666
huviline
Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tln-Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 03.01.07 19:51
|
|
|
Küsimus 2000a A6 Quattro kohta?
Plaan homme minna vaatama 2000a A6 Quattrot. Pole enne eriti quattroga kokkupuuteid olnud, seega tekkis küsimus mida tasuks selle auto puhul jälgida.
Kas oleks võimalik sõidu põhjal eristada mingeid tüüp vigasi või kuulda hääle järgi. Veel selline küsimus, et kas selle auto silla osad on mingil
määral kallimad kui tavalisel a6-el? Ki keegi viitsib siis võib selle quattro plusse ja miinuseid välja tuua. Tänud.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.07 20:07
|
|
|
Ega lihtsa sõiduprooviga ei pruugi sa kõike vigu leidagi, tasuks vast kohe mõne teenendusega ühendust võtta ja minna sinna ostueelsele ülevaatusele,
see summa ei ole nii suur, et pärast vaevalda krt teab mis probleemide käes.
Sildade osalt niipalju, et tava A6ga on tal identne esisild, tagasild on neil omavahel täiesti erinev ning quattrol on seal jubinaid omajagu rohkem.
Siiski on see tagasild piisavalt tugev, et tihti neid asju seal vahetada ei tule, et seda karta ei tasu.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.07 20:07
|
|
|
Esisild on täpselt sama, tagasild on erinev aga see kestab hästi...
Kuula kolinaid ja vaata muud asjad üle, eks mootorist sõltub kah palju...
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 03.01.07 20:53
|
|
|
Revalis on ostueelne ja ostujärgne ülevaatus teenusena olemas. Eks sa ise mõtle, kumb mõistlikum on.
Sa pole muidugi maininud, et mis mootoriga ja mis kastiga.
Kui on tiptronic, siis jälgi käikude lülitumist- pargilt draivile näiteks ning sõitmise ajalgi tunneta käikude lülitumist. Peab olema väga sujuv ilma
igasuguste nõksatuste. Lisaks testi, kas käsitsi lülitamine töötab.
Lisaks ka veakoodide lugemine abiks (eeldusel, et pole nullitud vahetult).
|
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 03.01.07 21:09
|
|
|
Valik on hea,loodan,et masin ka hea. C-5 kerega oli esisild nõrk koht ja see tehti alates 1999 a lõpust tugevamaks--seega peaks sellel masinal juba
esisillas tugevamad vardad olema.Ma muidugi ei tea,mis mootoriga ostad ja kuidas sinu sõiduvajadused on aga ise soovitaks 2,8.Ise soovitaks ka mingit
stendi värki-vähemalt siis tead,mis sind ees ootab
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 04.01.07 06:15
|
|
|
Minu teada muutus tal esisild tugevamaks 2000 aasta II pooles. Seda üleminekut saad teada näiteks ka sellega, mis värvi tal armatuuri valgustus on.
Nimelt kui kellade plokk üleni punast värvi, siis vanem modifikatsioon, kui taust valge ja seierid punased, siis uuem.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.07 06:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Minu teada muutus tal esisild tugevamaks 2000 aasta II pooles. Seda üleminekut saad teada näiteks ka sellega, mis värvi tal armatuuri valgustus on.
Nimelt kui kellade plokk üleni punast värvi, siis vanem modifikatsioon, kui taust valge ja seierid punased, siis uuem. |
Kogu aeg muudeti neid paremaks aga kuskil 99 toimus läbimurre.
Samas minu kaudu saab terve esisilla originaalkomplekti koos vahetusega 7500.- eest, millega kulged Eesti teedel keskmiselt 80 000km'i vabalt, on see
siis kallis!?
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 04.01.07 22:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Kogu aeg muudeti neid paremaks aga kuskil 99 toimus läbimurre.
|
täpsustan, et "koguaeg" tähendab iga aasta, vahe seisneb väga paljudes erinevates asjades.
|
|
|