tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 29.12.06 20:14
|
|
|
Peale R5T ´st küllastumist oleks selline "lelu" päris hea väljakutse
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.12.06 21:31
|
|
|
Kummaliselt puhtad mootorid sisemuselt, huvitav, mis õli ja välpa on kasutatud?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 29.12.06 23:23
|
|
|
elagu jagajasüüde - lausa 2 jagaja süüde...
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.06 23:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
elagu jagajasüüde - lausa 2 jagaja süüde... |
pigem ütleks, et elagu jobudest mehhaanikud autoteenindustes 
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.12.06 00:05
|
|
|
inimfaktor on paraku mistahes oludes domineeriv
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 30.12.06 07:17
|
|
|
Sellist mootorit vaadates, tuleb endalgi tahtmine V12-ne järele, kuid ikkagi Audi peal V8 on nagu väga palju väiksem
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.06 15:13
|
|
|
Mis jagajaga süütel viga siis on? Kahe küünla korraga süütamisega süsteemist kestavad küünlad natuke kauem. Sellel konel vist veits raskem neid
vahetada kui R4 A80nel.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.06 15:22
|
|
|
kahe küünlaga korraga?
kustkohast sa sellise info välja lugesid?
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.06 19:18
|
|
|
Ei mitte sellel mootoril, sellel tunduvad tõesti jagajad olevat. Lihtsalt esimesed ilma jagajata süüted töötasid(vad) niimoodi et kaks küünalt
sädelevad korraga, need mis sama trafoploki küljes on.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.12.06 19:46
|
|
|
Kas nii mitte paljudel paarisarvulise silindriarvuga mootoritel pole? Nii, et 2 küünalt on sama pooli taga.
Jagajasüüte suurim puudus on see, et hulk energiat läheb kaduma, sest sädelemine toimub ju pidevalt ka jagaja rootori ja kaane elektroodide vahel -
kui siia veel lisada kaod juhtmetes, ongi asi selge. Aga noh... kõik teavad seda ju vist nagunii.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 30.12.06 20:15
|
|
|
Audi C3 ja C4 peal kasutatavad V8 mootorid on samamoodi kahe jagajaga. See kaks küünalt korraga süütamine on Wasted Spark süüde (nimi tulebki sellest,
et 1 säde läheb nö raisku). See on päris paljudel autodel kasutusel ning enamus programmeeritavaid ajusid on tavaliselt wasted spark'ina tööle
seatud. Oma Kuubikul asendasin kah jagajasüüte Boschi wasted spark poolide ja VEMS ajuga...
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 31.12.06 09:29
|
|
|
Kuna lisaks audile on mulle väga südamelähedased vanemad mersud (90a) siis on tegemist olnud ka selliste mootoritega, ja sellist asja, nagu sellel
mootoril on ka teistel juhtunud debiilide mehaanikute pärast..
Üldiselt on see suht tore mootor,stockis 300kw /600nm...ja..sisu on ka selline keskpärane, st ei lenda kohe kah laiali korraliku juhtimisega kui
ülelaadida. NOh progetav aju ning natuke rõhku sisselaskesse tekitada siis mõelge ise mis jõudu see tootma võib hakata uutematel (95+a) tuli juba otsesüüde kah nagu AAN mootoril.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 31.12.06 12:36
|
|
|
põhimõtteliselt ju tegu "deforsseeritud" clk-gtr 6,9L m120 mootoriga... pagani zonda peal kohtab ka seda sama mootorit...
|
|
|