Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Naised hädas A3 tehaseimmoga (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2343)
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 10.01.07 08:17 Tsiteeri
Naised hädas A3 tehaseimmoga



Tere

Mure järgmine. Sõbranna autol aktiveerub iga natukese aja tagant tehaseimmo. Armatuuris hakkab kollane tuli põlema ,kus on auto märk ja tagaratta juures võti ning auto käima ei lähe . On kellegil veel selliseid probleem olnud ? kuidas käituma peaks järgmine kord ja kuidas sellest lahti saaks ? kas aint revalis osatakse seda teha või on keegi muu lahenduse leidnud ?


TERV

Marje


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 10.01.07 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: missS
Tere

Mure järgmine. Sõbranna autol aktiveerub iga natukese aja tagant tehaseimmo. Armatuuris hakkab kollane tuli põlema ,kus on auto märk ja tagaratta juures võti ning auto käima ei lähe . On kellegil veel selliseid probleem olnud ? kuidas käituma peaks järgmine kord ja kuidas sellest lahti saaks ? kas aint revalis osatakse seda teha või on keegi muu lahenduse leidnud ?
TERV

Marje


Auto ei tunne ära võtit enam. Võtme sees olev "pulk" ja vastand ei tunne ära üksteist. Kindlasi keegi oskab öelda kuidas neid vtme keeramisega ühendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 10.01.07 08:36 Tsiteeri


Kõige lihtsam variant on võtmes patarei vahetus teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.01.07 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kõige lihtsam variant on võtmes patarei vahetus teha.

Võtmes olev immo transponder ei toitu mitte patareist vaid induktsioonvoolust.

Reval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cmp
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.07 12:06 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=32930#pid217106

sarnane teema A3 immokohta. kui immo jamab, siis otsest lahendust sealt teemast ei selgu. aga kas kasutatakse ikka originaalvõtit või on äkki "töökojavõti"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 10.01.07 12:21 Tsiteeri


Võib proovida ka immo ümber kodeerida, kui ei aita siis on rauas viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
voll
huviline



Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.07 18:52 Tsiteeri


Mul oli kunagi immo probleem vw t4 96ga. Kord käivitus, kord ei. Saksa Autos programeeriti aju üle ja asi oli korras. Nädala pärast algas sama jama. Asi lõppes immo vahetusega. Kui uurisin vana immot, siis selgus, et tegu oli vahetusfondi osaga(juba tehases remonditud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 10.01.07 20:27 Tsiteeri


proovi ajutiselt teist võtit, aga ikkagi revali tuur. see viga kummitab ka a4 ja passatit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 10.01.07 21:30 Tsiteeri


Mul oli A6-95.a sama jama,läks käima ja siis suri kohe välja ning armatuuris vilkus sama kollane tuli.Viisin treilaga revalisse ja selgus, et võtme sees see "kristall"oli mõrane.Eks võti oli kukkunud mitmeid kordi ja sealt saigi asi alguse.Kui olemas teine orig. võti peaks sõita saama küll.Mul ei olnud ja sai kodeeritud uued võtmed.Muidugi võib ka immol endal mingi viga olla...!
Ei tea kas uuematel A4-ja A6 on ka samasugune kristall võtme sees või on mingi uuem süsteem.Kui on sama siis hoidke võtmeid kukkumise eest,ei kujuta ette mis saab siis kui kuskil välismaal olles enam immo pärast käima ei lähe ja mis see maksab seal.....võtme kodeerimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 10.01.07 21:35 Tsiteeri


aitähh, tänasest on kasutusel varuvõti ,proovime seda varianti . Eks näis ,mis saama hakkab , hetkel rohkem pole "nalja" teind .

Marje


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.01.07 07:05 Tsiteeri


Süüteluku ümber on inimkeeli räägituna "selle ampulli lugeja", mis võib samuti ära väsida. Kergem variant kui üle tinutamine aitab, raskem variant vahetus. Milline see a3'l on, täpselt paraku ei tea.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]