randres
huviline
Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.07 11:43
|
|
|
Töösoojal mootoril ei tööta turbo
1,9 TDI 96a. Käisin diagnostikas pusiti üle tunni, lõpuks arvati, et turbo juhtklapp. Enne uue tellimist võtsin maha ja lamutasin laiali, kõik tundus
korras olema, mähis terve membraanid samuti. Külmal mootoril töötab turbo korralikult, nii kui temperatuur 70 - 80 kaob võimsus täiesti ära. Kuidas
saab temperatuur olla seotud juhtklapiga?
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.07 10:41
|
|
|
Ei tea kll, aga mul selline mõte käis peast läbi, et äkki soojalt ei suuda vaakumpump piisavalt vaakumit tekitada? Kas pidurivõimendi töötab
korralikult soojalt? Peaks vaakummeetri vahele panema ja mõõtma palju välja annab ja kas ühtlaselt nii külma kui kuuma mootoriga 
|
|
|
|
simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.07 15:58
|
|
|
Tervist!
Autoks 1,9 tdi 81kw
Ja maadlen isegi sarnase probleemiga, täna aga avastasin, et külma mootoriga õlivardaga õli testides ei saa õlivarda otski õliseks.
Kas probleem võib olla äkki selles et turbo ei saa õli kätte (kui tal seda üldse vaja läheb).
Kui suurt õlikulu sellise auto puhul üldse normaalseks võib pidada.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 30.01.07 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simmmmmm
Tervist!
Autoks 1,9 tdi 81kw
Ja maadlen isegi sarnase probleemiga, täna aga avastasin, et külma mootoriga õlivardaga õli testides ei saa õlivarda otski õliseks.
Kas probleem võib olla äkki selles et turbo ei saa õli kätte (kui tal seda üldse vaja läheb).
Kui suurt õlikulu sellise auto puhul üldse normaalseks võib pidada. |
Soovitan Sul küll kohe ruttu ruttu õli juurde valada ja uurida, kuhu ta kadus, et varras enam õlini ei ulatu. Ja turbol läheb kohe väga hädasti seda
õlikest vaja. Ära sa enne meetritki sõida, kui sa õlivarda normi näitama saad, sest muidu saad remontida, ja mitte vähe.
|
|
|
randres
huviline
Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.07 10:21
|
|
|
Kui turbol olevale vaakumklapile pidev vaakum peale lasta, et kas siis peaks saama katsetada kas viga turbo juhtklappides või ei? Kütusekulu kusagil
isegi üheksa kanti.
Hommikuti käivitades viskab hetkeks koleda tahmalaraka lumele, samas käivitub külmaga väga hästi, ja ei suitse eriti ei külmalt ega soojalt. Algul
jõud ja tõmme väga hea soojenedes muutub täiesti tuimaks. Mõnikord tuntav jõnksumine kusagil kahetuhande pöörde juures.
|
|
|
randres
huviline
Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 16:50
|
|
|
Joe`s käidud! nii kummaline kui se ka pole, leiti ülemine turbolõdvik lõhki olevat. ( nii kenasti, et ega kohe ei märkagi, lõhki ikka alt poolt)
Kummaline seepärast, et kuidas siis turbo külmal mootoril toimis. Öeldi, et siis on mootori tööreziim teine ja vajab suuremat survet, ja mis kõik
veel. oli kuidas oli aga lõdvikujupp vahetatud ja töötab väga hästi. Tervitaks nüüd heameelega rakvere diagnostika jobusid, kes veaks turbo juhtklapi
diagnoosisid, milles õnneks ise sügavalt kahtlema hakkasin.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.07 16:37
|
|
|
arvesta ka sellega et külmalt on kumm jäik, ütleme kui oli seal pragu siis jäik kumm ei lastnud nii suurt paisumist kui soojalt ja survekadu oli
vastavalt väiksem 
|
|
|
|