Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: MB W140 V12 mootori kapremont (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2538)
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.06 19:58 Tsiteeri
MB W140 V12 mootori kapremont



http://community.forenshop.net/forums/index.php?mforum=W140&showtopic=3378&st=0

põhjus: mõlema jagaja rootori TORX polt "unustati" panemata,
tulemus: peale 100km sõitu KÕIK silindrid ja kolvid õhtal omadega

mina igatahes ei kavatse enam vinguda, et r5 mootori kapremont keeruline või kulukas oleks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.12.06 20:14 Tsiteeri


Peale R5T ´st küllastumist oleks selline "lelu" päris hea väljakutse:D


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.12.06 21:31 Tsiteeri


Kummaliselt puhtad mootorid sisemuselt, huvitav, mis õli ja välpa on kasutatud?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 29.12.06 23:23 Tsiteeri


elagu jagajasüüde - lausa 2 jagaja süüde...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.06 23:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
elagu jagajasüüde - lausa 2 jagaja süüde...

pigem ütleks, et elagu jobudest mehhaanikud autoteenindustes :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.12.06 00:05 Tsiteeri


inimfaktor on paraku mistahes oludes domineeriv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.12.06 07:17 Tsiteeri


Sellist mootorit vaadates, tuleb endalgi tahtmine V12-ne järele, kuid ikkagi Audi peal :D V8 on nagu väga palju väiksem;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.06 15:13 Tsiteeri


Mis jagajaga süütel viga siis on? Kahe küünla korraga süütamisega süsteemist kestavad küünlad natuke kauem. Sellel konel vist veits raskem neid vahetada kui R4 A80nel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.06 15:22 Tsiteeri


kahe küünlaga korraga?
kustkohast sa sellise info välja lugesid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.06 19:18 Tsiteeri


Ei mitte sellel mootoril, sellel tunduvad tõesti jagajad olevat. Lihtsalt esimesed ilma jagajata süüted töötasid(vad) niimoodi et kaks küünalt sädelevad korraga, need mis sama trafoploki küljes on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.12.06 19:46 Tsiteeri


Kas nii mitte paljudel paarisarvulise silindriarvuga mootoritel pole? Nii, et 2 küünalt on sama pooli taga.

Jagajasüüte suurim puudus on see, et hulk energiat läheb kaduma, sest sädelemine toimub ju pidevalt ka jagaja rootori ja kaane elektroodide vahel - kui siia veel lisada kaod juhtmetes, ongi asi selge. Aga noh... kõik teavad seda ju vist nagunii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 30.12.06 20:15 Tsiteeri


Audi C3 ja C4 peal kasutatavad V8 mootorid on samamoodi kahe jagajaga. See kaks küünalt korraga süütamine on Wasted Spark süüde (nimi tulebki sellest, et 1 säde läheb nö raisku). See on päris paljudel autodel kasutusel ning enamus programmeeritavaid ajusid on tavaliselt wasted spark'ina tööle seatud. Oma Kuubikul asendasin kah jagajasüüte Boschi wasted spark poolide ja VEMS ajuga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 31.12.06 09:29 Tsiteeri


Kuna lisaks audile on mulle väga südamelähedased vanemad mersud (90a) siis on tegemist olnud ka selliste mootoritega, ja sellist asja, nagu sellel mootoril on ka teistel juhtunud debiilide mehaanikute pärast..
Üldiselt on see suht tore mootor,stockis 300kw /600nm...ja..sisu on ka selline keskpärane, st ei lenda kohe kah laiali korraliku juhtimisega kui ülelaadida. NOh progetav aju ning natuke rõhku sisselaskesse tekitada siis mõelge ise mis jõudu see tootma võib hakata:D uutematel (95+a) tuli juba otsesüüde kah nagu AAN mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 31.12.06 12:36 Tsiteeri


põhimõtteliselt ju tegu "deforsseeritud" clk-gtr 6,9L m120 mootoriga...:cool: pagani zonda peal kohtab ka seda sama mootorit...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]