Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tühikäigul läheb kuumaks. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3559)
cul
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI Q

postitati 28.11.02 08:27 Tsiteeri
Tühikäigul läheb kuumaks.



Tere.

Kuna juba siia lehele sattusin, siis mõtlesin, et küsiks kõigi siinsete teadjate käest vähe tarka nõu kah.

Probleem oleks siis selline, et mul kipub mootori temp. tühikäigul kuumaks minema. Täpselt selline tunne oleks, nagu veepump tühikäigul tosooli ringi ei ajaks, mis aga pole vist eriti reaalne? Näiteks kui mootor saavutab kohapeal käies temperatuuri üle 92C (termostaadi avamine), siis peaks radikast ju külm jahutusvedelik mootorit suht kaua seal 92C ringis hoidma, enne kui temp uuesti kasvama hakkab, aga mul ei toimu 92C juures mingit seisakut, vaid temp paneb täie rauaga edasi. Nüüd kui temp juba sajale läheneb ja siis pöördeid tõsta, siis jõuab radika jahe tosool ka mootorisse ja temp langeb jälle 92C tagasi.

Uh sai nüüd vist suht pikk ja segane, a vast saate aru.

PS Termostaat ise on vahetatud ja korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 28.11.02 08:53 Tsiteeri


Äkki sul termokas vigane?Võimalik,et esialgu ei taha avaneda aga kui korra juba avanend siis töötab normaalselt.(kiilub kinni?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cul
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI Q

postitati 28.11.02 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:

Äkki sul termokas vigane?Võimalik,et esialgu ei taha avaneda aga kui korra juba avanend siis töötab normaalselt.(kiilub kinni?)


Ei tohiks olla, sest see jama on ...eee... korduv. Et siis kui kohapeal seistes tõstan pöördeid, siis temp. läheb normaalseks, a nii kui jälle aint tühikäigul käib (u 800 p/min) läheb jälle kuumaks, uuesti pöördeid tõstes jahtub jälle maha. Täpselt selline tunne on nagu veepum tühikäigul (madalatel pööretel) ei töötaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.11.02 11:19 Tsiteeri


tühikäik 800 ?
kas nati vähe pole?
mul 1000 juures seisab.
900 juures kipub podisema juba väga nõrgalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mark0
huviline



Registreerunud 04.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: normull

postitati 28.11.02 11:53 Tsiteeri


tühikäik vähemalt 2,3 (NG) mootoril peaks olema 750-800, mitte kõrgem...ja ei podise midagi

mark0@A90


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 28.11.02 13:27 Tsiteeri


Pane salongisoendus tööle vaata mis siis teeb? Aga äkki ongi veepumbal midagi viga,näiteks labad katki või võllipeal lahti ,siis muidugi peaks ta pidevalt kuumaks minema, aga tehnikamaailmas ju kõik võimalik.Mingi õhukorgi võimalus võib ju ka olla.Üks mõte veel,ringleval jahutusvedelikul pumbast saadud rõhk tuhikäigul madal aga kui pöördeid tõsta siis rõhk tõuseb äkki mõjutab see termoka tööd?Prooviks võiksid termoka välja võtta ja lass siis töötab tühikäigul kui siis temp normis on ka viga teada.PS.kui vea leiad anna teada mis viga oli hakkas ennastki huvitama:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cul
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI Q

postitati 28.11.02 14:30 Tsiteeri


Soojendus töötab nii nagu peab. Ise tegelt kahtlustan ikkagi, et veepump on tuksis, nii võimatu kui see ka ei tundu. Eks lähiajal tuleb jah ikka suurem remont ette võtta ja tulemustest annan kindlalt teada.

Ahah veepumba viga tundub ka seepärast, et külmalt käima pannes miskit (tundub just veepump) nagu vilistab või "siutsub".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 28.11.02 15:46 Tsiteeri


Edu sulle siis!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.11.02 19:57 Tsiteeri


olen ise audi 100 mootorist veepumba kätte saand mille tiivik käis võllipeal ringi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]