Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A80 B4 tagavedrude erinevused ? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1452)
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 11.11.03 21:29 Tsiteeri
A80 B4 tagavedrude erinevused ?



Hi,

tekkis küsimus, et KAS on B4'al ka mingi vahe, vastavalt mootorile, tagavedrude osas ? Ja kui, siis kui suur?

Käisin tõstsin auto kõrgeks - vanad sain ilusti karpides tagasi. Esivedrukarpidel on ilusti peal kirjas et 2.6, 2.8 ja miskid dislad. tagavedrude karpidel on peal 1.6-2.3 -- siit võiks järeldada et on olemas mingisugused erinevused? Millised? Ja kas minna nõudma õigete vedrude paigaldust sel juhul. vedrud/amordid tulid nende poolt.

Millegipärast tundub olema esiots rohkem kõrgemal kui tagumine. ja see oli juba enne karpide vaatamist, nii et placebo efekt see ei saa olla.

--
Galen @ auto kõrge nagu aiatraktor nüüd :(


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 11.11.03 22:04 Tsiteeri


Vedrudel ON erinevused! Seda nii taga kui ees.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 11.11.03 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ICE
Vedrudel ON erinevused! Seda nii taga kui ees.


tjahh.. :(

Saab siis näha palju võimlema peab, et asjad ära vahetataks..

EDIT:
Kas valede vedrudega liikumisest, kuni ollaks nõus/võimelised nad ära vahetama võib tekkida ka mingisuguseid (fataalseid) probleeme?

Paarist suuremast ebatasasusest yle sõites käis esialgu mõnel korral selline kume plõnn, ilmselt vedru hüppas miskitpidi paika/vms pinge all..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 12.11.03 09:08 Tsiteeri


Ega vast midagi ei juhtu kuni ta altosas ikka omas pesas on.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 12.11.03 11:25 Tsiteeri


Ice, ega sa ei oska öelda milles on erinevused ? Lihtsalt jäikuses või ka mõned muud eripärad?

Töökojas oli kataloogis 2.6 mootoriga masinale taha sobima pandud just need, mis peaks minema 1.6-2.3 mootoriga isendeile.

Samas kiire külaskäik revalisse ja küsimus et kas on erinevusi, vastati et jaa, on küll.

nõutu olek on


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.4% - SQL: 51.6%]