootoriga lont taga. Idle pööretel. Muidu sõites kõik ok. Õli kah ei söö.
veekaheksa |
Sõida vähe pikemalt ning kontrolli tasemeid - ainsad asjad, mis sellist suurt valget taha tekitab peale kondensi on kas jahutusvedelik silindris või
õlileke turbo kuuma kotta.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |